2011. január 1., szombat

Partyyyyy :) B.Ú.É.K!!!! ;)

Idézet mára:

 

Évre évek multak s azóta én sokszor
vártam még gyermekként az évfordulatkor,
hogy majd csúcsra érek s gyakran már-már hittem,
látok is valamit –, másszor legyintettem
s Szilveszter csuszamló, sikongató éjén
részegen pörögtem az év meredélyén.

Illyés Gyula

Hát Boldog Új Évet mindenkinek! Arc nagy mosollyal

Fb-n azt olvasgattam, h az ismerőseim többségének jól sikerültek a bulik. Ahogyan nekem is szerencsére. Mosolygó arc3642492671_e68b7a0dd1

Nagyon jó volt a házi buli, ahová a lakótársakkal mentünk. Már előtte itthon is betankoltunk. Jó volt a házibuliba való utazás is. A házi buli is. Sok jó fej, szimpatikus sráccal megismerkedtem.

Jól bebasztunk, s éjfél után megindultunk az Alterbe. Az oda utazás is nagy jó volt. Sokat nevettem, s tényleg nagyon jól éreztem magam a sok buzi közt! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel <3

A többiek lementek az Alterbe, de mi a lakótársakkal még gyorsan hazaugrottunk még egy picit, mivel 2 utcával alrébb lakunk.  Aztán Roli lakótársammal meg megbeszéltük, h a kabátot itthon hagyjuk, s úgy szaladtunk vissza az Alterbe. Tök állat volt! Arc nagy mosollyal

Az elején táncolgattunk a többiekkel egy kupacban, akikkel a házi buliban voltunk, aztán szétszéledtünk. Aztán egy idő után már too much volt nekem, s előre mentem leülni. Egy darabig egyedül üldögéltem. Szívtam a cigiket, ittam a dinnyés Bacardi Breezer-em, s lestem ki a fejemből. Aztán csapódott hozzám egyik kedves blogger ismerősöm, ki szintén ott volt a házi buliban. Beszélgettünk, s közben megcsapott a “valaki már megint nagyon néz” feeling, s ahogy szétnéztem egyből meg is láttam egy borostás, spanyolos feelingű szép barnás bőrű srácot, ahogy közeleg, s elmegy, s folyamatosan néz, majd megállt a sötét szoba közelében. Aztán eltűnt a tömegben. Folytattam a beszélgetést az ismerősökkel, mert időközönként cserélődött körülöttem az emberek társasága. Aztán jött visszafelé a srác. Végig szemeztünk, s most már mosolygott is, még el nem ment a lépcsőig. Ott egy kicsit megállt, s visszafordult s odajött hozzám.

Andrew Gray-049[2]Úgy paráztam, mint az állat közben. De viccesen indult az egész, mert ahogy leült mellém mondott valamit, de nem értettem, s megkérdeztem tőle, h “Sorry?” Aztán visszakérdezett, h szabad lesz melletted? Mosolygó arc S hajolt ő is meg én is, h haljuk is egymást s közben jó megfejeltük a másiakt. Tök funny volt. Arc nagy mosollyal Végigbeszéltük az egész estét. Közben olykor a haverokkal is beszélgettem, meg 2 kollégával is taliztam lent, ( bár Ők nem abban az üzletben dolgoznak, ahol én) s volt téma bőven. Arc nagy mosollyal Aztán Balázs lakótársam Lady Dömpernek is bemutatott. Tök szimpi személy. Mosolygó arcAztán olyan lelkes volt Balázs utána, h Betty Blue-nak is beakart mutatni, de nem mertem odamenni, meg inkább már mentem vissza a sráchoz, ki ott ült 3 méterre tőlem, s várt.

Tán kétszer elmentünk táncolni – természetesen a színpadra – mikor hallottam a bad romance-t meg gagás, s Christina Aguilera-s számokat. Mosolygó arc

Szo jó volt az este, s sajnos túl gyorsan eltelt. Zavarban levő arc

Reggel 7-8 körül sikerült csak elaludnom. S késő délután keltem csak.

Az egész napomat ágyban töltöttem, s pihizek. Mosolygó arcMár 2 ismerősöm is szólt, h lent volt, s látott én meg nem láttam őket. Zavarban levő arc

Viszont mikor tánci után mentünk vissza előre, akkor taliztam az egri fodrászos sráccal, a Közismert pasival, s párjával. Örült a fejem. Jót nevettem is, mert a Közismet pasi megint hozta a poénos formáját, s beszólt, mit egyes olvasóimra való tekintettel inkább nem írnék le, h mit mondott. Arc nagy mosollyal

No! Lényegében ennyi. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

166195_115500541852631_107300576005961_103364_5897646_n

Nincsenek megjegyzések: