2012. szeptember 2., vasárnap

Mrs Story próbanapos, ajándék, konfliktus, egyebek

 

Idézet mára:

"Szeretni és szeretve lenni a legnagyobb boldogság a világon."
/Goethe/

 

Augusztus 24. péntek

Melóban volt nálunk egy buzi próbanapos. A hideg rázott tőle mindenkit. Nem volt szimpi senkinek, mert olyan negatív kisugárzása volt, h brrrr.tumblr_lsijmtbQ301qb5236o1_1280

Minden mozdulatából áradt a melegség, a verbális kommunikációjáról nem is beszélve! Nekem kellett bemutatni neki az üzletet, de szerencsére többet nem érintkeztem vele. Épen az elfogadásról, tolerálásról, és így a melegségről is beszéltünk, mikor fülest kapott, közelebb jött Ő is, s egyszer csak elkezdte mondani, h a celebek közül ki meleg, hiába h felesége van, meg h a pénz és a karrier miatt, hisz hát nézzük meg az x, y celebet is, h köztudott, h az is az, és a tüttürü, tüttürü, tüttürü!

Olyan indulatosan és levegő nélkül tolta a rizsát, h mindenki csak állt és lesett döbbenten. Én ott kaptam sokkot, s mikor megtudtam mozdulni, kimentem a kasszából, ahol tobzódni szoktunk ráérésünkben s odamentem a bejárthoz, és inkább lestem kifelé az Andrássyra, s a beszűrődő kinti zajokra, morajlásokra, a nagyvárosi élet zajára fókuszáltam, h minimális szinten haljam csak  a Mrs. Story magazint…

Zavarban levő arc -.-‘”

Aztán nem vártuk meg a nap végét, s az üzletvezető inkább délután 4-5 körül hazaküldte, mindenki nagy megkönnyebbülésére.

( Még most is felsóhajtok! )tumblr_lsmehngYPc1qayi7do1_500

( Am azért azt zárójelben megjegyezem, h toleráns vagyok, s nem ítélem el az embereket, csak a környezetben ne legyenek ilyenek, engem kerüljenek el, s nincs akkor semmi baj. :) )

Aztán még születésnapunkra (május) ajándékozott nekünk egy meglepi csomagot az egyik kedves olvasóm, kivel kb.: január óta levelezgetek és a költözés valamint a sok változás közepette még csak most tudtuk elintézni azt, h postára adhassa az ajándékot, amiért délután Norbi elment a postára, s este miután hazaértem a melóból együtt bontottuk ki. Nagy volt az öröm, mert voltak benne csokik és a Trónok harcának első 2 kötete! Hát nagyon nagy ajándék, nagyon örültem neki, mert rajongunk Norbival ezért a sorozatért, s hát ezúton is köszönjük szépen eme nemes ajándékot! Mosolygó arc

Augusztus 25. Szombat:

Oh! Melóban pörgős egy nap volt. Sok ázsiai vásárló jött be az üzletbe s jó nagy összeget hagytak nálunk. Felvásárolták szinte az összes férfi karóránkat és a fél napszemüveg készletünket. 3 óráig voltak az üzletben, s így még gyorsabban telt el a nap általuk. Mosolygó arc De jó a csapat! Szeretek ott dolgozni! Mosolygó arc

tumblr_lsyvzrI0RQ1qgls16o1_1280Este volt cirkusz, mert úgy volt, h átjön Zsófi és elmegyünk bulizni valahova. De elkezdtek Norbival beszélgetni, én bepunnyadtam, ami később átragadt Zsófira is, aki inkább már csak filmezni akart, mert fáradt ő is az egész napos melózása után, de Norbika nem akart, mert h ő bulizni akar! A hangulat és a légkör fokozatosan romlott, minek összeveszés lett a vége, h akkor Ő alszik, de 10 perc után felpattant, h akkor elmegy egyedül bulizni, s így kikötött egyedül az Alterban! Ezt persze Én csak másnap tudtam meg tőle.

Furi volt, mert nem volt még ilyen helyzet köztünk. Én fáradt és fásult voltam már, s nem lovagoltam bele magam a szituba, s szerencsére végig nyugodt voltam, mint nyúl a hurokban. Hagytam, h menjen, csináljon, amit akar! Zsófival fogtunk magunk és aludtunk!

Másnap reggel egy szót nem szóltam Norbihoz, s most Ő kezdeményezte a “beszéljük meg”-et.

Elmondott mindent, h mit érzett, h szar volt, s várt, meg Dömpivel volt, stumblr_lsza5o4bPz1qgls16o1_500 nem is volt sokáig, meg h egyedül volt, meg szarul érezte magát, s bánja is meg nem is, mert ezzel a cselekedetével legalább rájött sok mindenre, amit (akit) nem szeretne elveszíteni és mennyire rossz volt az neki, h olyan rideg voltam vele az este, mikor hazaért és hozzám bújt és a többi és a többi…

…Valóban elég rideg voltam vele végig s hazaküldtem, h nem szeretnék vele lenni. Úgy terveztem, h pár napig egyedül leszek, de végül Norbi addig-addig tevékenykedett ( amit nem akarok leírni, mert egy külön bejegyzést megérne! Arc nagy mosollyal ) h az este együtt aludtunk ismét. Arc nagy mosollyal

Szo again egy újabb nagyobb esemény történt kapcsolatunk történetében. Mosolygó arc Így utólag mindig mosollyal az arcomon gondolok vissza ezekre az eseményekre. Mosolygó arc 

Augusztus 28-29 Kedd, Szerda:

Szabadnapos voltam. Elmentem fodrászhoz, délután pedig Norbi sütött valami fincsi süteményt, aminek nem tudom mi a neve. Annyira nem sikerült jól, mert nagyon szétmállott, így másnap újra próbálkoztunk, ami már jobban sikerült. Kisz üdeszke! Mosolygó arc ^^

tumblr_lt0bq5fC5L1qbj180o1_500Voltam bőrgyógyásznál is, h lecsekkoltassam a pigmentfoltjaimat, h minden okés velük, s kértem kenőcsöt a bőrömre, meg az ajkamra előre felkészülvén a hideg időkre. Mosolygó arc Szűrésre is átakartam menni, de 18 után már nincs sajna így a nyári negyedéves szűrésem elmaradt. Zavarban levő arc :/

Am jólesett, h a nővérke a nevem szólított, mikor beakartam jelentkezni hozzá, bár az is lehet, h látta a nevem a gépben, h bevagyok csekkolva a bőrgyógyászatra. Mind1. Szeretem őket, mert mindig olyan rendesek és kedvesek. Legalább is velem! Arc nagy mosollyal

Vannak még jegyzeteim a köv. napokra is de egyelőre csak ennyit osztok meg, mert szerintem elég hosszúra sikeredett ez a bejegyzésem is. Mosolygó arc Zavarban levő arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

329751_10151214537264739_1356906806_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...


Tudod, nem szeretnélek kritizálni, de ezzel a "csak buzikkal ne talizzak" bejegyzéseiddel kezdessz eléggé rokonszenvetlen lenni, legalábbis számomra.Régen tökre bírtalak és valamilyen szinten még fel is néztem rád, amiért nem kritizáltál senkit és nem hordtad ennyire fenn az orrodat. Amióta kapcsolatod van, azóta teljesen megváltoztál (bár csak a bejegyzéseidből ismerlek). Kicsit fura, hogy így osztod a többi meleget meg hogy menekülsz abból a világból, miközben az olvasóid legalább 70% biztos meleg. Elhiszem, hogy vannak idegesítő emberek a világon, de ezek a megjegyzések eléggé beképzeltnek hangzanak, ráadásul butaság is a részedről, főleg ha az olvasó közönségedet tekintjük. Persze tudom, nyilván leszarod a véleményemet, meg ki vagyok én, hogy kritizáljalak....csak gondoltam kicsit elgondolkodtatnálak. Ennyit szerettem volna. Szia

Rion írta...

Szia!

Igen. Célod elérted, s elgondolkodtam azon, amiket írtál.

Részben igazad van, s viszonylag jól látod.

Való igaz, h megváltoztam, mióta kapcsolatom van. Egyedül az orr fennhordás és a beképzeltség részt utasítom vissza, valamint azt megjegyezném, h természetesen nem minden meleget "osztok". Bár soha nem olvasom vissza bejegyzéseim, lehet h ez jön át az olvasóknak, de természetesen nem így van.

Az emberek változnak, s velük együtt a véleményük is. Én is változtam, s biztosan fog még változni is a jövőben...

Köszönöm őszinte megjegyzésed.

Üdvözlettel:
Rion

Névtelen írta...

Szia!
Régóta olvasód vagyok, és most a véleményedre lennék kíváncsi :)
18 vagyok, előző héten költöztem fel Pestre tanulni. Rengeteg lánnyal volt már álkapcsolatom, de nekem más kell. Szóval szerinted érdemes lenne elmennem erre az alterego nevű helyre körülnézni? :) Még sosem voltam fiúval, még csak az első (fiú)csókomon sem vagyok túl, de sajnos fogalmam sincs, hogy Pesten hol, hogyan tudnék velünk, buzikkal ismerkedni. Ha esetleg ismersz még egyéb helyeket, vagy vannak jótanácsaid, azt nagyon megköszönném :) Pillanatnyilag nagyon el vagyok keseredve, hogy sosem találok igazi szerelmet.

Üdvözlettel:
B

Rion írta...

Kedves B!

A helyedben privátban írtam volna, de ha ide írtál itt válaszolok. :)

Még nayon fiatal vagy szo semmi sincs veszve. Én 20 évesen voltam abban a helyzetben, amiben most te.
Bár azt is leírtam előző blogomban.
( http://rion-gay.blog.hu/ )

Alteregóban szerelmet keresni pedig jó viccnek hangzott. :)

Ott bármi mást találhatsz, de komoly kapcsolatot azt nem! :D

Akkor inkább rómeón ismerkedj.

Röviden és tömören ennyi.
Olvasgasd az előző blogom, hátha segít.


Üdv:
Rion

Névtelen írta...

Pedig azt hittem, az tipikusan egy ilyen hely.. :) Bemegyek aztán találok valakit, aki tetszik, megismerkedünk és minden oké.. Mindenképpen meg akarom nézni, de akkor azt hiszem más elvárásokkal megyek oda, és figyelek magamra, ha tényleg ilyen :) rómeót pedig nem igazán ismerem. Hallottam róla hogy létezik, de valahogy ez a netes anoním dolog annyira nem jön be, inkább maradnék a hagyományos ismerkedésnél. Jobb szeretek az ember szemébe nézni, miközben beszélek hozzá :)

B

Rion írta...

Hát Te tudod. Bár ha Rómeón szimpi valaki és ráírsz, vele i összelehet hozni egy személyes talit, ahol a szemébe tudsz nézni. :)

Majd alakul. Sok sikert és minden jót. :)

Üdv:
Rion