2010. december 31., péntek

Uccsó bejegyzésem idén… :/

Mi mással búcsúzhatnék, mintegy jó édzs end em-es muzsikával?! :)

 

Idézet mára:

Valami láthatatlan fonál köti egyik-másik embert egybe, ha nem is ismerik egymást. A fonál lehet mérföldekre nyúló, de egy napon, amikor találkoznak, csomót köt rá az égi kéz, s azt a csomót el nem oldhatja többé tán még a halál se.

Gárdonyi Géza

 

Hát tegnap este csak elmentem a házibuliba. De csak azért mentem, mert 2 utcával arrébb lakik a barátom, kihez mentem, s azt mondtam, h ez a távolság ( 50-100 m ) még belefér. Mosolygó arc Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel3435769290_8e38e9fc77

Nagyon jóra sikeredett. Arc nagy mosollyal Azt is mondtam, h nem maradok sokig, s hajnal 1-2 körül lépek, ehhez képest 4 körül értem haza! Arc nagy mosollyal

Csak 5-en  voltunk, de nagyon jó volt a társaság. Örültem, h elmentem. Mármint a buliba… Arc nagy mosollyalKacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

11-kor keltem, összekapartam magam, s elmentem a Király utcai boltba lecserélni a vörös selyem ágyneműhuzatom. Mikor beléptem, s meglátott az eladó, mosolygott, s már meg is indult felém, h; “Mégis a kék lesz?” Mondom igen. S ki is cserélte. Szo nem kellett másikat vennem, s tökre örült a fejem. Onnan utam a “dógozóba” vezetett. Mosolygó arc Igen ám, viszont itthon este, meló után, mikor cserélném le az ágyam, észrevettem, h hiányzik  a nagypárna huzatja! 3-szor is megnéztem, szétnéztem, még a paplan huzatjában is néztem, h nem e van abban benne, de nem volt sehol! Ne tudjátok meg milyen mérges lettem! Szidtam még a nem tudom mit is! Már azt kívántam, h gyúlna fel az a buzi üzlet! Mondom ilyen nincs! Mivel holnap korán reggelre kell mennem dolgoznom, ezért én nem tudok elmenni kicseréltetni,  megkértem a lakótársam, h cseréltesse ki. Az miatt is Andrew Gray-043[2]parázok, h mit mondanak majd neki, v h mi lesz a cserénél?!… Zavarban levő arc Meg idegesít, h nem úgy lett, ahogy elterveztem. Ma az új szép királykék ágyban akartam aludni erre, meg bukta van! Zavarban levő arc Nem szeressük az ilyeneket! Nagyon nem! Zavarban levő arc Ezért szaladgáltam, meg szedtem szét az ágyam 2x-er is! Zavarban levő arc NONSZENSZ ba.d meg! Nonszeeeeeensz!

Akkor megvettem életem első női ruháját! Arc nagy mosollyalArc nagy mosollyalArc nagy mosollyal Egy v nyakú póló, de nem lehet megmondani róla, h most az női. Max az tudja, aki nagyon jártas az ilyenekben… Szo semmi különös. nehogy azt higyjétek, h magas sarkút vettem v ilyesmi! Arc nagy mosollyalXD

Akkor mi volt még?… …Ömmmm... JA! Igen! Elbúcsúzott tőlünk egy újabb kedves munkatársunk. Szar volt.  Nem a mi korosztályunk beli kolléga volt, de nagyon szerettük/szerettem. Ő volt az akiről régebben talán egyszer írtam is, h olyan, mint anyum. Tök rossz! Szomorú arc :/

Erről jut eszembe! Anyummal még nem is beszéltem a héten! :S Jujjjj! Zavarban levő arc De kínos! Biztos pikkel most rám! Mindig hajnalban jut eszembe, h felkellene hívni… Zavarban levő arc No! Fel is írtam az agyamba (telómba), h holnap kajakszünetben hívom! Arc nagy mosollyal :/Andrew Gray-046[2]

Ammmmm! Kutyafuttában ennyi! Hajnal 1 mindjárt, én meg hajnalban kelek!  Reggel 8:30-ra kell menni dicsak! Zavarban levő arc Móuni! Há neharagudjáááá! Ezer éve nem keltem már ilyen korán! Tuti titta zombi leszek holnap! Zavarban levő arc Mind1! Csak az ágyneműmet cseréljék ki most is gond nélkül! Arc nagy mosollyal

Ja! Holnap ilyenkor már biztos jól fogom érezni magam! Jesszus! Most kapcsolok! Lehet h az év utolsó bejegyzését írom????? De gáááááz! Zavarban levő arc Fúúú de furi! Zavarban levő arc S ROOOOSZ!!! Bleeeeeeee! Zavarban levő arc :/ :(

Na hát! Nem h valami szép évértékelős bejegyzést tartottam volna! Hát ilyet?! Arc nagy mosollyal Nonszensz vagyok ba.d meeeeeeeeeeeeeg! Arc nagy mosollyal

Majd Gyüvőre megírom! Mosolygó arc Am holnap este a lakótársakkal elmegyünk egy házibuliba aztán hajnalban majd valamikor csapódunk az Alterbe.

Ennyi! Hát ha nem írok már idén többet, akkor… …Boldog Újévet mindenkinek! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

0b61929c35c84e8fd2e8630fbb32b827

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

I wish you a very happy new year!!! ;) And... good luck!

Take care!
R ;) :D :P

Rion írta...

Thanks!

I wish you a happy new year!


(K) :)