2011. január 2., vasárnap

Pihi, + látogatottsági statisztika

 

Idézet mára:

A partner, akit meghódítottunk, akinek fontosak vagyunk, aki szeret bennünket, az nem más, mint tükör, vagyis mércéje annak, hogy kik és mik vagyunk, mennyit érünk.

Milan Kundera

Ma nem volt semmi különös. A fél napom végig döglöttem. Arc nagy mosollyal Aztán nagy nehezen megmozdultam délután. Összepakoltam, mert már nagy mértékben eluralkodott a szobámban a kupi. Elmentem boltba, s jól bekajáltam abárolt szalonnával, sült kacsával, zsíros kenyér, paradicsom, paprika, retek, s uborka. Arc nagy mosollyal Kicsit guszti volt. Jó parasztos kaja, de most ezért üvöltött a gyomrom, h ezt küldjem le. Arc nagy mosollyal

Megnéztem a látogatottsági statisztikám, s az vettem észre, h kb, a héten olyan 20-25%-al nőtt a blogom látogatottsága, s a régi blogom is még félszázan látogatják naponta.

2010-ben pedig 35 650 fő látogatta meg blogomat:

Névtelen

 

Ehhez nem fűzök semmit, mert fogalmam sincs, h ez milyen arány. Jó-e vagy sem, égő e vagy sem, de ez van.

No! Viszont én most lépek, mert talizok még 2  ismerősömmel is, aztán összekellene még kaparni magam.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e20147e1162fa1970b-500wi

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

OMFG! Majdnem 36 ezer ember... Az rengeteg!!!! Gratulálok. Nyílván nem véletlenül lestek meg téged. ;)

Keep writing!
Love,
R ;)

Rion írta...

:)

Aranyos vagy. Köszi. :)