2010. december 29., szerda

Szilveszter, shoppingolások, hülyülések

 

Idézet mára:

Sivár, sivár tájak és évek jönnek. Mostan
kellene erősnek lenni. Legyél
kemény. Már gyengeségem lemostam.
Ez tán segít. Hideg vagyok, kemény.

Lakatos István

 

 

Na csók! Az elmúlt napokban sajnos nem volt se időm, se energiám írni. Most is ismét zsibbadt az agyam. Úgy volt, h este elmegyek egy házibuliba, de nem hiszem, h megyek.  21

Várom már a szilveszteri bulit. Kell az a kiruccanás. Igaz 31.-én is dolgozom, de ha jól tudom, csak délután 2-ig leszünk nyitva v hogy…

Szerencsére a lakótársakkal megyek majd bulizni. ( mondom most, h szerencsére! ) Arc kinyújtott nyelvvel ) Bulizni még ugyanis nem voltam velük, s kíváncsi leszek, h milyen lesz majd… Mosolygó arc

Először házibuliba megyünk ki, aztán visszajövünk a belvárosba, s átugrunk az Alterbe hajnalban valamikor. Legalább is ez a terv. Aztán majd, h h alakul, mi lesz belőle majd meglátjuk. Mosolygó arc

Az elmúlt napok meg gyorsan elszaladtak. Dolgoztam, shoppingoltam, ismerkedtem, hülyültem a lakótársakkal, stb…

Sajnos már megint vettem  magamnak nálunk hülyeségeket. Látszik, h még nem vagyok valami jól lelkileg s ezért shoppingolok. :/ Zavarban levő arc

Vettem pizsi nadrágot, pólót, inget, pulóvert,  meg a király utcában vettem még a lakótársammal egy vörös selyem ágynemű huzatot. Fél óráig tanakodtam, a vörös s a kék közt, de így már utólag megbántam, s most azon agyalok, h visszamegyek, s megveszem a kéket is s összekombinálom a kettőt, ahogy lakótársam mondta.

163982_166454583397507_100000989002751_327199_2814946_nCsak a kékkel meg az volt a baj, h nem normális kék volt, hanem olyan… nagyon sötétes. Depis színű volt. Lehangolós, s mivel mostanában amúgy is labilis vagyok érzelmileg ezért ódzkodtam attól a színtől.

Am ez ma volt. Mivel a sok túlóra miatt szabadságot kaptam ezért a fél napot együtt lógtuk el. Lófráltunk a belvárosban ide-oda. Sokat hülyültünk. Először csak úgy poénból előjött belőlem a vadállat, s a megfürdettem hóval, aztán később kaptam jó nagy adagot én is a képembe! Arc nagy mosollyal De jó volt. Az emberek is csak néztek, meg mosolyogtak rajtunk, mivel gyerekeskedtünk egy sort, de nagyon jó volt, s sokat nevettem. Igazi orvosság volt. Mosolygó arcEste megjött a másik lakótársam is, s folytatódott a hülyülés. Jókat nevettünk. Like volt. Mosolygó arc

Szo viszonylag oks minden.

Már csak egy társat kellene találni magam mellé. :/

No! Mára lényegében ennyi!

Majd jelentkezem!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

38700_423747022777_78438037777_4576425_55419_n

Nincsenek megjegyzések: