2011. február 24., csütörtök

Doki, itthon, emlékek, gondolatok, szülők, pasi

 

Idézet mára:

A férfiak nem valami bonyolultak (...). Többségük könnyű életre vágyik, és ha valaki jót kínál, nem utasítják vissza.

Minette Walters

( Ez nagyon így van! Likeolom! Arc nagy mosollyal )

Ma elmentem a dokihoz. Jövő hét kedden kell majd visszamennem. Felírt egy drága gyógyszert + vettem még én is saját részre 1 gyógyszert, h legyen tartalékban, mert az utóbbi hónapokban elég sokat felzabáltam, s szép kis összeget dobtam ki megint az ablakon… :/ william_levy11

Hazafelé jövet, hallottam a madarakat csicseregni. Nagyon szeretem őket, s örültem nekik. Rég hallottam már őket, s ettől ismét tavaszias hangulatom lett. Nagyon várom már. + A rügyezést, virágzást, majd a színrobbanást is. Mosolygó arc

Erről valahogy eszembe jutott volt csoporttársam Kriszti, kivel anno annyit hülyültünk. Hiányzik az ő bull-ja is. Arc nagy mosollyal Azóta se találtam még egy olyan hülye jányt, mint Ő. Arc nagy mosollyal H mi mennyit hülyéskedtünk össze?! A sok kreált hülye szavaink: “Gyere beeee, Lándööön, bull, Gelesztás, és a többi sok butaság, mikre már magam sem emlékszem. Most is jó nevetek rajtuk! Hajjjj! De hiányzik! Szomorú arc Nagyon jó volt. Kaszinóztunk szinte egész nap! Arc nagy mosollyal

Aztán ahogy hazaértem, apum visszarángatott a szürke valóságba. Jól felhúzta az agyam. Lökte a hülye rizsáját, de nem álltam le vele vitatkozni, mert nem süllyedek le az ő szintjére, s már megtanultam, h ilyen “értelmiségiekkel” értelmetlen kommunikálni. ( Nem hiába ritka köztünk a kommunikáció már évek óta… )

wiliam_levy7A vita ott kezdődött, h már alapból volt benne ugye egy kis löket, s rám támadt, h nézzem meg mennyit kell fizetnie amiatt a buzi internetem miatt, s sürgősen mondjam le a picsába!

Viszont délután meg pont, h elkezdtünk beszélgetni. Sok minden szóba jött. 2 érdekes dolgot szeretnék csak megemlíteni. Az egyik az, h nagyon kérdezősködött, h milyen nekem pesten, s h tetszett neki, mikor múltkor ráordítottam a csövesre, s elhajtottam a picsába, mikor apum azt hitte, h engem egy 10 éves is eltudna pesten adni.

A másik pedig, h van egy ismerőse, aki azt mondta, h ha nagy lesz, akkor ő vidéken vesz majd egy paraszt házat belülről szépen kialakítja a mai modern bútorokkal, erre most meg füstbe ment terv lett az egészből. Mikor megkérdeztem, h ki az, kimondta  a teljes nevem. Hát na bumm! ez olyan váratlanul ért, h pár másodpercig még levegőhöz sem jutottam. Tényleg így terveztem még középiskolás koromban, de arról már érettségi előtt lemondtam. Fura volt, h ezt most felhozta nekem…

Szo visszatérve a netre, elkell kezdenem valami megoldást keresnem arra, h h fogok majd netezni ha hazajövök. Szerintem mobilinternet lesz belőle, de majd meglátjuk!wiliam_levy5

Úgy látszik, h a február nem csak az én számomra, de most ahogy van időm ismerőseimmel, haverokkal, s barátaimmal beszélgetni, másoknak is szerencsétlen ez a februári hónap. Legalább is, akikkel gyakran beszélgetek, azok mindegyikének szinte rémálom ez a hónap. Mindenki a tavasztól várja a megváltást. A tavasztól, amely az újjászületés, a megújulás, s nem utolsó sorban az én évszakom! Arc nagy mosollyal

NA! Szerintem ennyi mára!

Ja! Nem! Még annyit, h este mikor lementem vacsizni, anyum nézett a tv 2-n egy sorozatot, amiben olyan alfa hímet láttam ba.d meg, h kajak lemerevedtem! Anyum ezt  észre is vette, s megkérdezte, h bejön neked? Én meg gondolkodás nélkül rávágtam, h; “Há h a fa…..-a ne jönne már be?! Miért neked nem?” Erre anyumnak kitágultak a szemei, engem meg levert a víz, h bazz, h lehetek ekkora f.sz, h így megfeledkezzek magamról! Zavarban levő arc Ne tudjátok meg milyen kellemetlen volt! Az a baj, h én ilyen beszélgetésekben, témákban annyira a “magunkfajtákhoz”, vagy ahogy mondani szoktam, a klubtagokhoz vagyok már szokva, s hát ugye nálunk nem nagyon vannak tabu témák, így hát hoztam én is a formám! Ajjj Móuni! Zavarban levő arc Tiszta gáááz! :/

Rövid időn belül, fel is menekültem a szobámba s persze az volt az első h levadásszam azt a kant. A sorozat címe: Árva angyal. Az alfa hím pedig nem más, mint: 2536717766_a9bc54ef7b

Juan Miguel San Roman (William Levy)

Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Utána olvastam a srácnak, mert egy ilyen helyes pasinak melegnek kell lennie! Wikipedian megtudtam, h házas, de persze ez nem jelent semmit. Viszont, h meleg lenne se találtam róla infót. De, ha már színésztet tanult, azért szerintem az kicsit már jelent valamit… Képeket viszont dögivel találtam! ** Mosolygó arc Hát nem helyes??? Arc nagy mosollyal AHHHHHH! Megint kanos lettem! Zavarban levő arc Szégyenlős arc Arc nagy mosollyal

Na jó! Mára lényegben ennyi! Megyek is! Arc nagy mosollyal

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d8341c2ca253ef0120a7a80701970b-400wi

3 megjegyzés:

Matyko írta...

ez a Levy ismerős, a tinik megvannak nálunk halva érte :DDD

meztelencsiga írta...

már akartam mondani, hogy mostanában naaaagyon jók az illusztrációk :D :P

Rion írta...

Matyko:

Hát nem csa a tinik vnnak meghalva érte! :D ;) :P

Csigusz:
Csak nem azért jók az "illusztrációk", mert az írásaim közé nyunyókat teszek be? :)