2011. november 12., szombat

Anyum fb, szülinap, spiritualitás,melegek, egyesületek


Idézet mára:
"Ne híres akarj lenni, hanem értékes."

Az előző részek tartalmából:
Anyumnál mostanság újra beállt a normalitása szerencsére. Jól eltudunk beszélgetni, s nem basztat, csak azzal – amit el is mond minden egyes telefonbeszélgetésünk alkalmával - h egyek, mert nagyon lefogytam, s szinte már kórosan sovány vagyok!yanny-tokyo-09
Andrénak kedden volt a születésnapja. Pénteken megleptük azzal, h elvittük az Alexandra book cafe-ba, ami nemrég nyílt. Nagyon szép hely. Gyönyörű! A festett, képekkel teli boltozat, aranyozott oszlopok, hatalmas, kb; 4X10 méteres tükrök a falon. élő zongorás előadás.
Úgy kísérte fel Kali a mestere, h csukva volt a szeme. André nagyon meglepődött, s örült. Dobos tortát ettünk, felköszöntöttük úgy, h lekapcsolaták a fényeket, s pincérek hozták oda az égő gyertyákkal a tortát, s a zongorás, pedig eljátszotta a boldog szülinapot. A teli étteremben tapsoltak. Olyan széééép voooolt. Mosolygó arc
Itt volt alkalmam megismerni, s beszélgetni Kalival. Ő egy tapasztalt, nagyon szimpatikus, színes élettel/hátérrel rendelkező személy. Spirituálisan fejlett, s magas szinten “műveli” a buddhizmust, energetizálást, gyógyítást, filozófiát szo sok mindennel foglakozik.
Pont azokkal, amik nagyon érdekelnek. Kedden majd megyek egy meditációs gyakorlatra, s remélem lesz lehetőségem majd nála tanulni. Am egyetemistáknak is tart filozófia előadásokat.
yanny-tokyo-06Nagyon jó vele beszélgetni, s mindig tanulok tőle. A legjobban azt szeretem, mikor arról mesél, h mi volt régen, mik voltak a szokások, hol és hogy mentek a “buzulások”, partik, ismerkedések stb…
Aztán megfordult a fejemben, h növesztek bajuszt magamnak, de mindenki leszavazta, így inkább nem vágok bele. Pedig természetesen nem egy kurucos bajuszt akartam, hanem egy szolid nagyvárosi “divat” bajuszt.
Apa mondta, h nagyon megkomolyodtam, s kissé allergiás lettem a full buzis melegekre. Pedig egy időben nagyon buziskodtam én is, de már jó ideje annak, h az megszűnt, s visszavettem magamból. Sőt! Néha még apára is rászólok, ha túl buzisan viselkedik.
E héttől megkezdődik a tanulás a Szimpizion egyesületnél és a Háttérnél is. Sikeresen felvételt nyertem mindkét helyre.
Töröltem fb-ről ismerőseim közül a travikat is és még plussz újjabb emberek fejét szegtem, mert az elmúlt héten átlagban napi 2 buzi jelölt be… :/
Egyedül Nicole-t hagytam meg, mert őt, még ha csak kicsit is, de ismerem személyesen az Alter caféból.
Nah, de már ennyi, mert sok leszek! Mosolygó arc
Csók!
Rion Kacsintó arc
Piros ajkak
3374108472_7ea1e46990

Nincsenek megjegyzések: