2015. július 6., hétfő

Nyaralás csapó 3;

Sidarin az első hely ahová beültünk eléggé kicsapta a biztosítékot többünknél.
Szép kis hangulatos tengerparti étterem volt, de hát ugye, ahogy a mondás is tartja; a látszat néha csal.
Nagyon amatőr,  gyatra volt a kiszolgálás, minek a részletezésébe most nem mennék bele.

Ezen kívül volt még egy hely, ami tiltólistára került,  de a 3. nap sikerült megtalálnunk az igazit. :)

Június 28 - Vasárnap;

Reggel egy ír bárba ültünk be reggelizni. Finom angol reggelit ettünk, s pár perc alatt beleszerettem a gyönyörű brit akcentusukba, s a szerelem az elkövetkezendő napokban tovább mélyült.

Aztán kiterítettük hab testünk az "each-each let's go to the beach"-reee. Pár óra múlva pedig Londonból repülővel megérkezett hozzánk Zsófi, aki a görög "ráérünk" mentalitásnak köszönhetően kb 4 órával azután érkezett meg hozzánk,  h leszállt a gépe. (Amúgy 1,5 óra alatt kellett volna hozzánk érnie Sidarira.)

Itt tennék is 2 kitérőt;

Az egyik Zsófi, a másik Sidari.

Zsófi... ...Kissé körülményes nagyvárosi lány, aki kb; 3 éve vándorolt ki Londonba. Ő fogta magát és kijött 10 (!) euróval egy olyan országba, amiről állandóan mindenhol, minden formában zengi a sajtó, h válságban van. Gondolta , hogy majd vesz le pénzt reptéren a legközelebbi automatából, ami persze üres volt. Végül Sidariban sikerült automatát találnia, s megoldódott ez a probléma.

A szállásfoglalása sem volt egyszerű, mert Sidariba kacskaringós hegyi úton lehet csak eljutni, ahol nincs térerő, jelezni meg nem jelzett mikor elindult a reptérről. Így nem tudtuk, h hol van, csak néha tudtuk elérni 1-2 szóváltás erejéig, miből annyit sikerült megtudnunk,  h "itt vagyok."

Mi épp a tengerparton döglöttünk, mikor itt Norbival és Nikivel (aki Zsófival iskolás koruk óta barinők, s egyben a mi fodrászunk.) felpattantuk, s elindulunk a szálláshelyunkre, ahol ... Nem volt Zsófi... Bolyongtunk a környéken, hívogattuk, de ki sem csörgött neki. Sms váltások után végre sikerült megtalálni. Vicces volt, mert mondta a sofőrnek, a busz végállomásán, hogy melyik szállót keresi, s ő elindult, csakhogy több épülete van a szállónak, s rossz helyre ment. :D De végül sikerült beazonosítani, h hol leledzik, s kimentettük.

Nagyon jó volt újra látni, vele lenni. Ez most egy olyan fajta találkozás és együttlét volt, amikor rádöbbenünk, h mennyire is hiányzik az illető, akivel hosszabb idő után újra találkozunk...

Sidari;
Lényegében egy fő útból álló kisebb falucska, ami Korfu sziget északi partján található, kb 1,5 órás buszútra a sziget Korfu nevű "fő"városától. A üdülőfalu tele van szuvenír boltokkal és éttermekkel, mik este a átalakulnak szórakozóhelyekké.

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)