2011. június 11., szombat

Kutatás, szülők, lebuzizás, jelentés

 

Idézet mára:

"Az emberek mindig azt hiszik el, amire vágynak. Boldogan hagyják átverni magukat, hogy megkapják, amit akarnak, az illúziót, hogy lehetnek valakik, hogy nincsenek egyedül, hogy van kiút ebből a pöcegödörből. És az illúzió drága mulatság, de még így is megéri."

 

Az előző részek tartalmából:

Csütörtök este hívott anyám, de nem szólt bele csak lejátszotta a60463_117964941593584_109848445738567_123163_3274526_n honfoglalás című számnak egy részét, s letette. Elég rossz hangulatot varázsolt nekem ezzel. Nem beszéltem vele már 3 napja, mivel összevesztem vele azon, h a fogamat megfogom csinálni, bármilyen sokba is kerül, s ezen Ő kiakadt, h csak részmunkaidős állásom, van s ilyenekre költöm a pénzem!!! H lehet ennyire undorítóan fukar?!!! Az egészségemről van szó!!! S rábasztam a telefont!

Péntek délután pedig találkoztam a szülőkkel a Keletiben, mert mentek Csíksomlyóra. Apum jó oldalba veregetett, h majd felestem! S ahogy oldalba “paskolt” én úgy nyögtem fel, h ne ütögessen már! Kicsit buzis volt a nyögés, de Ő szerencsére már annyira heteró-állat, h annak tudta, be, h “ de elkényesedtél itt Pesten!” –.-‘”

Tudom csúnya lesz, amit írok, de kicsit szégyellettem őket, mert annyira alulöltözöttek voltak! Mentségükre legyen, h csoporttal, ismerősökkel utaztak ki Erdélybe, s mindenki úgy öltözködött, mintha a 90-es években lennénk… –.-‘” Anyum még úgy, ahogy elment, de apum!!! Zavarban levő arc Mondtam is finoman neki, h a haját és a bajszát igazán rendbe rakhatta volna, de ő erre csak azt mondta, h így magyarosabban néz ki, s a székelyek majd hátha több pálinkát adnak így! –.-‘” Okéééé Dady!

60262_115828101807268_109848445738567_112030_56234_n

Július 10. Péntek:

Eléggé magam alatt voltam a nap folyamán, így kínomban kimentem a törzshelyemre a Gödör-Erzsébet térre görizni meg olvasni, nézelődni, offolni. Aztán találkoztam Csigusszal, aki éhes volt így elmentünk a Deák téri mekibe. Mivel én Görkoriba voltam, így kint megvártam. Aztán bekövetkezett az, ami még soha nem történt velem!

Életemben először lebuziztak az utcán! Pedig Csigusz a megmondhatója, h nem öltözködtem úgy, semmi extra, kirívó nem volt rajtam! Simán lazán, divatosan, Fekte v nyakú póló, koptatott, tépett szűkszárú farmer, azt ennyi!

253721_10150201590231720_107655381719_7604617_1956724_nA járókelő tömegben egy emberke telefonált, s egyszer csak azt hallottam, h elmegy mellettem, s buzizik veszettül! Na mondom! –.-‘” 
Akkor még le se esett h rám mondja!!! 
Aztán látom, h megfordult, s úgy néz, h megtudna ölni! Na ott akkor kapizsgáltam h itt valami nem stimmel! Aztán jött felém, előttem kitért s megint hangosan mocskos köcsög buzizott! S visszanézett rám! Elment egy darabon, s akkor megint visszafordult, s határozott léptekkel elindult felém. Nah! A emberi védekező mechanizmus nálam aztán szépen itt be is indult. Elővettem a táskám oldal zsebéből a gázsprymat s szépen a kezemben hagytam, h láthassa mi van nálam.

