2011. június 4., szombat

Blog látogatottság, cigány téma

 

Idézet mára:

"You need to somebody to love!" – Desperate Housewives

 

Az elmúlt hetekben kb 30 %-al növekedett a blogom látogatottsága, ami nem tudom minek köszönhető. Arra gyanakszom, h változásokon mentem át az elmúlt 1 hónapban, s mindig történt velem valami, s nem olyan egyhangú sablonos életem volt, mint a H&M-es napjaimban.  De akkor is ott a kérdés, h mások ezt honnan tudják, h most kell olvasni?David Fair-079[2] Arc nagy mosollyal Honnan jönnek? Nem tudom biztosra, de ha írnátok nekem egy feedbacket, azt megköszönném. Mosolygó arc A régi blogomat pedig számomra meglepő módon még mindig stabilan átlag félszáz ember olvassa napi rendszerességgel. Télen, kora tavasszal átlag 30 ember olvasgatta. Most ez  is megnövekedett, de h amikor már nincs is fent kilinkelve az “Old Rion blog”? Nem tom azt sem… Vagy lehet az is, h valaki megtalálja a régit, látja, h itt ez az új, amit most írok, s egyszerre olvassa a régit is s a mostani blogom? Huh! Nem is rossz! Milyen érdekes lenne olvasni már egyszerre azt, h mi történik velem ma, s mi történt velem ugyanezen napom 1 évvel ezelőtt! Arc nagy mosollyal Nah! Ha lesz időm, s nem felejtem el, (úgyis elfogom) akkor visszanézem én is! Mosolygó arcBár inkább mégse mert 1 éve az exemmel töltöttem mindennapjaim, s inkább nem akarom felkavarni magam… :/

David Fair-081[2]No! Témaváltás! :) Ma, a kora délutáni órákban hazautaztam. A Blahán egy tök furi eseménybe futottam bele. 2 nagydarab magyar kopasz csávó ordibált egy tipikus alja, suttyós cigány sráccal. Azt értettem, h a a suttyó majom belekötött egy magyar csajba. Zaklatta vagy valami, s ha nem szívódik fel, akkor nagyon megfogja járni. Ami különösen tetszett, az egy beszólásuk volt; “Ne cigánykodjál itt baz.d meg, mert nem Gyöngyöspatán vagy!”

Ránéztem a cigányra, s tényleg az a tipikus vidéki, kibekössekbele feje volt. Nem láttam am még ilyen fordított esetet. H a magyar megvédi magát, s társait. Mindig azt láttam, s sajnos tapasztaltam is nem egyszer, h a cigány(ok) kötnek bele a békés magyarokba.

Aztán elgondolkoztam a kissebségeken. Megértem azt, h szidják a cigányokat, hisz kismillió ok van rá, h miért, de h a minket melegeket miért szidnak???

Nem késelünk meg senkit az utcán, nem fenyegetünk meg senkit, nem verünk meg, nem rabolunk ki, nem törünk be házakba, s nem tartunk rettegésben falvakat, embereket. ( Hangsúlyozom, mint mindig! NEM ÁLLTALÁNOSÍTOK! )David Fair-083[2]

Aztán a vonaton is velük volt a probléma! –.-‘

Pont az utolsó percben szállt fel egy nagy famíllia! Volt vagy 5-6 gyerek, szülők, nagyszülők… Zavarban levő arc Ne tudjátok meg. Az az ordibálás, hangoskodás és a büdös izzadság, piszok s zsír szag, ami körülvette őket. UNODRÍTÓÓÓÓ volt!!! S persze, h abban a vonat részben telepedtek meg, ahol én is voltam! Ordibáltak, bazz, mint akik nagyot hallók! A jóóó kurva anyátokat mondom azt!  Mérgemben összepakoltam, s elmentem a picsába. Tököm televan már velük, h akár hová mész mindenhol ott vannak, s nem lehet nyugodtan utazni tőlük, s nem tudják elsajátítani az alapvető emberi intelligenciát! Kulturális viselkedést hallásból sem ismerik! Mérges arc Meg a faszé kell ordibálni??!! Elítélem az erőszakot, de ilyenkor akkorát belebasznék a fejébe, h kettészakadna! Az osssstoba!

Na jó fel is idegeltem magam! Mára inkább ennyi! Nincs am se jó napom, az elmúlt napok történései miatt. Megint gyenge lettem lelkileg… Zavarban levő arc :/

Csók!

Rion

Piros ajkak

Ethan James-069[2]

3 megjegyzés:

Ronan írta...

Egyetértek veled!A politika számára kezelhetetlen téma...

misc írta...

ez számomra is érthetetlen. Ne érts félre, a cigányok elleni gyűlölet ugyanúgy elítélendő, mint a melegek elleni, de cigány vs nem cigány konfliktus esetében legalább van valamilyen tényleges probléma... felbőszült meleg bandák még soha nem vertek meg senkit (most a látens meleg szkinhed és nemzeti érzelmű csoportokat leszámítva :))

Rion írta...

Örülök, ha egyetértetek! :)