2011. április 6., szerda

Szabadnap, séta, vágy, göri, belváros

 

Idézet mára:

“Amíg egyetlen egy valakiért képesek vagyunk küzdeni, aki nagyon közel áll hozzánk: nos, addig a legmélyebb pontról is fel fogunk állni.”

 

Április 4. Hétfő:

Tök furi vot hazajönni a melóból. Először az volt az új, s furi, h mikor a 33-as busszal beértem a Móriczra, akkor nem állt bent kombi. Így egy6a00d83451d8ee69e2014e604ed68b970c-800wi hirtelen gondolattól vezérelve fogtam magam, s elsétáltam a közeli buszmegállóhoz, s a 173-as E-vel jöttem el a Blaháig. Meglepő módon gyorsabban jutottam haza, s tetszettek a városrészek is, min keresztülszáguldottunk. Eléggé borongós volt az idő, s szemerkélt is. Ilyen arcát se láttam még Budapestnek, d hangulatos volt. Szeretem az ilyen időket. Mások morognak, h húú milyen idő van, de nekem soha nem volt baj vele. Fújt a szél is, amitől újabb furcsa érzésem támadt, mivel még szokatlan, h nem érzem a hajam, nem fújja szét a szél, nem lóg bele a szemembe, s nem simogat, ha lekonyul. Arc nagy mosollyalHiányzik, de többen vannak azok, akik azt mondják, h jobb így röviden, mint olyan hosszan… :/

 

Április 6. Szerda:

Szép nap volt a mai. Egyrészt mert szabadnapos voltam, meg holnap is az leszek, másrészt pedig kellemes idő volt. Nem volt se hideg, se túl meleg.

Kaptam továbbá egy jó hírt is. Pénteken a belvárosi váci utcai üzletünkben leszek majd. Örült a fejem. Mosolygó arc

Aztán találkoztam egy kedves ismerősömmel, kivel szombat este az alterben is összefutottam. Azelőtt még soha nem találkoztunk személyesen. Elmentünk a Westendbe, majd az Arénába, végül kiültünk a Duna partra. Jó volt, s mint írtam az  idő is szép volt. Kellemes volt kint lenni. Aztán elsétáltunk az Oktogonra, ahol elváltunk. Jó fej, szimpi srác. Örültem h megismertem. El is gondolkodtam itthon, h milyen régen ismertem meg 6a00d83451d8ee69e2014e605e6278970c-800wiúj arcokat. Az utóbbi hónapokban szinte csak a régi ismerősimmel találkoztam. Azok közül is csak kb 3-4-el… Zavarban levő arc :/

No mind1…

Estére pedig eléggé szarrá vált a napom "valaki" miatt. Persze megint én vagyok a köcsög, de inkább hagyjuk, mert csak felmegy a pumpa.

Csalódott vagyok. Én (IS) csalódott vagyok.

+ Szeretnék már végre egy normális életet, s kapcsolatot. Elegem lett már a szingli életből... :S

Szeretnék szeretni, s szeretve lenni.

Mérgemben felhúztam a görit, ki az Oktogonra, el a balhára a körúton, le az Erzsi hídhoz át budára végig a Duna parton el a Lánchídig, át rajta. Vörösmarty tér Deák Ferenc utca, tér, át az Erzsébet térre, Gödör Bajcsy, Andrássy, Nagymező, s sweet home. :)

Legközelebb viszek fényképezőt, s lövök párat. Szép volt a városm kár, h nem volt nálam. :) Bár azért igen nagy külömbség van a 6 és a 8 ker közt. a 6 ker aszfaltjai jobbak, simábbak, s gyorsabban lehet gurulni. Még a 8 keré nagyon shit, s rettenetesen szemetes... :S

Annyira elfáradtam, h szinte remegetem. Pihiztem egy kicsit, aztán edzés, tusi, kaja, azt jó idő! :D Tolom az ágyban a biciklit keményen! :D

Csók!

Rion

(K)

6a00d83451d8ee69e2014e872aa023970d-800wi

2 megjegyzés:

Captain írta...

az esti görkorizások mindig nagyon lazítóak, veszettül hiányzik már az enyém, de sajnos az itteni terep nem jó erre a célra :S várom már hogy hazaérve végre guruljak az én kis gyönyörűségemben ^^ sőt, akár elviszem egyszer Bp-re és tolhatjuk együtt :D

Rion írta...

:)

Oksa. Örülnék neki! :) Szólj, s toljuk együtt! :D