2011. január 6., csütörtök

Sokminden… :)

Idézet mára:

Arról se feledkezz meg, hogy minden szenvedésed és szívfájdalmad közepette is szépség vesz körül: a teremtett világ, a művészet, a zenétek és kultúrátok minden csodája, a nevetés és a szeretet, az elsuttogott remények és a hangos ünnepek, az új élet és az újjászületés, a megbékélés és a megbocsátás hangjai.

William Paul Young

 

Melóhelyen az elmúlt hetekben megszaporodtak az új kollégák, s hiányolom a régieket. Mostanában kissé furi, s negatív gondolatok futnak át a fejemen. :/ Sajnos elég gyakran cserélődnek a kollégák, s ez egy kicsit rossz is, meg furi is. :/ Persze nem wok öreg, aki nem tudja befogadni az újakat, csak egyesek fel kicsit nehezen nyitok. :/ Mosolygó arc

Tegnap meglátogattam ismét először az Ezüstös srácot. Pletyiztünk egy sort. Látta múltkor fb-n a kiírásom, h elvesztettem a tőle kapott fülkarikám, erre meg most a kezembe nyomott pár darabot, mondván, h legyen tartalékba a köv bulikra is… Arc nagy mosollyalAranyos volt, s jó volt újra látni. Mosolygó arc

Beszéltem anyummal is, aki kiharcolta, h vasárnap menjek haza. Szo délelőtt majd go home, otthon leszek pár órát, aztán húzom vissza. Lényegében csak az miatt megyek, h meglátogassam anyum, mert lebetegedett. :/ Na meg a kaja miatt! Arc nagy mosollyal

Akkor szerintem elfelejtettem múltkor megírni nektek, h végül is mi lett a ágynemű huzatos storym vége! Hétfő reggel visszamentem az üzletbe s mondtam, h a nagypárna huzatja nem volt benne a csomagban. Kicsit meglepődött az eladó, de kedves volt, s kicserélte másikra, de még ott megnéztük a csomagot, h van e benne minden…

Szo pár napja már az új királykékesss, selymesessss ágyneműmben alszom! Arc nagy mosollyal Liekolom. Arc nagy mosollyal

Tegnap Manó és Rion úrfi bundás kenyeret sütött. Arc nagy mosollyal Az első 3 úgy odaégett ahogy volt! Arc nagy mosollyal Füsttől úszott az egész lakás. Kinyitottuk az erkélyajtót, meg a lépcsőházba is kiengedtük a füstöt. Arc nagy mosollyal Egy néni le is jött, h; “Az 5.-en meglehet fulladni! Az egész lakás úszik a füsttől!” Arc nagy mosollyal Mondom; A POFÁD BEFOGOOOOD! Arc nagy mosollyal

JA! Jut eszembe! Manó kiadó szobát, albérletet, lakótársat keres a belvárosban. Nagyon jó fej srác. Olyan ember nincs kinek ne lenne szimpatikus. Megbízható, szobatiszta etc, etc, etc… Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel No Ez volt a reklám helye! Arc nagy mosollyal TOVÁÁÁÁB??

Tegnap este lebetegedtem. Belázasodtam. Nagyon szarul voltam. Szarul is aludtam e miatt, meg az utcán is folyton hangoskodtak, dübörgött a zene a közelben lévő karaoke bárból, s minden bajom volt már. Aztán megittam 2 bögre forró “fress telját”, s attól betudtam aludni. Mosolygó arc Reggelre valamivel jobban voltam, de elég szar volt az egész napom bent melóban. Sokszor rám jött a hányinger, meg hol fáztam, hol hőhullám söpört rajtam végig. De túléltem. Vettem be láz s fájdalom csillapítót. C és multi vitaminokat. Megettem egy kg narancsot meg mandarint. Levest is ettem, mert ‘ilyenkor sok folyadék kell” etc, etc, etc…

Továbbá sokat zakatol szilveszter óta az agyam. Kezdem azt hinni/érezni, h lehet ismét szerelmes wok. Vagy legalább is sokat gondolok valakire, akivel többször is taliztam már a buli óta, de most pár napig sajnos nem talizhatuk. Nem akarom beleélni, ill. elbízni magam, de tény, h nagyon jól érzem magam vele. Szégyenlős arc Tudom, h nem szabad, nem érdemes ilyeneken agyalni, mert felesleges, s nem agyalni, hanem megélni kell dolgokat, de akarva akaratlanul is azt veszem észre, h azon filózok, h mi lesz, egyáltalán lesz-e ebből valami? Mit, s hogyan érez irántam? Érez e valóban legalább annyit, mint én iránta, s nem csak üres fecsegés részéről a “kedvellek” “jó veled”, “hiányoztál “… … és a többi szavak?! S már csak megint ezen agyalok!… Zavarban levő arc NA váltsunk is témát!

Am most ment el a volt lakótársam. Tök furi volt. Mármint újra látni. Nagyon rég taliztunk már sajnos. :/ Jókat pletyiztünk, h kivel mizu, aztán felidéztük a szép régi nyári emlékeket. Tök furi volt. Kicsit fel is kavart. Hiányzik. Jó, s szép volt a 2010-es nyár az biztos.. :/ Mosolygó arcAztán mutatott egy érdekes bulit, ami majd februárban lesz, amire jó lenne elcsapódni. Hatalmas meleg parti, s jónak ígérkezik. Lehet csapódunk! Kacsintó arc 

No! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Anthon Wellsjo-019[3]

Nincsenek megjegyzések: