2012. március 1., csütörtök

Holiday, látogatás, stylist, hónapforduló

 

Idézet mára:

"A  legszebb dolog a világon, véleményem szerint a szeretet és a szerelem. " Mosolygó arc Piros szív

 

Február 29. Szerda:

Szerintem nem is írtam még, h a héten holiday-en vagyok.

Szerdán egész nap egyedül és szabad voltam, így hosszú idők után volt időm magammal foglalkozni. Meglepő módon hamar rájöttem, h sokat nem kell, mert… … nincs semmi olyan, amit elhanyagoltam volna magammal szemben. Kora délelőttig szörföltem a neten, majd kimenten az Akváriumhoz (volt Gödör) olvasni, relaxálni, s sütkéreztem a napon.

Aztán egyszer csak feltűntek a színen 2 kolléganőm. Az egyik már sajnos nem dolgozik nálunk, de nagyon szeret(t)em Őt. Pletyiztünk 1 órát aztán megindultunk utunkra. Beugrottam a Vörösmarty téri üzletünkbe. Ott beszéltem a volt főnökömmel, majd átmentem Budára az Alléhoz. Vettem a piacon házi tejet és savanyú káposztát. Arc nagy mosollyal tumblr_l8ousys4Mv1qdcsbjo1_500

Majd bementem az üzletünkbe. Hát bazz! Pont bent volt Susanna a cseh főnök és a meleg manageremnek magyarázott, vele csinálta a kirakatot. Nah! Rion úrfi itt megkapta az első agyfasz adagját!
Untik, h akkor nem dolgozom, mikor Szuszka bejön! Mérges arc

Pár percen odajött hozzám a meleg managerem, h kimegyek e vele, mert pont most van szüneten. Mondom persze. Megkajáltunk, cigi s közben végig beszéltünk, aztán visszamentünk, befejeztem a konyhán a dekorációt, s beszélgettem mindenkivel, h mizu. A második agyfaszt akkor kaptam, mikor a másik managerem közölte, h csökkentik nekünk is az óraszámunk –5 órával, de amint lehet visszaadják. (Reménykedtem, h nem fogják, de ez van… :/ ) Mondtam ha lehet szeretnék átmenni másik  üzletbe, ahová kell 30 órás, meg ugye amúgy se jövök ki az üzletvezetővel, mióta bekattant.

tumblr_l9a0xouj9q1qaq3cno1_1280Mondta, h igen. Felhívta a többi üzletünk, de nincs sehol üresedés, s majd beszél a Hr-essel is. Elmondja, h mi van. Mondta, h beajánl, mert h itt dolgozok már jó ideje, jó munkaerő vagyok, nincs gond velem, meg Szuszka is megdicsért ma, h tetszenek nekik a bábuk, jól vannak be stylingolva. Ezek jól estek, de nem tudom, h meg is fog e valósulni valami ebből… :/

A meleg managerem látta, h lógatom az orrom, s mondta, h tartsak ki, jó úton vagyok, s Ő is így kezdte…

Mondtam, h “jóóóó”… :/ Majd elmúlik…

Am nagyon sok infót is kaptam innen-onnan. Kivárok még 1-2 hónapot. Meglátjuk, h mi lesz majd, de remélem tavasz végére lesz már végre valami pozitív változás velem.  ( Persze azon kívül, h majd visszakapom az elvett óraszámaim! )

Am hétfőn otthon levágattam a hajam. Jó kicsi lett. A kollégák meg is dicsérték, h jobb így. Örült a fejem. Jól esett ez is. Ma nem dolgozott az üzletvezetőnk, s tök happy és kedves volt mindenki. Mosolygó arctumblr_lyfw4l1G7B1r90vylo1_500

Szeretem a munkám és a kollégáim. Mosolygó arc Jó nap volt ez a szerdai.

Március 1. Csütörtök:

Ma vagyunk Norbival 2 hónaposak. Mosolygó arc 29.-én este már tetikéltem, mikor küldött egy “hónapfordulós” köszöntő szép szerelmetes sms-t. Meglepett és nagyon jól esett. Szeretem az ilyeneket. Mosolygó arc

Vár rám még egy meglepi is, ami nála van, s ha minden igaz, akkor péntek este, mikor megyünk hozzájuk megkapom majd. Mosolygó arc Kiwi vagyok. Szeretem nagyon a meglepiket.Mosolygó arc Nah! Mára ennyit, mert hosszú lettem. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

7-3_thumb

Nincsenek megjegyzések: