2011. március 1., kedd

Dokinál, március, köszönés –.-‘

Idézet mára:

A betegségek oka a belső harmóniát rontó, romboló sugallat.

Máté Imre

 

Ma voltam a dokinál. Azt hittem, h szerdán már mehetek dolgozni, mert, addigra helyre jövök, de sajna nem jött össze. Mivel még nem jöttem teljesen helyre, s még továbbra is van több bajom, ezért nem is engedett vissza.

Holnap kórházba kell mennem laborba, s mikor ezt közölte velem, ott helyben levert már a víz, mert hát ugye vérvétel, s azt nagyon nem szeressük! Zavarban levő arcMikor elkezdte azt javasolni nekem, h jó lenne elmenni mandula műtétre, azt hittem, h le is fordulok a székről!6a00d83451d8ee69e20147e2eb5c97970b-500wi

De ilyenkor már veszélyes nagyon. Szerencsére lebeszélte magát róla! + Én is elkezdtem tiltakozni, h áááá nem kell aaaz!Arc nagy mosollyal Csak azért agyalt ezen, mert a jobb oldali mandulám kb 4-5-ször akkora, mint a bal, s nem csodálkozik rajta, h még mindig fáj a torkom is.

Írt fel másik gyógyszert, mert végül is az elsőnek is volt hatása, de nem érte el a kívánt eredményt. :/

Szo ez van! Ma tök szép napos idő volt. Az embernek a kedve is jobb tőle! + Maga a tudat h március van! Hmmmmmm! Arc nagy mosollyal

Na! Mára lényegében ennnnnyi! Mosolygó arc

JA! Még annyit szeretnék kérni, h ne köszönjetek már így, h CSŐŐŐŐŐ, meg SZEVA, mert ez annyira… … az alacsony IQ szinttel rendelkező emberek szokták használni, akiket nem igazán szívlelek. Csak legalább nekem ne így köszönjetek, mert eléggé idegesítő, s kellemetlenül tudom érezni magam ettől! Zavarban levő arc :/

Az eseménytelen napokra való tekintettel, lehet,  h holnap nem fogok írni, s csak egy mesés napot tartok. Mosolygó arc De az is, lehet, h megszáll az ihlet, s pötyögök valamit! Arc nagy mosollyal Majd meglátom. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e2014e5f906a6d970c-500wi

( Annyira annyira, annyira, helyes sráááác! S olyan frizuja van mint nekeeeeem! Arc nagy mosollyal (Nagy sóhaj!) Mosolygó arcPiros szívPiros szív Piros szív )

2 megjegyzés:

Matyko írta...

Remélem nem véled zaklatásnak, ha megint írok, de teljes mértékben egyetértek veled! Legalábbis ami a köszönős részt illeti. Utálom ezeket az unintelligens köszönési módokat :S meg a Csá is felhúz. pláne nőktől :S
Gyógyulj meg hamar (:

Rion írta...

"NE ZAKLASSS, NE HÍVOGASS! ENGEM HAGYJÁÁÁ BÉÉÉÉÉÉKÉÉÉÉN! ITT MONDOM MÉGEGYSZER MINDNKI ELŐTT, H HADJÁ BÉKÉN!" :D ( Rem ismered. ) ;)

Örülök, ha nem csak én látom így. Nőkkel nem valami gyakran érintkezek, ( ;) ) de szerencsére tőlük még nem hallottam. :)