2012. február 21., kedd

Pull, meló, fb, szoli, Mi

 

Idézet mára:

“Te vagy a legszebb ajándék és ha a szemedbe nézek, Veled újra érzem azt, h igazán élek! Te több vagy, mint bármi, ami valaha kértem, s h megkaptalak, néha magam sem értem. Nincs szebb ajándék, Nekem nem kell már semmi, csak Veled szeretnék Önmagam lenni. S ha eljön a hajnal, csak mellettem ébredj, mert csak veled érzem úgy.”

Tom-Schraven-Jeremy-Louis-Jolie-Homotography-5

Az előző részek tartalmából:

Nah! Rohannak azok a fránya napok, és azt se tudom, h merre vagyok arccal! Zavarban levő arcArc nagy mosollyal

Öööömmmm… … Ha jól emlékszem, azzal fejeztem be utolsó bejegyzésemben, h megyünk Pullos házi buliba.tumblr_lo5nc9Grrv1qfkp1vo1_500

… Hát… Ne tudjátok meg! Zavarban levő arc Jó lett volna, de sajnos egy olyan kellemtelen szituációba keveredtünk Norbival, h nagyon csúnya sértődés és harag, összeveszés lett 1-2 múltban megtörtént dolog miatt. :/

Azt hittem konkrétan, h megbolondulok, voltak olyan hosszú percek, mikor egy rossz rémálomnak reméltem az egészet, illetve kajak úgy éreztem magam, mint egy bolond ember az elmegyógyintézetbe, aki láthatóan szenved, fogja a fejét, s motyog magának… Zavarban levő arc

De szerencsére megbeszéltük, megoldottuk a problémát, mert szeretjük egymást!

Eitan-Bernat-Homotography-5

Február 19. Vasárnap:

Melóban látták rajtam a kollégák, h nagyon lógatom az orrom, s így visszagondolva tök jól esik, h törődnek velem, s vigasztaltak. Főleg az új meleg Főnököm. Tök megértő, s Ő is sokat mesélt magáról, életéről, s azt is megtudtam, h már több mint 1 éve él kapcsolatban. Mosolygó arcsimon-kotyk-enokae-homotography-1

+ Mostanában egyre többször fordult meg a fejemben, h törlöm magam fb-ről. Aztán este, mikor kimentem Norbi elé és sétáltunk haza, magától  Ő is ezt mondta. Rendesen meglepődtem, mert erről nem beszéltem, s persze mondtam is Neki, h ezen Én is gondolkoztam… De arra jutottunk, h mégis csak ott tartjuk egymással is és az ismerőseinkkel is a  kapcsolatot. Én is elsősorban azért vettem anno okos telefont, h tudjak telón is netezni, fb-zni. Jó döntés volt, mert a folytonos havi 10 000 feletti telefonszámomat így legalább lecsökkentettem havi 5 ezerre úgy, h abban benne van a mobilnet is, mert tényleg szinte minden ismerősömmel fb-n beszélek… … Bár ezek ellenére is még tovább él azóta is a gondolat a fejemben, h mi lenne ha felfüggeszteném a fiókom…

Am már így is visszavettem a facebookozásból. Mikor együtt vagyunk már nem is fb-zek. Megtudom állni. Eleinte nehéz volt, mert elismerem, h függő vagyok, de szerencsére sikerült visszavennem belőle. Mosolygó arc

Február 20. Hétfő:

spadino-watters-homotographyHarmadjára voltam a szoliban, s mikor beléptem a csaj kedvesen mosolyogott s köszönés után rögtön meg is kérdezte, h a fekvőbe igaz? Mosolygó arc Mondom igen, köszi. Aztán mikor mondtam, h 6 percre fekszek, akkor meglepődve kérdezte, h még mindig?…

Miközben bent feküdtem, ezen kattogott az agyam, s az a gondolat született meg bennem, mire kiszálltam, h következő alkalommal már akkor 10 percig süttetem magam. Mosolygó arc Am szépen haladok. Már nincs Zombi színem. Mosolygó arc

Február 21. Kedd:

Norbival sokat beszélgettünk este. Megtárgyaltunk 1-2 problémás ügyet, s örültem, h együtt beszéljük, oldjuk meg, s érezhetően egymás mellett állunk a kívülről érkező… … “macerás dolgokkal/ingerekkel” szemben. + Meséltem neki a vidéki életről, egy lánnyal való esetem, s a leendő nyári unokatesóm lagzijáról. Majd megettem, mikor kis butus módjára megkérdezte, h “remélem nem lesznek ott más buzik?!” Arc nagy mosollyal Mondom egy olyan vidéken, ahonnan Én jöttem, nem jellemző! Arc nagy mosollyal Mondhatni egyedi darab leszek! Arc nagy mosollyal Nah! Most elköszönök, mert megyek megkeresni a napi betevőm. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Eitan-Bernat-Homotography-10

Nincsenek megjegyzések: