2011. május 28., szombat

Bogarak, boy vs girl, információ, itthon, buli

 

 

Idézet mára:

“A boldogságot mindenki szeretné elérni. Néhányan azt gondolják, megtalálják, ha új barátot szereznek. Néhány úgy gondolják, h megtalálják, amint legyőzték a versenytársakat. És vannak, akik nem keresik mert egy szép nap észreveszik, h mindvégig ott volt az orruk előtt.” 
Desperate Housewives

 

Május 27 Péntek:

Az elmúlt napokban egyre több, s több rovar felhőcskékkel találkozom. Tök félelmetes, s utálom őket. Nem tudom, h miért nem csinálnak már végre egyik éjszaka egy nagy városi permetezést?! Repülőgéppel szerintem, gyorsan, s egyszerűen meglehetne oldani. De annyi ilyen “monster” van már, h komolyan kerülgetni kell őket! Konkrétan azt se tudom, h mik azok, de ha meglátom őket, jól messzire elkerülöm! 6a00d83451d8ee69e201538eb40e3f970b-800wi

Hazafelé a vonaton leült elém a vonaton egy csinos lány. Kajakra tetszett! Fiatal volt, kezdő főiskolás lehetett, olyan szép utazótáskával mint az enyém, csak az övé világosabb színű volt. Mikor felszállt a vonatra, szétnézett tátott szájjal, rám nézett, mosolygott, odajött hozzám, udvariasan helyet kért s leült. Aztán felszállt egy másik utas… …Izmos, trikós, napszemüveges, siltes sapkás, rövidnadrágos, szép barna bőrű, szálkás testalkatú, korombeli deszkás srác, (pont a másik ideáll típusom a spanyolos fiúk után Arc nagy mosollyal Kacsintó arc ) s végigmérés után, mikor a száján elakadt a szemem, s elkezdett beindulni a fantáziám, hát laptop táskámat kellett tenni az ölembe, mert ilyen meleg időkben nem hordok boxert, s nem akartam kellemetlen helyzetbe kerülni… Mosolygó arc Szégyenlős arc

Mivel egyik kedves ismerősömtől kaptam egy kérést, ezért ennek eleget téve szeretnék szólni nektek, h az illető nyártól szívesen vállalna német nyelv tanítást, felkészítést Budapesten. Akit érdekelne a dolog, vagy van olyan ismerőse, aki tanárt keres, az kérem írjon erre a címre: zolee_08@yahoo.de. Bums-1834[2]Köszönöm. Mosolygó arc 

Aztán mivel már hetek óta nagyon fáj a hátam, s megnézettem Hugival, akinek masszőr végzettsége is van, Ő mondta, h menjek el vele orvoshoz.

Mivel most itthon voltam, így már a hét kilőve. Szerdán kezdek majd melóban, de Hétfőn v Kedden nem fogok azért megint hazajönni. Így azon vacillálok, h elmondjam e majd az üzemorvosnak, mikor megyek hozzá, vagy sem. Parázok, mert nehogy ez miatt ne engedjen majd munkába állni, + nem lenne valami csókos, ha ezzel kezdenék… Zavarban levő arc

Persze, mikor anyumtól kértem ez ügyben tanácsot, megkaptam a magamét, h nekem mindig akkor van valamim, amikor nem kellene, s miért nem intéztem el eddig stb, stb, stb. Mindent mondott csak arra nem válaszolt, amit kérdeztem, tőle, szo mérgemben megint csak otthagytam azzal, h köszi, h rád mindig számíthat az ember a rosszban! Mosolygó arc Azzal rácsaptam az ajtót. Sajnos a kelleténél egy kicsit erősebben csapódott, amit nem akartam, s így utánam jött, s mondta magából a sok hülyeséget. Szo “jó volt” itthon lenni! Mosolygó arc :/Bums-1847[2]

Akkor a  sógornőm azt mondta, mikor átöleltem, h meglepő, h ilyenkor még növök, de tény, h magasabb vagyok. Ezt csak megmosolyogtam, de mikor szombat reggel a földszinti mosdónkban a tükör elé álltam, akkor vettem csak észre igazán, h mennyit is nőttem. Szo igaza volt. Tényleg nyúltam pár centit. A szomszéd, meg azt mondta, h nagyon lefogytam. Lehet ennek is tudható, meg a korlátozott csoki és nutellás adagomnak is. Mosolygó arc 

Május 28. Szombat:

Végignéztem azon bloggerek közt, akik kivannak nálam linkelve. Kicsit meglepődtem, h mennyien kimúltak. :/ Így töröltem a már nem élő bloggereket, valamint azokat a blogokat is eltávolítottam a listáról, akinél én nem voltam kilinkelve. Ilyen téren értek kisebb csalódások, mert voltak olyan bloggerek, akikkel személyesen is ismerjük egymást, s akiknél elvártam volna, h ha más nem, legalább a viszonzásért cserébe kilinkeljen. De, ha nem, hát akkor nem erőszak a disznótor… Szűkült tovább a lista… Mosolygó arc :/

VISZOOONT! Ha valakinél kivagyok linkelve, s Ő nincs nálam, akkor plíííz írjon, (riongay@gmail.com) s azonnal viszonzom kedvességét. Cameron Houle-010[2]Mosolygó arcSajnos nincs annyi szabadidőm, h figyelemmel tudjam követni a “meleg bloggerek közösségének” alakulását.  Kacsintó arc Arc nagy mosollyal

Továbbá meglepődve láttam, h már jóval 900 felett vannak az oldalt likeolók! Mikor legutoljára néztem, még csak 600 körül volt ez a szám. Örültem. Mosolygó arc Kellemessss! Arc nagy mosollyal

Ma este tartjuk meg a szülinapi partim. Nem tudom miért, s egyben furi is, de izgulok, h milyen lesz. Elméletileg 15-en fognak jönni, akik igennel visszaigazoltak a buli részvételre, de gondolom azért lesznek olyanok, akik mégse jönnek, vagy akik hoznak magukkal még egy embert! Arc nagy mosollyal Tiszta FIDESZ politika mi?! Arc nagy mosollyal Am kicsit sok lenne ez a 15 ember, mert van össz 3 szék a konyhán azt jóidő! Arc nagy mosollyal XD Nem baj. Majd körbeüljük az ágyam! XD  Na jó van! Már megint kellő kép hülye vagyok! Mosolygó arc  Jaaaj, de izguloook! Remélem jó, s minden rendben lesz! Mosolygó arc Na! Megyek, mert hatalmas takarítás veszi most nálunk kezdetét! Majd holnap ( vagy után jelentkezem! )

Ha tehetitek gyertek a Confettire! Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel Arc nagy mosollyal

Kellemes hétvégét! Mosolygó arc

Csóóóóóóóóók!

Rion ;)

Piros ajkak

247878_10150219829410209_322432935208_7052251_5479590_n

Nincsenek megjegyzések: