2012. június 6., szerda

Születésnapi bulink

 

Idézet mára:

"Nem hiszek a véletlen találkozásokban. A világ törvénye olyan, hogy ami egyszer elkezdődött, azt be is kell fejezni. Nem valami nagy öröm ez. Semmi nem érkezik idejében, semmit nem ad az élet akkor, amikor felkészültünk reá. Sokáig fáj ez a rendetlenség, ez a késés. Azt hisszük, játszik velünk valaki. De egy napon észrevesszük, hogy csodálatos rend és rendszer volt mindenben... Két ember nem találkozhat egy nappal sem előbb, csak akkor amikor megértek e találkozásra."

tumblr_lperkjqtkP1qjre00o1_500

Május 27. Vasárnap:

Mivel szombaton este is dolgozott Norbi, de szerencsére a pünkösdi ünnep miatt nyitva volt az Alter vasárnap is, így akkor megtudtuk tartani a közös születésnapunk.

Mint az előző bejegyzésemben írtam eléggé feszült állapotban voltam atumblr_lpgweyGpS91qibhq8o1_500 hétvége folyamán, s mivel Norbival is ellenem jött, s összemorogtunk (ahogy aznap este egy jó párszor még) így Én egyedül előbb elkezdtem inni. Segített is. A csajok megjöttek, az ideg elszállt. Mosolygó arc

Elkezdtünk iszogatni, készülődni a bulira. A lányok vagy 2 órán keresztül sminkeltek, öltöztek és csinálták a hajukat. Bekaptunk jó pár koffein tablettát is, mert mindenki fáradt is volt, s estére fel is pörögtünk. Mosolygó arc

Nem voltunk olyan sokan, de jól éreztünk magunk. A vendégek folyamatosan jöttek, s a végére kb.: nyolcan össze is gyűltünk. Ez egy kis összejövetel lett, mert általában ha Én bulit tartok akkor vagyunk 20-30-an, de a létszám is jól bizonyítja, h nem voltam a helyzet magaslatán, s nem is foglalkoztam ezzel a bulival annyit, mint máskor szoktam.

Csináltunk jó pár party képet, amit még azóta se tettem fel, mert a költözés miatt konkrétan senkire, s semmire nincs időm, akivel meg szeretnék lenni, nem lehetek, mert vagy alszik, v dolgozik…tumblr_lphlkrBshA1qi9sfoo1_1280

Éjfél előtt leértünk az Alterbe. Elég kevese voltak, de a show-ra összegyűlt a nép, s az eset folyamán voltak elegen.

A show előtt Dömpi felköszöntött minket, amiről kis híján elkéstünk, mert kint cigiztünk, de Dömpinek ugye van beszélőkéje, s addig sikeresen elhúzta, még szaladva odaértünk. Lényegében arról beszélt, amire számítottam, mióta vagyunk együtt, mindketten 2 kapura játszunk (uniság) és, h hol dolgozunk, de elég szűk szavúak voltunk. Meggyújtották és átadták a tortákat, majd az első sorban helyet foglaltunk a show alatt.

Aztán kezdődött a buli. Szép és jó volt minden, majd hajnal 5 körül hazamentünk.

Ezúton is köszönöm/jük az ajándékokat a köszöntést, s h eljöttetek, velünk voltak, akik voltak születésünk napjának ünneplésén. Mosolygó arc

Ami furi és egyben elszomorító volt számomra így utólag visszagondolva, h az Én baráti körömből, akiket már huzamosabb ideje ismerek senki sem volt, ilyen-olyan okok miatt, amit persze megértek, s tudom, h miét, de akkor is rossz volt nélkülük “ünnepelni”…

Csók!

Rion

Piros ajkak

SDC15940

Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!

Nincsenek megjegyzések: