2011. június 12., vasárnap

Westend, Fluor, Sp, Kollégák, Aréna kapcsolatok


Idézet mára:
Az emberi életek fonalai sohasem szakadnak el teljesen, hanem összefonódnak, egymásba akadnak, és végül valamiféle protoplazmává olvadnak össze, mely szabad szemmel láthatatlan, valamiféle eleven lánnyá, mely mozog, hajlik, valami amőbaszerű ősállattá, mely körülöttünk tekereg, kacskaringózik, alakját változtatja, szétömlik, míg teljesen körbe nem fog és be nem szippant bennünket.

Ismét csak az előző napok tartalmából:Grayson Vaughan-046[3]
Arc nagy mosollyal Muszáj így “dátumoznom”, mert tényleg annyira összefolytak a dolgok, s annyi minden történt velem az elmúlt napokban, h 1-2 napos lemaradással mesélek nektek.
Nyah! Csinálni akartam már egy jó ideje közvélemény-kutatást. Mivel nem értek a szerkesztésekhez, ezért a lakótársam segédkezett abban, h megtudjuk oldani azon problémámat, h lehessen látni a kérdést, s a válaszokat, mert sajnos csak fekete betűkkel jelennek meg a válaszok, s a fekete háttérben ezt nem lehetett látni, s a blogger szerkesztőben nem lehet beállítani a betűk színét, s így a háttér képet módosítottuk. Nem is tudom, h miért írtam ezt le nektek, de most már mind1! :D Szo csinálok egy kis közvélemény-kutatást itt a blogon, amire kérem, h válaszoljatok. Mosolygó arc
Már régóta agyalok rajta, h csináltatni fogok mégegy új fülbevalót. Most a bal fülcimpámban van egy, s közvetlenül fölé akarok lövetni egy másikat. Ha majd lejár a 2 hetes orvosi fülbevaló, akkor beteszek egySDC14872 ugyan ilyen jelűt. Mosolygó arc Az is buzis. Legalább is szerintem levágós lehet, h mizu. Vagy beteszek egy szivárványosat. Az még levágósabb! Arc nagy mosollyal
Akkor tegnap Csigusszal együtt lógtunk. Először elmentünk a  Westendbe ahol a  főbejáratánál szembe jött velünk Fluor Tomi, és SP.
Szeressük őket. SP meg be is jön. Arc nagy mosollyal Szégyenlős arc Benéztünk a volt munkahelyemre. Beszéltem egy kedves kollégámmal, s megint láttam egy kibaszott helyes srácot! Mondom ez nem igaz! Persze egyből mentem is infóért, h kicsoda, s mi a szisztéma nála. Megkaptam a keresztnevét, meg h klubtag Ő is. Arc nagy mosollyal Megtudtam, h már megint kik mondtak fel, s kik fognak, tervezik a felmondásuk. Zavarban levő arc
A westendben is összefutottam egy volt kollégával. Adtuk egymásnak az infókat, h kivel, hol, mi van. Mosolygó arcPersze csak szolidan, mert tudok olyan titkokról, h hajaj! Az ígéret pedig szép szó, s ha megtartják úgy jó ugye!Arc nagy mosollyal
Aztán elmentünk az Arénába is. Sorba jártuk az össze baloldalon található földszinti üzletet. A pullban is találkoztam Haiden Nelson-016[2]egy volt H&M-es kollégával. Kiderült, h már ő is itt dolgozik. Arc nagy mosollyal Vele is váltottam pár mondatot, h mizu. Arc nagy mosollyal Aztán beszéltem még 2 jelenlegi kollégával is. Arc nagy mosollyalSzegény Csigusz már unta  fejét, annyit beszéltem! Arc nagy mosollyal Aztán átmentünk a H&M-be. Ott is beszéltem még  3  volt kollégámmal. + Én vettem hósentrógert, meg Csigusz is vásárolt, szo elvoltunk ott egy jó félórácskát!Arc nagy mosollyalJót nevettem azon, h már mindenki tud mindent, s a H&M-nél idővel semmi sem marad titokban a másikról! Arc nagy mosollyal Hajjj! Jó is az! Hiányoznak a jányok baccus! Sok jó fej embert megismertem ott! :/ Szomorú arc  JA! Azt mondták a csajok, h inkább Pull&Bear-es fejem van, mint H&M-es! Arc nagy mosollyalDikk! Arc nagy mosollyalNem tudtam mire vélni, s elsőre rosszul esett, de mivel láttak ezt rajtam, mondták, h ne értsem félre, s ezt nem rosszból mondták, de tényleg olyan arcom van! Mosolygó arc Mind korban, stílusban, alkat, szo minden szempontból. Okééééé- mondom! Arc nagy mosollyal
Szo tegnap ilyen full nyitott, kommunikatív napom volt. BeszélgHaiden Nelson-018[2]ettem ugye a kollégákkal, a volt kollégákkal, és ja! Mikor hazaértem, s ledőltem egy kicsit pihizni, akkor is hívtak telón a volt munkahelyemről a Campiból is, mert segítenem kellett kilépés ügyben egy másik kollégának ( Arc nagy mosollyal ) aztán hívott 2 jóbarátom is. Az egyiknek pasis ügyben kellett kellett infó, a másiknak meg az esti buliról kellett infó! Arc nagy mosollyalNah mondom! Murphy törvénye! Pihenni, akarok, s akkor hívnak szinte sorban! Meg egyszerre keres mindenki, máskor meg öngyilkosság közeli állapotba kerülök, olyan egyedül, s magányosnak érzem magam. :/ De am persze Jó érzéssel töltött el. Tetszett. Mosolygó arc Elgondolkodtam, h mennyi ismerősre tettem én szert szilveszter óta. Köszönhető ez a munkahelyeimnek, a buliknak, s persze a nyitott, közvetlen osssstoba személyemnek is! Arc nagy mosollyal
Este meg lakásavató volt Csigusznál, aztán csapódtunk az Alterbe, de arról majd holnap mesélek, mert már megint túl sokat írtam! Arc nagy mosollyal
Csók!
Rion Kacsintó arc
Piros ajkak
247869_10150280106231117_291960786116_9352385_7588217_n



Nincsenek megjegyzések: