2011. július 26., kedd

Első interjús alanyunk; Egy anyuka

Nyah! Ne haragudjatok, de teljesen kiment a fejemből az interjú. Egyik kedves olvasóm írt rám fb-n, h na mi lesz már! Én úgy emlékeztem, h már feltettem, de most, h visszanéztem, kiderült, h valóban nem tettem fel, csak az indító videót.

Máskor szóljatok ráááám! Arc nagy mosollyal Szo bocsi. Az első interjú kicsit nehezen jött össze, mert egy anyukát kaptunk el, s a kisgyereke is ott volt, aki szaladgált szana-szét a parkban, de mikor odamentünk az anyukájához, egyből ő is odavetődött. Arc nagy mosollyalVideó készítéséhez nem járult hozzá így csak hanganyagot csináltunk. Mivel cak 5 perces hangfelvételt lehet az én gépemről, így a vége már sajnos nem hallható az interjúnak, de legalább ilyet is csináltunk. Arc nagy mosollyal

Szo ez a felvétel már kb 1 hónapos, a pride hetén készült.

Van egy másik hangfelvétel s egy videós interjú is. Azt majd a köv körben. ( Ha el nem felejtem! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel )

 

Első interjús alanyunk; Egy anyuka by riongay

S mégegyszer ezúton is köszönet a Csigusz közreműködéséért. Mosolygó arc

Nincsenek megjegyzések: