2011. január 27., csütörtök

Meló, csöves, homofobia, gondok, vv

 

Idézet mára:

Mert néha, amikor már hosszú ideje vagy együtt valakivel, egyre kevesebbet törődsz a másikkal és a saját hülyeségeidért megpróbálod őt hibáztatni. És ahelyett, hogy ezt megbeszélnéd vele, tovább fokozod azzal, hogy kötekedsz, rossz döntéseket hozol, ahogy azt én is tettem…

…Valamiért néha pont azt bántod meg, akit a legjobban szeretsz…

Idézet a “The kids are all right” című filmből

 

Tegnap eléggé fáradt s nyűgös voltam – nem mintha ma nem lennék de mind1 – s ezért nem volt kedvem írni, de most már muszáj vagyok. Mosolygó arc

Szerda óta kint dolgozom a Camponában. Taliztam régi ismerős arcokkal is s megismertem jó fej, szimpi új kollégákat is, kikről később meló után megtudtam, h van jó pár közös témánk, s érdekes infókat is kaptam. Ők is olyan szeressük félék, mint a Corvinos team, kiket anno megismertem. 6a00d83451d8ee69e20147e1c72b97970b-500wi

Ma meglátogatott minket egy volt kedves kollégánk is. Meglepődtem, mikor egyszer csak ott termett előttem, s nézett kedvesen mosolyogva. Mosolygó arc Jó volt látni. Mosolygó arcPont a jelenlegi kampányunk kellékeit csináltunk, mikor beállított. Anno is így építgetések, alakítgatások közben ismertük meg egymást. A régi szép emlékek…. Arc nagy mosollyal

Akkor este hazafelé menet a kombin egy kerekes székű kéregető ment végig a kombin. Kolléganőmmel beszélgettem, mikor odajött hozzám, de rutinosan közöltem vele, h sorry but i dont speak hungarian, ő meg rutinosan válszolta, h please give me money! Kis meglepődés után hirtelen azt válaszoltam, h i dont have a cash, erre meg beszólt, h akkor menj a francba köcsög! Mivel elég fáradt voltam s kurva sokat utazok nap, mint nap, ezért elszállt az agyam, s hirtelen magyarul ráförmedtem, h onnan jövök köcsög!

Majd meglepődve nézett egyet, s tovább tekert. Aztán egy fél perc körülöttünk lévő feszült csend után elkezdtünk nevetni Mártival, h jaj, de hülye vagyok… Arc nagy mosollyalNem tehetek róla, de tényleg nagyon fáradt, s feszült voltam.

Hát de már ne is haragudjatok! Ezért lyukasztom a rohadt jegyet, s várom a kommandós ellenőröket, h erre meg még a kombin is szélhámos koldusok zaklassanak?! :/ Na neharaguuuudj!

147fdAkkor felháborítónak tartom azt is, h szinte minden este hallok homofób megnyilvánulásokat a rádió 1-en! 2011-ben Budapesten egy világvárosban, s egy ismert rádióban ilyeneket megengedni az… gondolom mondanom sem kell, h NONSZENSZ ba.d meg!!!

Na mind1. Am is többet hallgatom szerencsére a goom radiot.

Akkor mi van még?… …  Ja! Igen! Napok óta csak agyalok dolgokon, s elég sokat idegeskedek, s stresszelek. Tegnap este majd szétszakadt a gyomrom, ma meg fél napon át émelyegtem, s ha lehajoltam, erős hányinger jött rám.Zavarban levő arc Eléggé nehéz időszakom van, s kiwok… Zavarban levő arc

Nézem ugye a vv-t is, s rákerestem Gombira fb-n meg is találtam, de csak 49 ismerőse van fent, s 1 közös ismerősünk SINCS! Na neharagudjááá mondom! EEEEZ NONSZENSZ! Arc nagy mosollyal Pedig tudtommal Ő is, s Jerzy is klubtag… Nem?

Akkor anyummal ahogy beszélgetek minden nap, szerencsére minden oks, s most Ő tartja bennem a lelket, mert elmondok neki mindet h milyen gáz van mind a munkahelyen, mind a magánéletemben, s szerencsére már nem támad, mind szokott. Jó! Persze azért még vannak néha olyan beszólásai, mitől falra mászok, de örülök, h minden oks vele.

No! Nagy hirtelen ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_ldt7ctAaGL1qbpjxio1_500

Nincsenek megjegyzések: