2012. október 24., szerda

Mi, Új laptop, kockulás, buli, szex, vidéken

 

Idézet mára:

"Évek kellenek a bizalom kiépítéséhez, de elég néhány másodperc a lerombolásához."

 

Október 19. Péntek:

Meglepődtem, mikor kora hajnalban arra ébredtem, h Norbi hozzám jött, s nem haza57977_10151111232735918_103030923_n ment. Egész éjszaka fent voltunk reggel 6-ig. Beszélgettünk sokat, s volt egy nagy szeretkezés is, s végül újra elkezdtük nézni ismét a trónok harcát. Mosolygó arc Majd ismét egy szex és reggel 6 körül elaludtunk.

Délután fél kettőkor magamhoz tértem, s egyből keltem is, mert menni kellett az új laptopomért. Összeszedte magát Norbi is és a lakótársam Popov is, s megindultunk. Kb.: 1 óra alatt elintéztük a maradék papírokat, s végre megkaptam az új gépem. Mosolygó arc

Szerencsére nem kellett sokat rajta csinálni semmit, mert a windows 7 és az alap programok rajta vannak, s csak 1-2 bővítést tett rá Popov nekem, s a régi gépemről evakuált dolgaim kezdtem el visszamásolgatni. Ezúton is köszönet még egyszer Popovnak a segítségéért. Mosolygó arc

Aztán elmentünk a Bakáts térre ettünk gyros-t, majd otthon nekiestünk a gépnek. Norbi sajnos 6-ra ment dolgozni, aztán Popov is ment este 8 körül melózni, s egyedül maradtam, mert a 3. lakótársam is elment a párjához. Nagyon rossz volt egyedül itthon lenni…. :/60228_334600206637101_28678292_n

Norbi is nagyon hiányzott, s rossz volt a közérzetem is. Végül is elvoltam, mert végig kockultam, s csak kétszer álltam fel a géptől, mikor ettem s jóval később, mikor kimentem egy cigire, s érezni akartam a valós életet, a hideg levegőt, mert már nehéz volt a fejem.

Cigizés közben el is gondolkoztam, h kb.:  4 világban élek egyszerre.

Egyszer élem ugye a valós életem.

Aztán ott vannak az álmok.

Harmadik, mikor olvasok,

s végül most a digitális és játékvilág. Mosolygó arc Zavarban levő arc

Mikor átmásoltam Popv gépéről mindet, elkezdtem feltelepíteni a játékokat, s késő estig toltam a COD Modern Warfare 3-t. Ha kijátszottam, nekiesek a Battlefield 3-nak is. Mosolygó arc

Végül, mikor már végképp lezsibbadtam elkezdtem írni. Szo már ezen bejegyzésem  az új hófehér Toshiba laptopomról írom. Mosolygó arc Nagyon jó! Örül a fejem. Mosolygó arc

Holnap megyek melózni. Már várom. Örülök, h végre kimozdulok a lakásból a mai egész napi itthonlét után.

389487_10151133046380918_1763420002_nOktóber 20 Szombat:

Este, ahogy hazaértem, Norbi kitalálta, h jó lenne bulizni. Meló után “nagyon sok kedvem” volt hozzá. Szóltunk a csajoknak, h jönne e valaki, de persze nem jött össze. Zsuzsi, akit a blogom által ismertem meg (olvasó) ő amúgy is tervezte, h jön, de végül kiesett a játékból, olyan jól sikerült az otthoni alapozgatás neki, pedig nagyban vártuk az Alterben, h majd talizunk. A telót nem vette fel, s az egyik alapozós barátja jött egyszer csak oda hozzánk, mikor kint cigiztünk Norbival az utcán az Alter előtt, s közölte, h mizu Zsuzsival. Meglepődtünk, h csak úgy felismert a srác, kiről mint az kiderült, szintén olvasóm.

Am meglepően jól telt el az esténk. Ketten alapoztunk otthon, ami elég döcögősen indult, de aztán a rumos, kókuszlikőrös, citromlés, ásványvizes koktél meghozta a hatását, oly annyira, h később még felturbóztuk, vodkával és a maradék pezsivel is, amik múltkorról megmaradtak. Mosolygó arc

Lent is minden okés volt. Jól éreztem magam, s különösen jó volt, ahogy Norbi viszonyult hozzám. Kb.: úgy voltunk lent, mint anno az elején. Mosolygó arc

Lent megittunk még közösen egy korsó sört és két pohár barackos abszintot. Mindkettőnket úgy megütött az abszint, h nagyon. Arc nagy mosollyal61437_10151188429963151_1093905067_n

Jó volt. 4 körül leléceltünk. Átsétáltunk a király utcába, ettünk pizzát, majd hazamentünk, de még fel se értünk a lakásba, mikor Norbinak estem. Arc nagy mosollyal

Jól megszeretgettem. Eddig érdekes módon részegen, mindig tök jókat szeretkeztünk. Am is jó, de ilyenkor másabbak is vagyunk. Hevesebbek.

Úgy kifáradtam, h mikor Norbi kiment utána a mosdóba és szinte már el is aludtam. Olyan jókat tudok minden szeretkezés után aludni, h nocsak! Arc nagy mosollyal

Október 21. Vasárnap:

Hazautaztam vidékre. Itthon voltak bátyámék is. Jól esett a friss levegő, szépen sütött a nap, s jól elbeszélgettem mindenkivel. Veszekedés nem volt. Taliztam végre Hugival is immár kb.: 1-2 hónap után…

Úgy volt, h Kedden térek vissza Pestre, de valamiért visszahúzott a szívem Pestre, s Hétfő estére vissza is tértem.

Október 23. Kedd:

Hétfő este, ahogy visszatértem Pestre, elmentem Norbiékhoz.

Dél körül felkeltünk, felköszöntöttük anyukáját, kinek ma van a születésnapja.

Kávéztunk, reggeliztünk, s bejöttünk a belvárosba. Úgy volt, h elmegyünk a terror házába, de olyan sor volt, h kb.: 2 óra kellett volna a bejutásra, így inkább sztornóztuk ezt a progit, s kisétáltunk a szigetre. Jó volt csak úgy bolyongani.

Kora esti órákban hazaértünk, s megnéztünk egy részt a trónok harcából, 2 Terápiás részt, (amit a HBO GO-n ingyen meglehet nézni az első 5 részt.) majd megnéztünk a testvérekből is egy részt. Szeretek filmezni. Most a kanapén feküdtünk, mert Norbi megcsinálta az 5.1-es hangfalakat, s a nagy képernyőjű monitoron jobb volt most a filmnézés, mint a régin. Mosolygó arc

Nah! Mennem kell melóba, szo most ennyire futotta.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

52007_542648935761346_770969562_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: