2011. február 2., szerda

Gondoaltok, meló, magány, padló

 

Idézet mára:

´Ha még nem csináltál egy dolgot, próbálkozz meg vele 3x. Először azért, hogy legyőzd a félelmed. Másodszor azért, hogy megtanuld, hogyan kell csinálni. Harmadszor azért, hogy kiderítsd, szereted-e csinálni.´ (ismeretlen szerző)

Homvágyam van. Szomorú arc S továbbra is szar a hangulatom. :/ Lehet sokan elmosolyodtok, s mindenféle lekicsinylő, gondolat megfordul a fejetekbe, de hiányzik anyum. Szomorú arc Padlón wok ismét lelkileg + nem érzem magam biztonságban, s lehet ezért is hiányzik mostanában oly erősen. Alig várom már, h péntek legyen, s hazamehessek…

Egyik blogger társam tette ki legutóbbi bejegyzésébe a fenti videót. Sokan ismerhetitek. Az imák Bobbyért (Prayers for Bobby ) című film kezdődik így…tumblr_ldlrg9u0Ko1qebht4o1_1280

Nem kellett volna megnéznem… Eléggé felkavart még ez a 1:33- as videó részlet is… :/

Na de inkább akkor váltsunk témát…

Február 1-2 van. Nemsoká fizu. Szabály: NEM VESZEK MAGAMNAK SEMMIT! Most mindent félre kell tennem. Ha egyáltalán lesz mit félretenni, de mind1…

Úgy volt ugye, h elmegyek a MATHINÉ-ra, de lefújtam. Volt lakótársamnak lesz majd szülinapja, s arra költöm el inkább.

+ Lehet h lesz egy céges farsangi buli, amire egyesek nagyon rágják a fülem, h menjek már, de én erősen hezitálok, mert tudom, h lenne ott pár ember, ki szerintem nem örülne  személyemnek sajnos… :/ Szomorú arc

Jó lenne már végre eldönteni, s még idejében szólni, h akkor mizu, de annyira bizonytalan még tényleg körülöttem minden, h nagyon… :/

Melóhelyen tegnap oks volt minden. Az első sikeres “változós” munkanapom tényleg meghozta kellő hatását. Jól éreztem magam tőle én is, s munkatársaim is, s munkámon is látszódott, miért meg is lettem dicsérve, ami nagyon jó esett a mostani feszkós, stresszes időszakban.

Furi is, mert úgy érzem, h motiváltabbá tett a dicséret. Azt hittem, h csak a pénz motiválhat, de nem. Hiába tanultunk különböző motivációs fajtákról, nem hittem bennük. De nálam bevált.  Mosolygó arc

tumblr_ldg7vzR5e01qdzehyo1_1280Bent voltak akkor a nagy főnökök is, are manager, country manager, are visuel stb, s mindenkitől csak dicséreteket kaptunk, ami persze a mi visuelesünknek köszönhető, mert nagyon ügyes, s valóban nagy jól végzi a munkáját.

Szo ezért kaptunk 2 tortát meg sütiket ajándékba. Mosolygó arc

Szo örült tegnap a fejem, mert volt munka, lehetett pörögni, ami már nagyon hiányzott/hiányzik, mert mégis csak az éltet. Igaz, tömeg az nincs, helyesebben nemhogy tömeg, de vásárlók is alig vannak, de volt mit tenni, s így úgy-ahogy sikerült túlélnem.

Megint lehetőségem volt egy kicsit, tervezni, bizonyítani, s teljesíteni az elém tett konkrét célokat, feladatokat. Szo volt mozgásterem, konkrét cél, s időkeret. Kicsit olyan versenyes feeling, de jó volt. Mosolygó arc

A mai napom is elment. Végig egy külföldi visueles csajnak segédkeztem. Jó volt vele dolgozni. Néha voltak gondok, h megértsük egymást, mert azért van neki szerintem egy erős akcentusa is, de 90%-ban mindig megértettük egymást, h ki mit akar.

Am még továbbra is padlón wok. Amilyen happy, s fitt voltam, s amennyi ember körbevett 1 hónapja, most minden a visszájára fordult. Full magányos wok. Nem talizok, s beszélek senkivel. Nem keresek senkit, s engem sem keresnek.tumblr_ld896hOgvI1qfqotgo1_500

Anno meg majd szétszedtek, azért ment a vita, h kire mikor érek rá… :/

…Ah!… Szar! Tegnap este belenéztem ebbe a Prayers for Bobby filmbe, s megint elbőgtem magam. Anyum miatt is, meg magam miatt is. Már megint ilyen hülye gondolatok fordulnak meg nekem is a fejembe, mint régen… :/

Szar, mert az emlékek is előjönnek… Régen többször is akartam öngyilkos lenni, de mindig anyumra gondoltam, s Ő volt az egyetlen személy, aki miatt nem tudtam megtenni. Mert tudom, h belebetegedne a tudatba, h már nem… …

:/ Rettenetesen lehúz ez a hülye Campona is, meg h mi lett velem, meg most a magány, meg a sok hülye utazás ki a picsába, a környezet… Most minden összejött már megint. Szomorú arc

…Olyan jó lenne véget vetni egyszerre mindennek!…

Én hülye ma este meg olyan szar állapotban jöttem ki melóból, h felhívtam anyum s elmondtam mindent, h mit, s h érzek, s mondanom sem kell h kiakadt, s elkezdett sírni. Erre még az a maradék lelki erőm is elszállt ami még bennem volt…

Aztán csak hallgattam anyum bőgését, én meg álltam kint a pusztában a nagy sötétségben a hidegben várva arra a fos, piszkos, kurva, buszra. Száguldoztak az autók előttem össze vissza és…

… De itthon wok… Mosolygó arc :/

Még a holnapi napot kell túlélnem valahogy aztán a péntekem szabad. Úgy volt, h a szombatom is az lesz, de ma kaptam telót, h be kell mennem, de szerencsére oda, ahol eredetileg is dolgoznék, azt pedig szeretem, de így nem tudom, h hazamenjek e arra az 1 napra. Pedig nagyon szerettem már volna. Majd pénteken eldöntöm, h mi lesz…

Csók!

Rion

Piros ajkak

tumblr_ld6b4bbiHu1qc7dnso1_1280

4 megjegyzés:

Dalarann írta...

Ezt a bejegyzésedet olvasva még nekem is könnyeket csaltál a szemembe.
Lényeg ne add fel.
Nekem is vannak voltak és tuti lesznek is öngyilkos gondolataim, de akkor mindig az tart vissza, hogy valaki azt mondja nekem jó időben: Fontos vagy nekem.
Most én is ezt szeretném neked mondani: Fontos vagy nekem.
Szeretem olvasni nézegetni a blogodat, szeretem olvasni ha minden jól megy veled és nagyon happy vagy, ez most csak egy szokványos hullám völgy, de tudom erős vagy és kibírod. Erős embernek és jellemnek ismertelek meg, ne okozz nekem csalódást.

Rion írta...

Kedves Dalrann!

Köszönöm kommented. Aranyos vagy. Jól esett.:)

XeN írta...

Az istenit.. Semmi okod sincs a depizésre, a panaszkodásra.
Ajánlom figyelmedbe Paul Hauck - Mélyponton című írását. Rövid,velős,lényegre törő. Ha kell elküldöm pdfben.

Rion írta...

Óóóó, de jóóó!
Azt megköszönném!

A riongay@gmail.com-ra áttudnád küldeni kérlek? :)