2011. január 4., kedd

Anyum, drog, kölcsön, szerelem

 

Idézet mára:

Mióta szeretlek, eszméletem
minden percében rád emlékezem,
álmomban is te őrzöl meg talán,
rólad tudósít munka és magány,
veled lep meg hajnalom, alkonyom,
s hozzád megyek, ha tőled távozom.

Garai Gábor

 

Huh! Megint szaladnak a napok. Zavarban levő arc Most anyum “ébresztett fel”, s döbbentett rá, h már megint napok óta nem hívtam, s már mióta nem voltam otthon. S mióta beköltöztem a belvárosba azóta leszarom őket. Szót-szót követett, s össze is vesztünk. Sejtettem már én ezt anno, h ha ritkábban járok haza, akkor majd ez is egyfajta durcis, flegmás reakciót fog belőle kiváltani. Ugyan úgy, mint mikor feljárogattam pestre, majd pedig mikor felköltöztem pestre, most meg, h már nem járok haza hetente… :/ –.-‘Andrew Gray-050[2]

Próbálok megértő lenni, s ismervén Őt meg is értem, csak szar, h mindig van valami kötözködni valója… :/ No mind1. Majd elmúlik… Mosolygó arc

Akkor sajnos már nagyon rászoktam egy drogra… :/ … a Sprite-ra! Arc nagy mosollyalElőször mindig csak a Wopper menükhöz kértem, aztán vettem magamnak is itthonra 2 litert, majd 4 litert, most meg már nem győzöm kidobálgatni a sok üres üveget! Zavarban levő arc Mosolygó arc Nem iszok mást csak szénsavas ásványvizet v sprite-ot.  Igaz, most kísérletezgetek különböző szörpökkel, aminek hasonló sprite-os ízük van, h leálljak erről. Próbáltam már fehér szőlőt, bodzát, de nem az igaziak. Mosolygó arc Jó-jó, de mégse sprite. Túlságosan is kívánja már a testem a sprite-ot (is). Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Akkor megkezdődtek a januári leárazások nálunk. Nagyon jó cuccok vannak, voltak leárazva. El is tettettem magamnak egy szép fekete kardigánt meg egy vörös inget, mert azt mondták a többiek h nagyon jól áll. Lehet h csak az egyiket veszem meg, de erősen húzom a szám ,mert tényleg nincs már rá pénzem, de ennyiért nagyon megéri, s a hajamat tépném, ha nem venném meg… :/

Andrew Smith-066[2]Akkor kölcsön is kértek tőlem… Pedig most  szilveszter miatt én is szűkös helyzetbe kerültem, s azt mondtam magamnak anno, mikor sok ilyen lehúzásról hallottam, h tanulva mások hibáiból nem fogok én senkinek kölcsönt adni, de inkább az arany középutat választottam mert kínos a szitu, s ezért csak a tejes kért összeg negyedét adtam meg az illetőnek.

Akkor mi van még?… …Murphy törvénye alapján eddig nem nagyon volt semmi komolyabb pasi fronton, most viszont összejöttek a dolgok. 

Többségük eddig számomra ismeretlen személyek, de tegnap egyik távoli ismerősöm is furcsa mód kommunikált… Zavarban levő arc

Bár már nem nagyon izgat a szitu, mert szerintem már szilveszterkor döntöttem, s így a többiek már alapból hátrányban vannak. Komolyat szeretnék, hosszabb kapcsolatot, ezért  eldöntöttem, h nem ugrok bele egyből egy kapcsolatba, hanem várok egy kicsit, s időt adok magunknak, h jobban is megismerjük egymást. Kicsit kellemetlen, s nehéz ügy ez nekem, meg egyben még egy peppet tartok is, de majd alakul, ahogy alakul.

No! Lényegében ennyi! Húzok melózni! Majd jelentkezem!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Anthon Wellsjo-013[2]

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a like után a zárojelben felcseréltél két betűt...ha direkt így van akkor bocsi :-D
peace and love.

p.s: jó a blog!!

Rion írta...

Szia!

Tényleg! De csúúúúnya! :D
Pedig egyszer már át lett írva! :/

Köszi, h szóltál, s a komit! :)

Szió! :)