2011. július 25., hétfő

Átvágós melók, plakát, gondolat

 

Idézet mára:

Hideg van, kabátom összehúzom.
Csak a mozdulatokra figyelek.
Hallgatás nélkül nem lenne sorsom,
ahogy megnyugvásaim sincsenek.
Ha magamra mutatok, rád nézek.
Benned keresem, aki lehetnék.
Naponta írok levelet, mégis
nélküled múlnak el mind az esték.

Follinus Anna

 

Az elmúlt hét eseményei:

Voltam 2 interjún. Mind a kettő olyan hülyeség volt, ami nem érdekel. Tanulság: Kiírtam az adatlapomra, h nem érdekelnek a Zepteres, Forever Livinges, OVB-s, ügynökös, házalós, pénzügyis, MLM-es munkák!daniel-8

+ Akik annyira titkolóznak, h hát ezt nem lehet telefonom keresztül elmondani, h miről is van szó, akkor ennyi volt!

A hétfői interjú egy MLM-es rendszer lett volna, a keddi pedig az ovb-s. Múlthét csütörtökön meg ugye a Forever living talált be. Arc nagy mosollyal Legalább már megtanultam, h kik azok, akik a tiltólistán a helyük. + legalább, aki eddig még nem tudta volna, most már tudja, h kiket utasítson el, ha felkeresnék!

Valamelyik nap meglátogattam a H&M-es kolléganőim. Nagyon jó volt újra látni őket. Örültünk egymásnak. Nyakamba ugráltak, sikítottak is. Nagy volt az öröm. Kaptam újabb pasis posztert, s így már 3 óriás plakát van a szobám falán. Mosolygó arc ( Elmondhatom, h van 3 pasi aki, mindig fogad, mikor hazaértek. Zavarban levő arc Mosolygó arc )

Mondták, h van részmunkaidős meló, menjek vissza. Komolyan elgondolkoztam rajta, de még mindig nagyon messze van a campi nekem. Mosolygó arc Zavarban levő arc

DR_IMG_5434aAztán már azt is leakartam már rég írni, h egyik este azon zakatolt az agyam, h nekem milyen… … úgymond “ciklusaim” vannak. S ez gyakorta másoknál is előfordul.

Szo arról van egyszerűen szó, h ha szerelmes vagy, akkor pénzed nincs, ha pedig van pénzed, s ez miatt nem fáj a fejed, akkor meg szerelem, s párod nincs. Persze sok olyan ember van, akik nem tudják miről írok, illetve akiknek nincsenek ilyen problémáik, mert megvan nekik mindkettő, viszont sokukról meg elmondható, h ha nagyon mélyen magukba, a lelkük mélyéra szálnak, akkor tudják, s érzik, h nem igazi az a kapcsolat. Vagy azért szürke, mert a pénz tartja őket össze, vagy mert csak szimplán szürke a kapcsolatuk. Persze olyanok is vannak, akiknek tök cool minden.

De mégis ritka az olyan, mikor igazán happy az ember, s megvan mindene. Valakik azért szomorúak, mert hiába van pénze, s van meg mindene, akkor is magányos, mások meg azért, h szeretnének boldogulni, kis pénzhez jutni, h helyrejöjjenek, de nem megy egykönnyen, de nekik legalább ott a párjuk.

Most gyorsban csak ennyire volt időm! Vigy magatokra!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

268156_119537461469274_119498928139794_169316_4179720_n

1 megjegyzés:

Dalarann írta...

Fel a fejjel :D