2011. március 28., hétfő

Rion úrfi, cigányok, kollégák, buzi téma, google

 

Idézet mára:

“Nem kényszerítheted magad arra, h érezd, amit nem érzel, de cselekedhetsz helyesen, az érzelmeid követése helyett.”

Született feleségek

Március 26.:

Szombat reggel elég álmosan keltem. ( Mint általában minding. Mosolygó arc )6a00d83451d8ee69e2014e5f90847b970c-500wi Aztán úton melóba, reggel a buszon egy idős néni ült le mellém. Én olvastam, s zenét hallgattam, mikor  egyszer csak azt veszem észre, h a néni a karkötőm felé bök. Mikor ránéztem, láttam, h hozzám beszél. Leállítottam a zenét, s mondta h tetszik neki a bőr karkötőm. Jaaaj. Majd elolvadtam. Arc nagy mosollyal Azért megtiszteltetés, h egy 80 éves néni ezt mondta nekem. Aztán megkérdezte, h nem ártalmas e a szívnek, h a bal oldali hüvelykujjamon is van gyűrű? Arc nagy mosollyal Meg megkérdezte, h kinéz-e 80-nak, mit olvasok, s már a hajam is megdicsérte, h milyen “CSIBÉSZES”(!!!!!!)  Arc nagy mosollyalArc nagy mosollyalArc nagy mosollyalArc nagy mosollyal 

Itt már nem bírtam tovább az ezer wattos vigyorommal, s elnevettem magam, amin megsértődött, h kinevetem. Persze próbáltam mentegetőzni, de inkább témát váltott, s mesélt a fiatal múltjáról. Nem nagyon tudtam mit hozzáfűzni mondandójához, csak mosolyogtam kedvesen, s bólogattam, de azért  aranyos volt. Mosolygó arc Időközben már meg is érkeztünk a Camponához, ahol aztán mindketten leszálltunk, s elköszöntünk, s sokáig  járt ő a fejemben. Furi6a00d83451d8ee69e2014e867ba653970d-500wi volt az is, h a végén úgy köszönt el, h vigyázzon magára ÚRFI!!! Furi volt, ami önmagában is frui volt, h miért volt furi, mikor én is szoktam így hívni magam, h Rion úrfi, de az ő szájából hallva eléggé furi volt… Zavarban levő arc :/ ( Direkt használtam a szó ismétléseket Kacsintó arc )

Aztán a hangulatom a nap végére eléggé negatív lett. Exemtől megkaptam, h szarok a képeim fb-n. Szar vagyok! Ennyi! Mosolygó arc Ülj le eggyes! Helló-szia-puszi! Kuka vagyok!

Most voltam fodrásznál, de most vasárnap inkább dzsalok haza s a kertvárosi fodrászommal levágatom a nagy hajam, amit 4 hónapig növesztettem… Zavarban levő arc :/ Szomorú arc

Kertvárosról jut eszembe! Anyum mesélte, h megszaporodtak a betörések nálunk. Ugye már máskor is írtam, h Kertváros egy egyedi, békés, szép, takaros, aranyos, nyugis hely. De sajnos már a környező településekről járnak át lopni a cigányok, s már több betörés is volt. Zavarban levő arc Szomorú arc164364_502071352490_804877490_6006255_7885547_n

S ahogy anyum mesélte, tök Született feleségek feelingje van az egésznek. ( Nemhiába adtam neki a Kertváros nevet! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc ) Mint a filmben is, nálunk is toborozzák az embereket, h jelentkezzenek vagy a polgárőrségbe, v éjszakai járőrszolgálatba. Múlthét pénteken konkrétan a szembe szomszédunkhoz törtek be, csak az volt a szerencse, h otthon volt a srác, s kihívta a rendőrséget, de sajnos időben leléptek a cigók… Már bent voltak a lakásban. Tök félelmetes! Ráadásul ritkán vannak otthon, mert a srác anyja elköltözött onnan, a srác meg ritkán van otthon, s ha éppen nem tartózkodott volna otthon, akkor viszik az egész lakást! Zavarban levő arc :/ Na Móuni! Szójjá hozzá! Kajak ledöbbentem, ahogy mesélte anyum! Még jó, h van nagy kutyánk, bár most meg már attól parázok, h megmérgezik azok a rohadékok! Zavarban levő arc

196223_145222365541914_100001624541153_274553_7523414_nMárcius 28.:

Vettem magamnak ma egy repperes feelingű szürke siltes gyerek sapit. Ha megveszem majd az új görkorim akkor abba fogom nyomni, meg néha majd  róflálok a városban. Arc nagy mosollyal( Oszt kemény leszek, mint a kád széle, ahogy a csajokkal mondanánk! Arc nagy mosollyal ) Erről jut eszembe! Szeretem a kollégáim! Szünetekben, s meló után is olyan jól eltudunk beszélgetni. Jó fejek, KEDVESEK s mindig megnevettetnek. + Itt legalább a menedzserekkel is jóban vagyok, s úgy érzem, h bírnak, mert velük is lehet olykor lazulni, hülyülni. Igaz! Ritkábban, mint a “sales advisor”-os kollégákkal, de jó fejek, s keményen tolják ők is a biciklit! Arc nagy mosollyal  Egyesekkel még az intim témákról is tök jól elbeszélgetünk. Arc nagy mosollyal Úgy érzem, h tetszik nekik, h én nem jövök zavarba a kérdéseiktől, s lehet bővíteni az ilyen jellegű tudásuk is! Arc nagy mosollyal Ma este konkrétan a szerepekről faggattak, amit eléggé érdekesnek találtak. Arc nagy mosollyalMeg kérdeztek még a csajos élményeimről is, s jókat nevettünk. Arc nagy mosollyal Látszik, h heterók. Ami számomra tök természetes az számukra… “húúúú-ha!”

Azon pl.: kajak ledöbbentek, s még az álluk is tátva maradt, h pl.: mikor még a heterós korszakomban próbálkoztam lányokkal, akkor mikor196509_145221835541967_100001624541153_274546_5221383_n kellett volna… … marhára nem… …voltam felizgulva… Mosolygó arc Ellentétben ha egy fiú simogat, s sámorolok, akkor meg már… … “kemény vagyok, mint a kád széle!” Arc nagy mosollyalAz egyik kolléganőm különösen nyitott. Ő is beszokott számolni nemi életének alakulásáról, ami igaz, különösebben nem hoz lázba, pedig több mint egy hete már h… …ismét kanosság gyötör… Zavarban levő arc  … …NA! Szo! Szeressük őket nagyon. Mármint a Campona Team-et. Sokat nevettem ma! Mosolygó arc Csak ne lenne ott kint a pusztában az a nyomorék hely! Szomorú arc :/

OMG! Most veszem észre, - ahogy írás közben szörfölök - h nevem beírva a googleba már nem csak az első 2 hely (jelenlegi és a régi blogom), de immáron, valahogy, valamiért (foggggalmam sincs hogyan?! ) a google profilom is felkerült a lista elejére, s harmadik helyezett lett. Arc nagy mosollyal Szo a nevemmel viszem az első 3 google-s helyet! Na neharaguuuuuudj! MÓUNI----(KA)!!!Arc nagy mosollyal Örül a fejem! Arc nagy mosollyal

No! Írtam egy kis regényt, de valszeg ezért holnap este csak mesés bejegyzés lesz! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

267

Nincsenek megjegyzések: