2011. január 23., vasárnap

Vasárnapi gondolatok

Idézet mára:

Minden emberben van valami odabent. Valami, amit meg lehet hajlítani. Ki lehet nyújtani. De ha túlfeszítik, akkor eltörik. És vele együtt az ember is.

Harlan Coben

 

Ahogy elmúlt napokat egyedül töltöttem elgondolkoztam dolgokon. Több területen is helyre/rendbe raktam magam, s rájöttem 1-2 dologra is.tumblr_ldyqnxdDv31qfgo14o1_400

Pl.: Eldöntöttem, h miken fogok változtatni a munkahelyemen, s lelkiekben felkészítem magam az előttem lévő változásokra, ill. feladatokra, amikre úgy kell, h nézzek, mint kihívásokra.

Elgondolkoztam azon is, h milyen fura dolgaink vannak nekünk melegeknek. (Tisztelet a kivételnek. ) Lehet h lesznek, kik nem értenek velem együtt, s hangsúlyozom, h nem általánosítok, de sokan olyanok vagyunk, h mikor egyedülállóak vagyunk, inkább kapcsolatba vágyunk. Mikor pedig kapcsolatban vagyunk, egy idő után alkalmikra vágyunk. Persze nem mindig van ez így, de az a tapasztalatom, h egy x idő után ez van… :/

DE! Minden melegnek van – vagy, ha még nincs, akkor idővel majd lesz – egy nagy Ő-je, s azon esetben más(abb) a helyzet persze.

Aztán reggelizés közben csak úgy paff, megszületett bennem egy gondolat. Érdekel az, h ha megszólítom az utca emberét, s kérdezek tőle pár dolgot a melegekkel kapcsolatban, akkor milyen válaszokat kapnék? Ezért megszületett bennem az az ötlet h csinálok pár kis videós interjút az utca emberével. Mosolygó arc

El is kezdtem összeírni kérdéseim. Egyeztetek pár ismerősömmel, kialakítok egy kérdőívet, s belecsapok a lecsóba. Persze ehhez segítségemre is szükség lesz, de remélem h majd sikerül megcsinálunk. Mosolygó arc

tumblr_le0lktYKaU1qfgo14o1_400Az eredményeket persze itt a blogomban publikálnám, mert így hirtelen úgy terveztem el, h kamerával járnánk a belvárost, s vennénk fel a megkérdezett alanyt.

Am, ha valaki szívesen részt venne ebben a kutatásban, v tudna bármilyen módon segíteni, v szeretné, h az Ő kérdését is feltegyük az utca emberének, kérem jelentkezzen a riongay kukac gmail.com email címen, v itt, v fb-n. :)

Akkor mi van még?… … JA! Megújult egy picit a blogom. Mosolygó arc A felépítése, szerkezete maradt a régi, csak a képek, s a színek lettek frissítve. Ezúton is köszönöm lakótáramnak Maxennek az áldozatos munkáját. Mosolygó arc Még hétfőn véghezviszünk 1-2 koorigálást, de ilyen lesz. Mosolygó arc Késő este, fáradtan, nyűgösen csináltuk, s ilyenbe maradtunk.  Rem tetszik. Mosolygó arc 

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_le2ykbjWPS1qawryoo1_500

Nincsenek megjegyzések: