2011. november 19., szombat

Apa, szűrés, névnap, vidéken

 

Idézet mára:

"Az ember sohasem tudhatja, kivel hozza össze a sors, vagy hogy egy egyszerű döntés - hogy a sarkon jobbra fordulunk vagy balra - néha mindent megváltoztat. Van úgy, hogy a választásaink nem számítanak. Máskor... egészen váratlan helyzetekbe sodorhatnak."

November 16. Szerda:ruggiero_1~s600x600

Kedd este egy “kicsit” összekaptunk Apával. A történet beleillik egy romantikus drámába. Az olszaossss, hangossss ordibállósss, veszekedésesesss – tányér dobállás helyett – kulcs dobállás, egyedül kóborlás a hidegben a városban, “telefon hívogatooool”, gyere vissza, nem megyek, akkor én megyek, de ne gyere. Szo vót itt minden mint a búcsuban. Persze mindez egy hülye kis dolog miatt. De hát már rég volt cirkusz, s most ennek itt volt az ideje… Mosolygó arc

Aztán szerdán ellátogattam a szokásos negyedévi Hív szűrésre. Érdekes módon a gondozónő az eremnél lévő anyajegyről ismert fel. “Ahaaaa! Maga az! Akkor azért olyan ismerős!” Arc nagy mosollyal

Az megdöbbentett, s furcsáltam, h mikor apa mondta este, h sokáig ez rossz volt neki, mert úgy érezte, h nem bízok meg benne, de már tudja, s megszokta, h ez nekem úgymond rutin, s egyfajta hipohonderség…

Hazafelé menet adakoztam egy fiatal ismeretlen hajléktalannak. Már ismerem, h ki a régi durva, agresszív pofátlan kérdegető, szélhámos, s ki a “valódi” rászoruló.

November 17. Csütörtök:

Névnapomon sokan felköszöntöttek, de voltak, kik nem, s vártam volna, s kicsit szarul is esett, de ez van! Mosolygó arc

<KENOX S760  / Samsung S760>Apával, s egyik jó barátjával kocsikáztunk, s jókat elbeszélgettünk. Érdekes, elgondolkodtató témák voltak. Kivitt minket a Normafához, ahol én boldog 5. hónapot, Apa pedig Boldog névnapot kívánt! Arc nagy mosollyal Romatikussss volt, ott a kivilágított fél várossal a lábunk alatt. Mosolygó arc

November 18. Péntek:

Reggel security meeting volt a mi üzletünkben. Nagyon jó és hasznos volt. Sok jó infót megtudtunk. Délután hazarobogtam vidékre 4 órácskára, aztán dzsaltam is vissza Pestre.

A családtól kaptam olyan 2 bortartót, ami az egyik egy faszekér, a másik pedig olyan szekérke, h amikor beletesszük a bort, úgy néz ki, mintha ágyú lenne. Mosolygó arc Nagyon jó, s örültem neki. Persze kaptam borokat is, mert szeretem őket, meg szép kis összeget is, aminek egy részét a Dr. Lenkei Gábor féle vitamindobozra kell költenem, (-.-‘”) mert anyum régen azt szedett, s hatott jó volt, s összeszedte magát. Anyum most konkrétan azt akarja, s várja ettől, h hízzak… –.-‘”

Megnövesztettem a bajszom s a kis állszakállam, s tettem fel pár képet fb-re. Kiwi wok a véleményekre.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lpyeqipkBb1qzee2po1_500

nick-3

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha nem töröltél volna facebookról, meg is tudnám nézni.