2011. január 30., vasárnap

Változás, Kolléga, gift, Bátyám, vonzás

 

Idézet mára:

"AZ TEREMTI MEG A JÖVŐNKET, AMIT MA GONDOLUNK ÉS ÉRZÜNK!"

 

Nem volt velem semmi különös az elmúlt napokban. Talán annyi, h úgy érzem, h kicsit változtam belsőleg. Elégé shit egy hetem volt, s több embertől is visszahallottam, h “olyan komolyka” vagyok. Am nálam nem megszokott dolog… Valszeg, h a meló miatt van, lehet h csak ideiglenes állapot, de valóban érzem magamon, h másabb vagyok. :/ tumblr_ldtm8xw3k01qe4nyno1_500

Minden nap pozitívan gondolok a jövőmre, s remélem, h 1-2 hónap múlva minden rendben jön.

Szombat este felhívott egyik kedves kollégám, h mielőtt még lemennének az Alteregoba, feljöhetnek e hozzánk a buziboszi barátnőjével. Nem sokáig voltak, de jó volt látni, mert kicsit rég láttam már a kollégám ( kiről múltkor is írtam már ). Kicsit bevolt csiccsentve, de cukor falat volt azzal a naaaagy mosolyával, s csillogós szemével. Mosolygó arc

Akkor meglátogattam az ezüstös srácot is. Kaptam Brit zászlósos (Union Jack) fülbevalót. Mosolygó arc Liekolom. Mosolygó arcA szivárványosat még nem volt alkalmam betenni, de izgatottan várom már azt is. Arc nagy mosollyal

Nem tudom, h írtam e már, de elkezdtem olaszul tanulni. Feliratkoztam egy ingyenes “tanfolyamra”, s szombatonként kapom emailekben az anyagot. Persze lassan haladok, kis apránként Először az abc-t tanultam, most meg a kiejtést, s pár szavakat gyakorolok. Tök jó. Imádom a kiejtésüket, a vokalitásukat.

Akkor szerettem bele az olaszba, mikor megnéztem a Szerelem, pasta tenger című gay filmet.

tumblr_ldbroqZKNV1qf65tbo1_1280Ma bejött a Bátyám az üzletbe, mert otthonról hozott nekem egy kg kaját, de csak pár percecskét tudtam beszélni vele, még gyorsan leszaladtam a cucokkal. Mivel tudtam h jön, ezért kicsit rendbe kaptam magam, s csak 1 gyűrűt hagytam magamon. S levettem a többi ékszereim is. ( Fülbevalók, gyűrűk, karkötők. ) Furi volt. Rég láttam már. Ő nagyon nézett, s mondta, h nagyon megváltoztam, s alig ismer rám. A fülbevalómért Ő sem szólt, csak megkérdezte h mióta van. A hajamért meg egyáltalán nem szólt. Szo lényegében csak jött, s ment is, mert utazott tovább otthonról saját lakására.

Akkor mi van még? Holnap (Hétfőn) szabadnapos wok. 12-13-ig alszom, aztán elkell intéznem 1-2 fontos dolgot, s majd talizok Mancival.

Mostanában nagyon sokat gondolok egy dologra. Próbálom alkalmazni a “titkot”, s bevonzani az életembe. Majd meglátjuk, mikor, s mi lesz belőle. Mosolygó arc :/ Rem sikerül. Zavarban levő arc

No! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_ld9xd35ZsE1qbpjxio1_500 (1)

Nincsenek megjegyzések: