2010. március 20., szombat

Barátok, betegség, nyelvvizsga, álmok

( A melegek himnusza )

 De,h miért pont ez lett?....

Este a bejegyzésem közzététele után pár perccel hívtak is a barátok. Beszéltem "Mylordommal", Dávidommal és "Kisaranyossal" is, meg 2 másik sráccal, kit nem ismertek...

Padlón wok. Kész. Reccs. Kanyec. S most (is) tudom mi az, h szopok, mint a kismalac. Este nagyon szarul aludtam. Szint óránként felébredtem. Emlékszem álmodtam össze vissza, s nemegyszer felébredtem saját nyögdécseléseimre. :S Sokszor tiszta víz voltam, s tán egyszer le is estem az ágyról.

Reggel, mikor kikeltem az ágyból egyből a fürdőbe vettem az irányt s letusoltam. Remegtem, mint a kocsonya. Még a fogaim is vacogtak. Olyan lassan mozogtam, mint 1 lajhár, meg megvoltam görbülve, mint egy ősember. Tusolás után rendbe raktam az ágyam, mert mind elvolt csúszva, össze volt gyűrve, s úgy nézett ki, ahogy egy jó kiadós szex után szoktak kinézni. De most sajnos nem ezért volt olyan, amilyen... :/ :(27292_335479662234_87945082234_3472500_394815_n

Fáj a torkom, s kibaszott lassan fog az agyam. Többször leültem, s csak lestem ki a fejemből. Kávét főztem, de nem esett jól, csináltam teát is, ahogy Mylordom javasolta. Megettem 1 egész citromot, 1 narancsot és egy negyed vöröshagymát! :S Vettem be láz és fájdalomcsillapítót, mitől valamivel jobban lettem.

A nyelvvizsga nem sikerült valami fényesen. Az írásbeli 2 részből állt. Az első részre nagyon kevés volt az idő, s nem is tudtam befejezni, + nehéz is volt Ezek nyelvtani feladatok voltak, mik nagyon nem mennek. :S Lehet ez miatt nem lesz meg. :( A 2. része jól ment, a finish előtt 15 perccel már végeztem. A 2. részben leveleket kellet írni, s fordítani, amit jónak érzek. Itt biztos meglesz a szükséges minimum ponthatár, de a nyelvtani necces. :S

Jót mosolyogtam az egyik feladaton. Levelet kellett írni Morissnak, h fáradékony vagyok, szét wok esve, s nem tudok rendszeresen koncentrálni. Kevés is volt a sorok száma. XD Pofázni, azt tok, + a téma is közel állt hozzám ,mert tényleg ilyen vagyok most sajnos.! :)

2 óra elteltével, már alig volt levegő. Elhasználódott a teremben, ablakot meg nem nyitottak. Elkezdett a szemem jojózni, s megint égett a fejem, s fáradtság tört rám. Bevettem egy fél rubofent megint, mi ismét segített.

Am a betegségemnek az volt az egyetlen előnye, ha mondhatok ilyet, h annyira szarul voltam, h a legkisebb mértékben sem stresszeltem. :/ :)

Vizsga után beültem a suliba netezni. Hát a levelezősök 90%-a lány! 2 óra alatt 2 jó pasit láttam csak! Az egyik csak úgy riszálta a fenekét! Jaj Babám mondom ne kínozz máááááááááááár! :)

3502808706_f7d3c67c7b_o[2] Ma többször is és jó sokat beszélgettünk "G" (Dzsíí) -vel. :) Azt mondta, h azért betegedtem le, mert állandóan rohanok, szét vagyok csúszva, nincs időm kipihenni magam, s ezért bekrepált a szerezetem. Szerintem igaza van. Logikus. Igaz. Most pihenésre vagyok kényszerülve, s annyira zombi vagyok, h ma lesz a 2. napja, h nem szálkásítok, valamint szakdolgozatommal nem haladok már 1 hete. :/

Mivel nem hiszem, h meglesz a nyelvvizsgám valószínű, h nem lesz elég pontom a továbbtanuláshoz sem, bár lehet, h most gondolom csak így, mert beteg wok, s le vagyok hangolódva... :/ Azért megpróbálok pozitívan gondolkodni, ahogy általában szoktam, de most így kevésbé megy... :/

Az elmúlt 1 napban nem ettem csak max 1 tál meleg ételt. Nincs étvágyam, pedig tudom, h enni kell, de most neeeem meeeegy... :) :/

Szerencsére azért este sikerült beküldeni 2 tál meleg levest. Belevágtam jó nagy adag erős Pistát, s igazi magyaros, csípős íze lett. Hát na azóta fújom az orrom! XD Egyelőre még csak levest tudok enni.

