2012. január 18., szerda

Gondolatok, szerelem, Carrie Bradshaw

 

Idézet mára:

"Ha te megtaláltad az emberedet, az a tied. Azt ne féltsd mástól. Az nem megy el. Ha elmegy, akkor nem a te embered."

 

Január 18. Szerda hajnala.:

Norbival megnéztük a Sex és New Yorkot. Régebbe láttam már, de furi h most x idő elteltével, mennyivel másabb a film a számomra. Észreveszek, s elgondolkodok olyan idézeteken, gondolatokon amiket ezelőtt fel sem figyeltem a filmben…

A szerelem... …Jó dolog szerelmesnek lenni… … Csak a tudat rossz, hPassion-253[2] egyszer mindent véget ér… Ez mindig elszomorít, de ez a természet, az élet törvénye.  Lehet, h ez az érzés, és a tudat pont arra nevel, h akkor éljem meg minden egyes napom, éljek a jelennek, ne a múlton töprengjek, s ne a jövőn agyaljak. Jó. Ez már lehet, h túl buddhista gondolkodásmód volt, de ez van, ha az ember elkezdi tanulmányozni.Kacsintó arc

Am megértettem azt is, h miért mondták, írták azt nekem az olvasók közül, h eltudnak képzelni, mint Kerry Bradshaw, ahogy ülök az ágyamban, laptoppal az ölemben, s gépelek, s írok. Mosolygó arc S valóban így is van. Mosolygó arc Gondolkodok, érzek, s írok. Csak úgy. Azt, ami éppen jön… S mára ennyi jött! Kacsintó arc

Mindjárt hajnal 3 óra. Norbi már bealudt, itt szuszog mellettem, s előbb ahogy kicsit megmozdultam félig magához tért, s dünnyögött, h bújjak már hozzá. Összebújva jobban tud, s szeret Ő is aludni, mint Én. Mosolygó arc

Szóval elköszönök. Majd folyt köv. Kacsintó arc

"A szerelmet tudni kell viselni. Ez az a márka, ami sosem megy ki a divatból." - Sex és New York

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lvf7bxzrcG1r3xnlzo1_500

2 megjegyzés:

Captain írta...

Azért ne áldozd magadat teljesen oda a buddhista gondolkodásmódnak, elsőre tényleg jól hangzik belőle sok minden, de gyakorlatban nem olyan szívderítő :S

Rion írta...

Nem áldozom. Még nagyon az elején vagyok. Mint írtam is; csak a tanulmányozási "stádiumban" vagyok, s nem gyakorlom még 100%-osan.