2013. július 13., szombat

Melóban, gondolatok, fürdőzés, trónok

 

Idézet mára:

"Bár furcsának tűnhet, a gondolataink sokszor nem is tőlünk jönnek.
A fejünkben mindig két hang van jelen: a negatív erők hangosan szóló hangja és a lelkünk suttogó hangja.
A proaktivitás egyik titka, hogy tudjuk: bár nem tudjuk mindig kontrollálni a gondolatainkat, azt igen, hogy melyiknek adunk energiát." - Yehuda Berg

 

Gyorsan elrohant a 2. munkás hetem is. Minden nap megismertem új arcokat942703_553235664718253_1536427768_n. Jó fejek, kedvesek. Bírom őket. Mosolygó arc

A csapat egyik fele képzésen vesz rész, még a másik fele, dolgozik, s ez cserélődik, mert annyian vagyunk, h egyszerre nem igazán férnénk el a nagy raktárunkban, oly sokan vagyunk.

Majd a következő héten lesz együtt a 2 csapat, de akkor az irodaházban leszünk, mert a köv héten folyamatos oktatások lesznek.

Van házink is, s 4 fős csoportokra osztva, mindenki kapott 1 márkát, amit ki kell dolgozni, s elő kell majd adni a többiek előtt.

Rég csináltam már ilyet. Utoljára a fősulin 3 éve, szo ha nagyon nem is, de azért izgatott vagyok, mert ennyi ember előtt (40-50) még nem tartottam prezentációt.

Én csináltam az általam előadandó márkáról egy képes videót, meg majd bemutatom az idei téli kollekció divatanyagát is. Meg persze cég történet, alapító, vonalak etc, etc ,etc…

Szo jövő héten nagy fejtágítások lesznek.994496_10151548638050918_885494425_nDe már nagyon várjuk, mert mindenki info éhes. Mosolygó arc

Am szeretek itt dolgozni. Repülnek a napok, s egyelőre életem szinte minden egyes óráját kitölti, s gondolok rá. Ezzel fekszünk, ezzel kelünk a többiekkel. Arc nagy mosollyal

Az ismerőseim száma is megugrott face-n.

A héten általában 1 társaság körében mozogtam.

Pénteken meló után ki is ültünk az Anker nevű helyre, az Anker közben. (Hol máshol. Arc nagy mosollyal )

Szeretek velük lenni.Van egy kedves, szerény értelmes, szép és okos lány, akibe tuti szerelemes lennék, ha hetero lennék. Arc nagy mosollyal996809_10151541112735918_1600167028_n

A másik egy modell lány. Magas vékony. Ránézel és azt mondod róla, h ő egy francia gazdag nemes. Filmekbe látni csak ilyet. Mosolygó arc Ő is szép, okos és értelmes. Árad belőle a mosoly, a nyugalom, a béke és a harmónia. Nyugodt elegáns, megfontolt. Imádom nézni a mozgását, h mindenre odafigyel, “iszom” a testtartását is. Nagyon szeretem őt is Mosolygó arc

S van egy srác, aki egy tipikus lázadó, nagyvárosi laza fiú. Egy jampec! Majdnem egy évvel idősebb nálam, de neki ez az első munkahelye. Olyan laza, beszédes, h gyakran többet beszél mint dolgozik. Arc nagy mosollyal A lányokat nagyon jól elszórakoztatja. Jah. Am Hetero. Arc nagy mosollyal Nagy Juventus fan, meg imádja a koncerteket. Mosolygó arc

Beszél olaszul, szo mikor eszembe jut valami, mindig megkérdezem, tőle, h ez h van olaszul. Arc nagy mosollyal

Ő is imádja az olaszokat.

998124_10151508278540918_1553596473_n

Gyakran elgondolkodtam a héten, mikor beültem egy kávéra a konyhában, s egyedül lehettem egy kicsit, h… … h idősödöm. Fiatal vagyok és annak is érzem magam én is, de már látom általuk azt is, h nem annyira fiatal, mint azt én gondoltam, s furi azzal is szembesülni, h már nem vagyok az aki voltam, nem úgy állok a munkához, mint ők, ahogy én is álltam anno, látok, tudok dolgokat, amiket ők még nem, s gyakori h én mesélek nekik dolgokról. Márkákról, v munka tapasztalatokról, tanácsokat adok, h mi jó, mit nem néznek jó szemmel. A többiek is akiknek vannak tapasztalataik is ezt teszik. Dolgozunk, s közben storizgatunk. A legtöbbet mi oktatunk, akik már dolgoztunk kereskedelemben. Mesélünk, h miket éltünk át, mire készüljenek fel, milyen vásárlók, és esetek vannak.

1001166_693542424005329_1492803952_n

De hát ezen beszélgetések által, azért mi is felkészítjük őket, s az őszi nyitásig még lesz bőven oktatásu(n)k a cégtől is.

Am Június 7.-én Vasárnap Popovval és Norbival ismét lementünk Velencefürdőre.

Sajnos most nem volt kánikula s a víz se volt olyan meleg. Nem sokat voltunk a vízben. S Inkább napoztunk, meg én olvastam a Trónok 4. kötetét. (KI VAGYOK AKADVA!!! NINCS BENNE SE DAENERYS, SE TYRION!)

Nem csodálkozom így már, h a 3. évad sorozatában miért hagytak le annyi fontos eseményt?! Hát ezért, mivel a 4. kötetben nincsenek a kedvenc szereplőim! Mosolygó arc

Am a strandra vittünk pálinkát is meg vettünk vodkát és üdítőt, de nem sikerült bebasznunk! Zavarban levő arcSzomorú arc 

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

1039798_692992284060343_1038469103_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A bölcselet kb. ugyanaz, mint egy régi indián mondás, ami szerint a bensőnkben két farkas küzd, a jó és a rossz, csak tőlünk függ melyiket tápláljuk. Bár lehet Bergnek már szükségszerűen át kellett írnia modernebbre az egészet. Mindazonáltal én nem hiszem, hogy az emberi világot muszáj jóra és rosszra felosztani. Szerintem ennél sokkal bonyolultabb az egész, minthogy két ilyen egyszerű kategóriára bontsuk az életet.

Egy lelkes olvasó

18 éves, meleg