Vette az adást, mert megtorpant s megállt, de még jobban elkezdte mondani a "telefonba" a magáét. Görkoriban voltam,  így a biztonság kedvéért arrébb gurultam pár métert, mert hirtelen beijedtem, s elkezdtem remegni. (Ha az ember bajban van, akkor sok mindene megváltozik. Lehet ez is eltérő embereknél, de nálam ilyenkor a remegés mindig beáll, még akkor is, ha hangosan veszekedek valakivel.) Erre ő beszólt, h “menekülj csak te kis féreg”, s ő annyival közelebb jöttGrayson Vaughan-043[2] utánam. Nah! Itt bepöccentem! (Sajnos nekem voltak ilyen eseteim a középiskolás éveimben, s megvannak azok a rossz dolgaim, h vannak olyan szavak, helyzetek, és hang vokalitások, aminél elborul az agyam.) Erre a durva agresszív  kifejezésére, felment a vérnyomásom, ami az előbb még a padlón volt az ijedségtől. Elkezdett zakatolni az agyam. Nehogy már 2011-ben Budapesten, egy világváros belvárosában rettegnem kelljen csak azért, mert köcsög buzi vagyok a kurva életbe!!!! Megálltam, visszafordultam, s nagy lendülettel elindultam felé, ő egyből megállt, de nem ijedt meg, amire számítottam, hanem farkasszemet néztük, s elsuhantam mellette a mocskolódásai közepette.

Olaj a tűzre! Mérgemben befékeztem, megálltam, váltottunk megint egy hosszú haragos pillantást. Vártam, s zakatolt az agyam, h mi legyen. Legszívesebben nekimentem volna ennek a köcsögnek is, mint anno a cigány srácnak a tesi öltözőben, de mivel görkoriba voltam, így nem éreztem magam 100%-osnak. Féloldalasan megálltam, h lássam is a szemem sarkából, ha megindul felém, s fogadni tudjam. Rágyújtottam, elkezdtem olvasgatni a gazspy-en az írást, majd lassan dobálgattam egy kicsit s azon könyörögtem, h gyere már végre te kis köcsög! Belülről gecire remegtem, de ez már a düh miatt is lehetett. Soha nem tudtam IMG_3570elviselni ha ilyen gyűlöletes, agresszív, durva hangnemben beszéltek velem! Olyan ez nekem, mint bikának a vörös lepel! (Apummal is volt már sajnos ilyen konfliktusom. Lehet h pszichésen ilyen téren defektes vagyok, de nem tehetek róla. Nem volt egyszerű a tini korom, se otthon, se az iskolában. Konkrétan másodikban akkor vívtam ki az osztálytársak rokonszenvét, mikor volt az első összeröffenés a cigánnyal. Igaz. Másnap suli után elvert a bandájával a rohadék, de sokat tanultam abból is.)

Aztán telt az idő, s tudtam h én nem kezdeményezhetek, mert közterülten vagyok, s nem akarom h engem basszanak meg a zsaruk. Lépjen a köcsögje! Felkészültem, és vártam, h lesz ami lesz, ha kell lefújom, verekedek, de nem fogok előtte se megalázkodni! Menekülni meg pláne nem! Köcsög faszopó heteró-állat primitív fasz! Egy jó darabig ott álltunk szinte 2 méterre egymástól, de nem csinált semmit. Elfordult, s morgott tovább. Megfordult az is a fejemben, mikor néha visszanézett, h felé fújom a füstöt, de provokálni se akartam.

Am szinte biztosra veszem, h a belvárosnak, a tömegnek s az olykor-olykor hallható szirénázásoknak volt köszönhető h nem jött nekem!Grayson Vaughan-042[2]

Megfordult a fejemben, h szóljak rendőröknek, hisz, az EU-ban nem megengedett ez, h bárkit is szexuális irányultsága miatt elítéljenek!

De nem szóltam, mert szerintem úgy se csináltak volna semmit a rendőrök, mert nem folyt vér... :S

Aztán kijött Ádám. Mondtam neki, h mizu. Ő ezen nem lepődött meg. Ezen is kiakadtam, h őt ez nem zavarja, s nem bőszíti fel! Helyette inkább megkínált a sajtburgerével. Tartotta én meg beleharaptam. Aztán egyből rá is néztem az emberemre, s nézett is. Lessé is te barom! Gondoltam magamban! Itt megfordult a fejemben, h lesmárolom Csiguszt, hadd robbanjon szét dühében a kis köcsög, paraszt, de nem akartam veszélybe sodorni, így szépen elmentünk a csávó előtt, kezemben a gazspray,  szép “romantikus” szemkontaktus a primitív birkával, azt jóidő!

Grayson Vaughan-041[2]Ti mit csináltatok volna? (Azokra, a válaszokra, h ráhagyta, s elment volna nem vagyok kíváncsi, mert szinte mindenki meghunyászkodik állandóan, behúzza fülét farkát, mintha betegek lennénk, vagy szégyelleni kellene bármit is!!!)

Az esetet még aznap este jelentettem is szépen a http://www.jelentsd-a-homofobiat.hu/ oldalon! Kíváncsi leszek, h tudnak-e valami jó választ, adni ilyen esetekre. Olvastam még egyéb storykat is. Megdöbbentő mik vannak!… Zavarban levő arc Meglepődött arc

Előre látom, h sokatoknak megfog erről oszlani a véleménye. Legyen! Én ilyen személy vagyok! A magam kis módján melegjogi aktivista is vagyok, s persze h kiakadok, ha ilyen történik! + Nem vagyok, s soha az életemben nem voltam az a meghunyászkodó fajta!  (Nem hiába van nálam mindig gazspray.)

Nah! Lenen még rengeteg mesélni valóm, h mi volt, de így is too sokat írtam már! Zavarban levő arc

Csók!

Rion

Piros ajkak

59568_114820015241410_109848445738567_106841_1969014_n

4 megjegyzés:

Matyko írta...

Hát nem tudom, mit tettem volna, én ha elgurul a gyógyszer, kegyetlen vagyok! :DD

Breki írta...

Szia!
Bár én magamat elég nyugodt embernek gondolom ,de ha valaki ilyen retardált faszként viselkedne velem akkor valószínűleg nem hagynám annyiban. Bár velem még nem fordult elő ,hogy valaki az utcán ilyen nyiltan szidjon azért mert meleg vagyok, de azért úgy gondolom nem bírnám megállni h ne szóljak neki vissza valamit. Legalább valami "Bajod van bazdmeg?" vagy hasonló. Ha meg nekem jön akkor uccu neki, kapna töllem rendesen. Ha meg jönnek a zsaruk akkor meg nem én kezdtem. Nem akarok túl nagyképűnek tűnni de vannak olyan dolgok amiktől felmegy bennem a pumpa. Most is már attól, hogy téged olvastalak...
De inkább már hagyom is mert csak még jobban felidegesítem magam.
Szóval a kérdésedre válaszolva kb. ilyen reakciót váltott volna ki belőlem az a kis nyomoronc.
Szia!

Rion írta...

Köszi a válaszokat. Ha valaki még írna komit, nyugodtan megteheti! :)

Dalarann írta...

Mindig azt gondoltam, ha ilyen helyzetbe keverednék tuti elszaladnék el elrejtőznék, de a soraidat olvasva, és kicsit a helyedbe képzelve magam, én nekimentem volna az tuti, vagy addig provokáltam volna amíg nem kezdeményez. Nálam is van gáz spray. Annyi évnyi hallgatás és megalázkodás van bennem, amit szerintem ha egy emberre zúdítanék azt még a jövendő gyereki is megéreznék az tuti. Annyira felmérgelnek a hetyók mostanában hogy az valami elmondhatatlan. Kezdem azt érezni hogy csak az irigység beszél a legtöbb ilyen emberből, gond van a házasságával, nem boldog a kis életében, szarul áll anyagilag, mi mozgatjuk a világ igen tetemes részét, nem kisebb dolog az a vásárló erő ami minket jellemez stb.
REmélem nem kerülök ilyen helyzetbe amibe te, mert 25 év szenyét mocskát rázúdítanám.