2011. június 10., péntek

Sex, melóhelyi gay téma, becserkészés, gondolatok, buli

 

Idézet mára:

Fogadd el úgy a világot, ahogy van! A világot nem lehet megváltani. (...) Magadat teheted csak olyanná, amilyenné akarod. Sőt, ez az egyetlen, végső és utolsó tanácsom: a rendet csakis és kizárólag magadban kell megteremtened! Ha ez sikerül, eléred az örök boldogságot.

Gaál Viktor

 

Június 9. Csütörtök:

Tegnap este eléggé szar hangulatomban voltam. Úgy volt, h lesz végre egy jó, szép komoly kapcsolatom, de a távolság közbeszólt, s úgy egyeztünk meg, h még nem lakik Pesten, addig hanyagoljuk a témát. RitkánFrancisco Lachowski-068[3] (2-3 hetente egyszer) tudna feljárni Pestre, ami nekem kevés, s ismerem magam annyira, h tudjam, h én általában 1-2 hétnél tovább úgy se bírom sex nélkül… Zavarban levő arcSzo szar megint minden. Zavarban levő arcSzomorú arc Így kínomban átmenekültem álomvilágba s este 11-kor(!) már alukáltam.

Csütörtök reggel hajnal 6-kor keltem, mert fél 8-ra jött az áru, s ez volt az első napom, h áru feldolgozásra mentem. (Replenishing)

Még pakolásztuk az árukat, mikor a nagy beszélgetések közben feljött, h ki hol bulizik. Aztán a főnököm rá is kérdezett, h és te hová jársz? Alter? Arc nagy mosollyal Nem megyek bele komolyabban, h mikről beszélgettünk, de hosszan, s igen MÉLYEN kitárgyaltuk a gay témakört. Aki ismer tudja, h nem vagyok gátlásos, szo nem jelentett számomra gondot, h válaszoljak a sok intim jellegű kérdésre. Arc nagy mosollyal

+ Átjárnak a testvér üzletekből kollégák, s így megtudtam azt is, h az egyik Zarás kolléga már érdeklődött is utánam, h mizu, de nem az esetem, szo mindegy. Mosolygó arc :/

Francisco Lachowski-069[3]Am 4-en voltunk, abból kettő hetero fiú. Az egyikkel minimális szinten beszélek, a másik pedig nagyon közvetlen, kedves, aranyos, s mondta, h ebben semmi furi nincs, ez szerinte tök természetes. Meglepett ezzel, mert ilyet se hallottam még egy hetero fiútól. Igaz nincsenek is hetero fiú barátaim, s valamiért előítéletes, s egy kissé zárkózott is vagyok velük szemben.

Aztán időközben nyitottuk az üzletet, mindenki szétszéledt, mi ketten pedig bent maradtunk egy kis ideig a raktárban, ahol az idő teltével egyre érdekesebbé vált a helyzet. (A nap folyamán, pedig csak fokozódott! Mosolygó arc ) Szo gyorsan lezárva ezt az egészet az(ok) történt(ek), h megbeszéltük egymással, h szimpatikusak vagyunk a másiknak. + Vannak a kollégámnak – akinek a neve legyen mondjuk… … Látens! – buzis megnyilvánulásai, amit ő is elismert. Pl.: a csukló mozdulatai, + egyéb 1-2 testi mozdulata, reakciója. Divatosan öltözködik, s igényes magára.  Mikor pedig mondtam neki, h lehet, h látens, azt válaszolta rá, h lehet, nem tudja. Itt kicsit lehidaltam, mert azt a reakciót vártam, h váltig tagadja majd, s tiltakozik.  De hát ő nem egy hetero állat! Mosolygó arcAztán kiderült, h van barátnője, kivel 4 éve vannak együtt, de most készülnek szakítani… Na itt Rion úrfinál felkerült az i-re a pont, s az a elhatározás született bennem, h be kell törni! Nem is tudom, h h tudnám ezt leírni nektek, h ez mit jelentene a számomra?!Garrett Rau-010[2]

… Mintha ezredei rangot kapnák! Egy heterót becserkészni, s együtt lenni úgy vele! Brrr. Nagyon izgató! Mosolygó arc Hmmmmmmmmmmmmm…

Gondolkoztam eddig rajta, s arra jutottam, h még addig nem lépek, még ki nem találom a megfelelő szöveget, s helyzetet arra, h lépjek majd nála. Nem érdekel, h mi lesz az eredmény, egy próbát akkor is megér! Ami kell, s érdekel, annak mindig kell adni egy esélyt! Inkább sajnálkozzak azért, h nem jött össze, mint azért, h nem próbáltam meg!

Volt több félreérthető helyzet is napközben köztünk, de nem tudom a mai napig sem, h ez csupán a véletlen műve, vagy tudatosan csinálta? Továbbá a jelek azok ártatlanok, én értem félre, mint buzi, vagy valóban van jelentésük, üzenetük? Zavarban levő arc

Mikor én ebédszünetre mentem, a srácok, akkor mentek haza. A másik, kivel alig beszélek, ő átöltözött, s el is viharzott, de a Látens ottmaradt, s le is ült még. Üldögélt, váltottunk pár szólt, s úgy éreztem, h mondana valamit, de mégse mond, s én is mondtam volna neki, h ha érdekelné a dolog, s ha számíthatnék a bizalmára, s kíváncsi, kiszeretné próbálni, akár csak egy petting erejéig a dolgot, h milyen lehet egy fiúval…. Köztudott, h mi több téren is jobbak vagyunk, jobban értünk, a hogyankellcsinálni részéhez mint a lányok… ;) Arc kinyújtott nyelvvel (Hisz alapból mi is fiúk vagyunk, s tudjuk, h mi a jó nekünk! Kacsintó arc Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel )

Gary_Xu-Photography-03De ez meg annyira… … nem is tudom! Zavarban levő arc Nem egyszerű! Annyira ott volt a nyelvemen, de még túl korai, s gyors lett volna. Inkább óvatosabb leszek, s hagyom, h teljen az idő, s majd alakul. Beleélni nem élem, nem is élhetem magam, mert én komoly kapcsolatot keresek már, s egy heteróval úgyse lenne az, de az intim, szexuális része viszont nagyon izgat. Mosolygó arc

Am tetszett ez a nap. A srác miatt is, meg az miatt is, h pörgés volt ezerrel. Mikor jön az áru mindig ez van. Szeretem! Mosolygó arc Van mit tenni,  nem unatkozom, s érdekesebb, értelmesebb, munkát csinálunk, mint a hajtogatás. Mosolygó arc

Hazafelé ismét láttam Peller Mariannt a Nagymező utcában, aki éppen Bereczki Zolival beszélgetett. Mosolygó arc Am rem nem értitek félre, s ti is tudjátok, amit én tudok… ;)

Akkor elmentem a fogászatra, megcsinálták az egyik fogam, s kiderült,  h van még másik kettő lyukas! –.-“ “Hurrá!!” Szo szórhatom a pénzt! Nem tudom mi lesz?! Most tényleg megkell húznom magam, még el nem érem a 40 órás műszakot, de oda időbe telik feljutni.. :/

No mind1! Holnap lakásavatója lesz Csigusznak, aztán csapódunk az Alterbe. Ott se voltam már március óta kb. Ideje lesz végre már normálisan kibulizni/táncizni magam. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Headphones_on_cute_teen_boys_4

3 megjegyzés:

Dalarann írta...

Tisztára úgy írtál a hetyó fiúról aki lehet hogy látens meleg, mintha egy hetyó blogját olvasnám aki előszőr próbálja ki meleg sráccal. Mintha neked is mást jelentene az hogy ő hetyó. Érdekes bejegyzés született belőle. Jobban meg lehetett ismerni ezen részedet.
Én is hanyagolom a kapcsolatomat hetyó fiúkkal, olyasmi a 90% - a mint faterod, kicsit hanyag és a divatot nem ismerik. A maradék 10% meg még nem tudja hogy meleg vagy bi. :D

Rion írta...

Huh! Ez furi, h így ment át neked, h mintha egy hetero fiú lennék. Nem rétem , h miért... :S Furi. :D

De örülök, ha valamivel többet mutathattam magamból. :)

Dalarann írta...

Úgy értem nagyon rácsodálkoztál a dologra, ennyi.