2011. november 20., vasárnap

Új üzlet, rólam, MM, csoporttársak, kapcsolatom

 

Idézet mára:

"Az életben a legnagyobb kihívás találni valakit, aki ismeri az összes tévedésed és hibád, de mégis a legjobbat látja benned." : )

 

November 18. Péntek:301912_10150466147044739_96838814738_10359809_836857345_n

Mikor már otthon voltam vidéken, kaptam egy telefonhívást az üzletvezetőmtől. Mivel már nem titok, így leírhatom, h decemberben újabb üzletünk nyílik, ezúttal a Westendben. Így lesz egy kis csere a dolgozók közt, s mivel egyik 30 órásunk jelezte, h szeretne oda menni, s meg is kapta, s mi, h kitöltsük az így keletkezett űrt, felveszünk egy újonc 25 órást, s én végül kaptam + 5 órát a cégtől így már heti 30 órában tolom az ipart. Kicsit meglepődtem, mikor a sok mondandó közben “megerőszakolta” a fülem az a részlet, mikor azt mondta az üzletvezetőm, h meglátjuk, h majd hogy bírod… Persze szó volt még rám figyelésről, fejlesztésről, tanításról, de ez…

Hogy bírom?! Napi + 1 órával kell többet dolgoznom… …össz 6 órát…

Biztosra veszem, h a felettem állók nem tudják, h konkrétan azért jöttem el a H&M-től mert egyrészt ugye messze volt, de másrészt, éjszaka dolgoztunk hónapokon át, s akkor is 12 és sajnos többször még + órákat is… Meg persze az átépítés után alapból ismét a 8 és + kifizetetlen túlórák…

308606_10150466146949739_96838814738_10359807_1809419330_nSzo furi volt na! Azért örül a fejem, ennek a kis “ajándéknak” is. Mosolygó arc

November 19-20:

Legnagyobb bánatomra vasárnappal véget ért a Melegség Megismerés program. Nagyon szomorú vagyok miatta, mert ( a reggeli koránkeléseket leszámítva)  imádtam oda járni. Szerettem a csoporttársakat, az oktatókat, s kész felüdülés volt ez a progi.

Ha megtehetem, s lehet, megyek jövőre is, s nagyom remélem, h lesz még szerencsém, találkozni, ill. együtt dolgozni a csoporttársakkal.

Zsolttal az egyik csoportvezetőmmel sokat beszélgettünk a hétvégi progik alkalmával, s mondta, h örülne, h segítenék a Szimpozionnál  a munkálatokban, s ha úgy adódik remélem fogok is tudni együttműködni a szervezésekben, tevékenységekben.

December 8.-án pedig lehet, h megejtem az első hospitálásom, egy középiskolában. Arc nagy mosollyal

Am így, h vannak célkitűzéseim, már nem érzem magam annyira elveszetnek, s ezeknek az önkéntes programoknak, valamint a meditációs gyakorlatoknak köszönhetően, stabilabbnak érzem már végre magam. ...Bár azért sajnos vannak lelki válságaim:… 312557_10150403878770209_322432935208_8422494_1971597260_n

Pl.: Immár második este alszom itthon egyedül. Apa tegnap zárt, s utána elmentek a kollégákkal meetingre, majd bowlingozni, s egyik vidéki kolléganője nála aludt. Ma meg lebetegedett, bár így is dolgozik, de nem akarom elkapni, így itthon alszom… …egyedül… :/

Meg most úgy alapból is furik vagyunk… … Bár lehet a környezeti hatások miatt. Nem tudom. Pl, én délelőtt dolgozok, ő pedig zár, pénteken otthon voltam, s minding volt valami más külön csinálni való munkánk.

Ez megy már péntek óta… …+ Névnapomkor szeretgettükmegegymást utoljára… … Valszeg ez is bajom, s ezért is egyre feszkóbb vagyok, mert ez a ritkaság nagyon nem jellemző ránk... Ilyen hosszú kihagyás még nem volt. :/ Zavarban levő arc

Kezdek már besokallni, s nyomaszt ez a… … “rideg” állapot…

Hülye gondolatok is felbukkannak már megint néha, bár szerencsére csak pár másodpercre, s el is hessegetem őket, s nem rágódok rajtuk addig, még meg nem beszéljük Apával. Sokat fejlődtem, változtam mellette az biztos…

+ Tartok még attól, h mivel most lebetegedett, egy darabig még biztos elfog tartani ez a hülye állapot… :/ Szomorú arc

Nem szeressük ezt…. :/ Valaminek mindig rossznak kell lennie! –.-‘”

Csók!

Rion

Piros ajkak

Pose-5098[3]

Nincsenek megjegyzések: