2010. október 26., kedd

Melósosssss

 

Idézet mára:

A haladás a kezdetleges megoldásoktól a bonyolultakon át az egyszerűekig vezető út.

Kurt Biedenkopf

 

Reggel alig bírtam felkelni! Kellett v 5 perc, h erőt vegyek magamon, s kikeljek az ágyból. Furi volt az is, h még csak szürkület volt odakint, pedig fél nyolckor keltem.

Kezdtem a napot egy kis edzéssel, tusoltam, megcsináltam a hajam, felpakoltam magamra a sok kis kellékem, kajáltam, s kis késéssel megindultam dógozni ( Mosolygó arc ) mert szarakodtam most a kontaklencse betételnél. –.-‘.

Melóban furi volt. Most nincs valami nagy fogalom sajnos, pedig én azt szeretem, ha hajtás, pörgés, s tömeg van. Még mások azon idegeskednek, h mennyien van, én pont az szeretem. Meg mikor egyszerre összejönnek a dolgok. ( Most kivételesen ezt itt szeretem.) Szo szeretem, mert akkor érzek igazán kihívást. Anno az elején morogtam érte, de mára ez már megváltozott, csak az a baj, h ilyenkor a kollégákkal picit nehezebb dolgozni, mert eléggé feszült szokott akkor (is) lenni a levegő sajnos :/Romain-Trinchero-Julio-Gaggia-Homotography-3

Holnap megyek délre a Corvinba. Kapok nyitós pólót! Mosolygó arc Örül neki a fejem, h lesz olyanom! Mosolygó arc Csak el ne felejtsek L-es helyett M-eset kérni, mert már többször fordult elő, h L-eset néztem aztán rájöttem, h jaj már S/M-es kell, mert annyit változtam az elmúlt hónapokban. :/ Mosolygó arc

 

Am ma is láttam rengeteg “klubtagot” ( búúúzvafüvet )nálunk,  s voltak közük ismerősök is, kiket csak fb-ről ismerek. Mosolygó arc Aztán este meg megjöttek a kollégák, kik jöttek egy hosszú melóra, mert leltároznak.  H oly sokan lettünk együtt egyszerre, egyből jobb lett a hangulatom, s így nem sok kedvem volt hazamenni. Mentem persze, mert fáradt voltam, meg nyűgös is, meg am is elkellett intéznem 1-2 dolgot. Jó lenne már egy céges buli. Együtt lenni velük.

JA!!!! Mikor jött a váltás, az egyik kollégám olyan örömmel fogadott, h megölelt, s úgy köszöntött. Persze nagyon jólesett, s kivirult egyből a fejem, de meglepődtem, mert mostanában nem nagyon kaptam ilyen nagy, s nyílt szeretet. Szo nap végére ettől az apró kis váratlan gesztustól nagyon feldobódtam. Mosolygó arc ( Am így most írva gondolkodok el azon, h egy ölelés mennyire jól tud esni! )

Aztán oly hosszú idő után végre találkoztam már Kriszta főnökömmel is, mert bejött hozzánk a shopba. Jó volt látni, s tőle is feldobódtam – tök jó ennyi feldobódás a nap végére Arc nagy mosollyal - de sajnos beszélgetni nem volt se idő se lehetőség. De egyszer majd csak bepótoljuk! Mosolygó arc

Na! Mára lényegében ennyit most csak, mert szobatársammal megnézünk egy filmet aztán tete, mert holnap kelni kell! Tök izgiiii! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

shapeimage_2

Nincsenek megjegyzések: