2011. január 12., szerda

Shoppingolás, fülbelövetés, fiúk

 

Idézet mára:

- Te félsz szeretni! Nem mersz szeretni senkit sem! Félsz, hogy megint jön az önelvesztés... a fulladás... És ő sem szeretett, csak kívánt téged. Mohón. Önzőn. Nem tudtatok egymással mit kezdeni. Persze nem is csoda... Tele vagy sok évszázados, gyógyulatlan sebekkel. (...) Túl fájdalmas lenne neked az igazi odaadás. Túl veszélyes. Életveszélyes.
- Már nem így vagyok...
- De igen!... Sajnos igen!... Tele vagy drótakadállyal! Véded magad, szögesdrótokkal. Nálad még egy futó szeretkezés sem szimpla örömtörténet, hanem élethalálkaland... Pokoljárás... Nem mered élvezni, félsz, hogy belehalsz... Jéggé fagyott tűz lángol benned.

Müller Péter150297_1696074199171_1157319507_1935845_4644758_n

 

Hát eseménydús egy volt a mai nap az biztos! Mosolygó arc Délután 1-ig aludtam. Arc nagy mosollyalMikor felébredtem ismét szarul voltam. Tegnap sokkal jobb állapotban voltam. De vettem be megint 5 gyógyszert, s jobban éreztem magam. + még1 problémával szembesültem; Jobb hátul az egyik fogínyem begyulladt, s még az miatt is szenvednem kell! Zavarban levő arc Nonszensz! Nem lepődöm meg ezen már, mert nálam ez a törvényszerű, h egyszerre csőstül jönnek a problémák… –.-‘ :/

Akkor délután elmentünk lakótársammal az Arénba. Farmert, s cipőt szerettem volna magamnak, de végül egyiket se vettem.

Helyette inkább bevásároltam a Tescoba egy rakat mindent. Arc nagy mosollyal

Aztán visszamentünk a Keletihez, ahol csatlakozott hozzánk Manó is, s kimentünk az Ikeába, majd az Árkádba. Találtam magamnak az Apacsban kis mini rainbow fülbevalót. Nem egészen olyan, amit szerettem volna, de azért megvettem. Majd hétvégén szerintem átnézek majd a Mammutba is hátha találok olyat, amilyet igazán szeretnék.

Andrey Ivanov-060[2]Aztán kilövettem a fülem! Arc nagy mosollyal Annyira paráztam basszus, s már kajak az émelygés, szédülés állapotában voltam. Arc nagy mosollyal Nagyon izgultam! Arc nagy mosollyalAnnyira tényleg nem volt vészes az átlövetés. A lövés hangja erős volt, s az kicsit jobban megijesztett. Azt nem mondom, h nem volt fájdalommentes, de ha én kibírtam, - kinek nagyon alacsony a fájdalomküszöbe, - akkor más is kibírja. Mosolygó arc

Igaz, nem itt lövettem a Westendben, de egyik ismerősöm küldött egy videót, h h zajlik a lövetés, s gondoltam megosztom veletek, h min estem át. Arc nagy mosollyal Íme:

A videón nem én vagyok! :D

A lövetés utáni 1-2 órában sipíkoltam, mert hol égett, hol zsibbadt a fülem. Arc nagy mosollyal

Utána elmentünk a Média&Marktba, s vettem egy fasza hangfalat. ( Mi volt itthon az első szám, amellyel elvettem a hangfal szüzességét?! Na? Na? Dear Gagaaaaaaa ALEJANDROOOOO! Arc nagy mosollyal ( Majd bad romance… ) Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel ) Ku.va jó szóóól! Megérte a pénzét.Mosolygó arc )  Aztán gyógyszertárba is elmentünk, vettem magamnak még gyógyszereket, meg 70%-os alkohol tartalmú folyadékot, amivel majd tisztítanom kell a fülbevalóm környékét. Arthur Devalbray-043[2]

A többiekkel hülyültünk is, ha ha más nem, akkor a péntek esti szülinapi buliba jó lesz piának! Arc nagy mosollyal Felér egy absinttal. Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

JA! Nem is mondtam! Mivel ugye Balázsnak tegnap szülinapja volt, ezért pénteken csapódunk majd az Alterbe. Várom már! Mosolygó arc

Am a fülbevalóra visszatérve. Tök furi volt, mikor megtudtam, h először 2 hétig csak ez az orvosi fülbevaló lehet a fülembe, s ezt 2 hétig nem vehetem ki! Na mondom, akkor 2 hétig nem megyek haza! Arc nagy mosollyal Ha Édesanyám, a frizurám miatt morog, akkor a fülbevalómtól még szívrepedést is kapna! Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc :/ –.-‘ Pedig úgy volt, h hétvégén megint hazamegyek, de akkor valamit ki kell találnom, h miért nem megyek…

Szo ma megint annyi pénzt elbasztam, h e hónapra már nem veszek magamnak megint semmit. Arc nagy mosollyal Így vagyok beosztva.. Mosolygó arc 1 hónapban 1-2 dolgot vehetek magamnak s annyi. Bár jó lenne, ha tartalékot tennék inkább el, de ahhoz több fizu kellene. XD Mindig azt mondom, h majd köv hónapban… Zavarban levő arc De most tényleg örülnék, ha sikerülne félretenni… :/

No! Mára lényegében ennyi! Mosolygó arc Holnaptól ismét melózom. Mosolygó arc

JA! Még annyit, h sokan kérdezik manapság, h mi a helyzet pasi fronton… SEMMI! Szilveszter óta, nem ismerkedem új fiúkkal, s most h lebetegedtem, azokkal se nagyon taliztam, kikkel komolyabban ismerkedem.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

bk2

2 megjegyzés:

Captain írta...

:D gratula a fülbevalóhoz :P melyik füledben van?
a kilövés tényleg nem gázos, én is számítottam mindenre a vértől kezdve a szenvedésen át a mentőig, de csak zsibbadt egy picit.
Orvosi fülbevalóóó? :O ez nekem új, nekem a belövés után már egy rendes kis füles volt bent. boh.

Rion írta...

Köszi. :D

A bal fülemet lövettem. XD

Orvosi fülbevaló igen. Viszont furi, ami írtál, h neked egyből kis füles lett betéve. Biztos megvolt az oka.

Én még ilyen téren szűz voltam,s lehet h azért kell nekem ez az orvosi cucc. :)