2011. január 24., hétfő

Cím

 

Idézet mára:

“ A tejet is újra megkell kóstolnod ahhoz, h rájöjj, jó-e még!”

Baráti jótanács

Tegnap este taliztam Mancival. Sétálgattunk, majd beültünk a Váci utcai bürgerbe, ahol elbasztam jó sok pénzt, de megfogadtam magamnak, h egy időre nem veszek már ilyen hizlaló kaját, mert rámegy a hasamra. A testemmel pedig a múlthét óta újra elkezdtem foglakozni, s az ilyen kajákkal, csak magam, s munkám ellen dolgozom. Zavarban levő arc

Ma is aludtam vagy 13-ig. Rájöttem, h azért alszok ilyen sokáig, nagyon eltolódott a lefekvési időszakom, s hajnal 2-3 közt szoktam elaludni.tumblr_ldyqnxdDv31qfgo14o1_400

De szerdától újra meló, s 1 hétig szenvedek majd még újra visszatérek a régi megszokott hétköznapi életbe.

Viszont szerdától nem a megszokott helyemre megyek dolgozni, hanem a Camponába kell majd dolgoznom péntekig. Zavarban levő arc Konkrétan reggel 7-kor kell kelnem majd, h 9-re beérjek oda… :/

Ez vaaaaan! Mosolygó arc

Mivel délután szép, napsütéses idő volt, ezért megerőszakoltam magam, s kimozdultam. Mosolygó arc Elmentem a Westendbe, s vettem shake-t (kézi mixert), majd elsétáltam a Vörösmarty téri H&M-be s vettem egy szürke trikót. Amin meglepődtem, s tetszett, h ott a férfi osztályon is van xs-es méret. Mosolygó arc

Délután eljött hozzám egyik kedves ismerősöm. Visszakaptam az elveszetnek hitt egyik kedvenc nyakláncom,  s jókat beszélgettünk, + kiderült rólam, h  Nárcisztikus személyiségzavarom van. Ami csak részben igaz, de elgondolkodtatott.

tumblr_ldsy74RTrt1qfqotgo1_1280Holnap lesz az utolsó szabadnapom. Zavarban levő arc Gyorsan eltelt ez az 1 hetes szabi. Jó volt, de a meló is hiányzik már, mert ma is, ahogy bementem a Vörösmarty téri üzletünkbe, reflexszerűen elkezdtem igazgatni a vállfákat, meg a rosszul felakasztott ruhákat. Zavarban levő arc

Már a 4-5.-et igazíthattam meg, mikor leesett, h mit csinálok. Na mondom ne haragudjáááá! Arc nagy mosollyal Fogtam a kiválasztott trikót, s mentem a kasszához inkább. ( De azért útközbe csak helyére tettem még 1 kilógó vállfát, mit éppen akkor hagyott maga után egy rendetlen vásárló. Arc nagy mosollyal )

No! Lényegében ennyit mára!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_le2oi2slhD1qfgo14o1_400

4 megjegyzés:

meztelencsiga írta...

jáááááááááj, én egy nagyon rossz vevő vagyok ám :P biztos szidnak az eladók, mikor rendet kell rakni utánam :S

Rion írta...

Hát csak gondolj, szeretett dolgozó klubtársaidra, s hagyj rendet magad után! :D :P

meztelencsiga írta...

de akkor nektek nem maradna munka :P

Rion írta...

Oh Dear! :D

Mi így is annyit dolgozunk értetek, h nocsak! :D ;) :P