Am most keltem fel, azért is kerül fel ilyen későn ezen bejegyzésem.17-kor hazaértem, s lefeküdtem aludni. Hol aludtam, hol csak forgolódtam. Annyi mindent álmodtam! PFFFF! :S

Emlékszem, h gazdag ember voltam, menő cuccokkal. itt Kertvárosban pedig létrehoztam egy hatalmas rugby pályát, mi annyira felkapott lett, h az ország minden részéről érkeztek látogatók, h a szép, izmos, játékosokat láthassák. De miért pont rugby, mikor soha semmi közöm nem volt hozzá?! Akkor álmodtam, "G"-ről is kivel együtt shoppingoltunk.

Aztán Dzsííí után eszembe jutott, amit mondott, h nem pihentem ki magam, s jött egy nagyon érdekes álom: Egy klón voltam, mit a fentiek, küldtek a földre. Az az ember voltam, aki most, a 20 éves szakdolgozatát író Rion Úrfi, csak nem önmagam. Szo nem én irányítottam életem. Azt csináltam folyton, amit a fentiek megírtak, s belém programoztak. Sodródtam az árral.  Azokkal ismerkedtem, akikkel most, oda jártam, azt csináltam, tanultam, mit most, csak azzal a tudattal, h én egy önálló gondolkodásra képtelen klón voltam. Azt hittem, h én irányítom életem holott nem. Menni akartam Pestre, mint most, de nem tehettem meg, mert a fentieknél az volt megírva, h Egerben maradok még el nem végzem szakom. A fentiek túlhajszoltak, túl sok kötelességet írtak elő, mire a szervezetem bekrepált, s mondhatni elromlott a gépezet egy kis időre. Nem tudom értitek-e, amit írok? Olyan "meg van írva a sorsunk" feeling.

Am most is tök melegem van, s érzem, h tüzelek, (mármint lázas vagyok) XD 22265_246781632234_87945082234_3152489_6491126_n

Akkor emlékszem, h fulladoztam is. Láttam magam, kívülről, ahogy fekszek az ágyban. Mire fokozatosan leállt a légzésem, s a végére már csak nagy erőlködések közepette jutottam levegőhöz, s kiabáltam magamhoz, h ébredj fel Rion, nyisd ki a szemed, s vegyél levegőt! Ezt kiabáltam magamnak, nagyon sokszor, de nem akartam felébredni, mire már kis híján megfulladtam. De aztán egyszer csak hirtelen felébredek, s úgy találom magam, h a számhoz van tömve a paplanom, s az miatt nem kaptam, csak nagyon nehézkesen levegőt, s ziháltam is rendesen. Nagyon félelmetes volt. Volt már nektek ilyen? Kicsit olyan volt, mint valamelyik filmben, h műtötték a manuszt. Elaltatták. A teste aludt, de a lelke nem, s a műtét alatt végig érezte a fájdalmat, s kiabált a lelke az orvosoknak, h hagyják abba, de ugye azok nem hallották. Bár nem tom, mi lett a sráccal, de ha jól emlékszem meg is halt. Ja! A film valós alapokon készült. Egyre többet hallottam már ilyet. Pl.: kómásokról is hasonlót..

Mindezekre azért emlékszem, mert gyakran felriadtam.

Na! Mára ennyit! Holnapeste jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

25779_327880087777_78438037777_3372767_6999357_n

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A film címe Éberség.Hayden Christensen játszik benne.ahh Már azért érdemes volt megnézni.Am végül nem hal meg mert megkapja az anyja szívét.Remélem nem lőttem le a poént.JobbulástLL

Rion írta...

Szia!

Köszi az infót. Nem lőttél le semmit! :)

Lecsekkoltam egyből a srácot. Nem rossz! ;)