2011. augusztus 8., hétfő

Spontán H&M-es házibuli majd Corvin tető :)

 

Idézet mára:

" A saját természeted sosem nem vetkőzheted le, de a mesterségesen rád erőltetett dolgokat, akkor teszed félre, amikor elhatározod."

 

Az előző részek tartalmából:

Szerencsére már javul a helyzet munkahelyemen, s az elmúlt napokban jókat beszélgettem a kollégákkal. Úgy érzem, h kezd oldódni a légkör… Furi, mert mindenkinél tapasztalom azt, h nyitnak felém, amit eddig valahogy nem éreztem, bár az is lehetett akkor a gond, h én magam sem nagyon törekedtem, h változtassunk ezen. blancoősz_06

A hétvégén nagy pörgés volt nálunk, mert ugye hó eleje van, hétvége, szo volt forgalom. Volt bent 4 ismerősöm is, s egy rakat meleg is, csak nem nagyon tudtam velük beszélni, mert pörgés volt, s mindig volt valami.

Akkor egyik kedves ismerősöm utána járt, h mi az aszcendensem, s kiderült, h a bika horoszkópom mellé még ráadásul oroszlán az aszcendensem! Szo már annyira nem csodálkozom, h mostanában kicsit vadállat vagyok! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Szombat este zártam, de meló után hazarohantam, elkészülődtem, s Rosszfiúval elcsapódtunk a Deák Térre, ahol a drága H&M-es kollégám tartott spontán házibulit H&M-eseknek. Igen! Tudom, h már nem dolgozom ott, de a fél banda, ki ott volt már nem dolgozik ott, de mint írtam már nektek sokszor, nagyon jó barátokra tettem szert a H&M-nél, s a mai napig ápoljuk codálatossssss kapcsolatunk. Arc nagy mosollyal

IMG_3592Voltak ott, akiket eddig még nem ismertem, de új arcoknak csak örül az ember, s nagggggyon jóu vóóóót! Arc nagy mosollyal

A házibuliban jókat pletyiztünk, ismerkedtünk az újakkal, s “tőtüttünk“ rendesen! Arc nagy mosollyal Rosszfiú az elején persze még úgy csendben volt, megvolt szeppenve, de aztán a pia meghozta a kellő hatást! Arc nagy mosollyal Aztán megindultunk iránba, s útközben tartottunk egy igazi valódi H&M-es meetinget, (amit én könnyeimmel küszködve életem át, ahogy rám törtek a régi szép emlékek, mert drága Marcello olyan jól játszotta el a manager szerepet, s adta elő az adatokat, amik a meetingen elszoktak hangzani) ahol megbeszéltük, Alter, Capella vagy Corvin tető, s így csapódtunk a Corvinba. Útközben volt buzulás, s az egyik drágám még egy vad idegen csaj ruháját is lehúzta! Arc nagy mosollyal Aztán volt sikítás, nevetés és futás is! Geci jó és izgis volt! Arc nagy mosollyal A corvin kurvára nem tetszett. Csak a tető!Arc nagy mosollyal A terasz az nagyon jó volt! Mosolygó arc Szép hangulatosss, melankólikusss, kellemsss, relaxálósss hangulatot teremtett a tücc-tücc drogos zen ellenére is.IMG_3535

Persze azért itt is voltak olyan ember állatok, akiktől agyfaszt kaptam,( kedvencem a nagy hátizsákban ugrálós táncolós manusz ) de lényegében elmondható, h eléggé sok fajtájú, sokszínű emberek járnak oda, ami tetszett.

De ami különösen nagyon tetszet, az a rengeteg külföldi!!! Alig hallottam magyar szót! Így a teraszon, amikor feljött a banda, akkor tudtunk is buzulni ott is rendesen, hisz a külföldiek körében jobabn, s felszabadultabban megtehetjük. Mosolygó arc Jó volt az is, h a tucc-tucc háttér zene keveredik a tücskök ciripelésével. Jók voltak a hangulatvilágítás és a hintaágyak is.

De a jó baráti társaságot, semmi sem tudja felülmúlni. Nagyon boldog voltam, s mosolygok most is, ha visszaemlékszem eme, remek full spontán kellemes estére. Imádlak titeket, nagy örülök, s köszönök szépen mindent nektek, s a fentieknek is, h megismerhettelek titeket! Mosolygó arc Piros szívIgai lelki fröccs volt! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

blancoősz_04

Nincsenek megjegyzések: