2010. április 13., kedd

Bolondok háza!

 

A mai napom kész rohanás volt. A szakdolgozatom fejeztem be, s néztük át a csajokkal. Aztán elmentünk, kinyomtatattuk a Pr tervünk, mit be is fűzettünk, s a szakdogát is kinyomtattuk 2 példányban. Az egyiket befűzettük magunknak, a másikat meg elvittük beköttetni, mi csütörtökre kész lesz. Min 6 e Ft-ba  benne volt ez az egész! NONSZENSZ! CD-re is kikellett írni a szakdogát.

16 után óránként csörgött a telefonom, s a végére már kis híján agyvérzést akartam kapni!  Sorry, h nem válaszoltam, 1 nap után a levelekre, de van, akinek már 5 napja jelez nekem fb-n, h nincs még elolvasva a levele. Most válság van nálam, s kibaszott nagy a hajtás, s a nyomás a fő sulin, szo mindenkitől türelmet kérek. Pár napon belül biztos fogok tudni válaszolni. Addig érjétek be pls a bloggal.

Sajnálom! Ma ilyen pergős nap volt. Nemrég érkeztem fel Ricsihez. Holnap délután majd utazok vissza Egerbe. Csütörtökön leadom a szakdogám, s pr-ből is zh-t írunk, de még mindig nincs hozzá anyagom, s állítólag 800 oldal a megtanulandó anyag... Valószínű, h sikerül valamit is elolvasnom belőle ja.... Aki rendelkezik az anyaggal, az nem igazán hajlandó odaadni, s a csoport felének nincs anyaga!ryan_taylor_201002_1

Nagyon fáradt wok, s megint megwok már fázva! :@ :S De most itt vagyok Bözskémnél, s ez megnyugtat, s kitudok egy kicsit kapcsolódni.

Ja! Képzeljétek! A suliban beültem a csajokhoz a gépterembe, s megláttam, h egy pasas a randigay-en volt fent! XD Baz! A fősulin egy rakat ember előtt?! Igaz, nem igazán tudják a heterok azt, h mi is az...

Hívott Csabim is. Mondta, h mivel olvassa, h szarban vagyok otthon, ezért Ő felajánlja azt, h a hétvégén felmegy Pestre, megnéz egy kétszobás lakást, mit ajánlottak neki. Készít képeket, elküldi nekünk, s ha tetszik, akkor Ő is felköltözne velem már májusban. Persze ez is csak egy ajánlat volt, s még nagyon-nagyon bizonytalan ennek az egésznek a kimenetele. Mondtam neki, h anyumtól függ minden, h milyen állapotában lesz, s hogy fogom bírni mellette...

Meg, ha költöznék, akkor Május, Június hónapban inkább Ricsihez költöznék, még fel nem költözik végleg a 3. lakótársunk is, s nem talál munkát Csabi magának. De azt lefixáltuk, h júliusban legkésőbb 3-an mindenképp összeköltözünk, ahogy azt már novemberben megígértük egymásnak.

Na! Már ennyit!

Csók!

Rion ;)

(K)

sergio-lara-mr-gay-europe01

Santiago_Peralta17

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te olyan gyakran vagy megfázva, biztos negatív lett az AIDS teszted?
Döme.

Unknown írta...

Nem kell le hiv-ezni rögtön csak azért vkit mert pl. nem eszik elég gyümölcsöt, vitamint és télen megfázik....

Rion írta...

:)

Először is örülök, h új arcok is írnak kommentet. :)

Döme:
Ha akarod beszkennelem, s elküldöm neked a teszt eredményem! ;) :P XD

Gábor:
Köszönöm. Nagyölelés ezúton is! :) S rá orientálódok a gyümölcsekre s a vitaminokra! ;)