2011. augusztus 14., vasárnap

Melóban, buzulás, drog, blog tali

 

Idézet mára:

"Mitől rettegsz? Miért félsz annyira? Ha minden megtudható rólad, és nyitott könyv az életed, miért félsz? Miféle bántásmód érhet? Csak tévhit, a társadalom által beléd nevelt meggyőződés, h rejtőzködnöd kell, h védelmezned kell önmagadat, h  szüntelenül harckészültségben kell állnod, h mindenki ellenség, h mindenki ellened tör."

 

Augusztus 14. Vasárnap:leandro_cagliari_by_didio_20110320_5

Ma is kasszáztam. Jól éreztem magam. Szeretek már ott dolgozni. Azt egyik kolléganőmmel, – aki mellesleg az egyik managgerem - meg jól elhülyültünk, buzultunk. Mikor az egyik hetero kollégám hangosan megjegyezte, h milyen jó mellei voltak az egyik nőnek, akkor mindketten kiakadtunk, s elkezdett hangosan panaszkodni a kolléganőm, h milyen jó volt az Arénában, mikor a fiúkkal azt beszéltük, h milyen jól néznek ki a fiúk, kinek ki tetszik stb. Na cicááám! Mondom én vagyok a te embered! Arc nagy mosollyalMegkért, ha látok valami jó kandúrt szóljak, jelezzek, s szemezgetünk, csipegetünk. Jókat nevetgéltünk is, mert egyből felszabadultabb lettem, s elkezdtem sssípolva isss beszélni, s azt nagyon szereti. Szo buzultunk :D

Az egyik vásárló meg jutalmazta a hülyülésünk, s szép borravalót is hagyott. Arc nagy mosollyal

Viszont nem csak hülyülésből áll ottan ám a világ! Mosolygó arc Sokat tanultam ma. Aminek nagyon örülök. Volt idő, s türelme is Áginak ( “Hagyad mááá leandro-ghidini-19072010184505-5 (1)Ági! Hát neked olyan nincseeeen” Na! Arc nagy mosollyal )– akivel buzultunk – (szereti a Móunikát, is! Arc nagy mosollyal ) szo megtanultam, tanította, h h kell a kasszát leellenőrizni, kapizsgálom már a visszatérítést is, bár az még kicsit homályosss. Meg megmutatott még jó pár dolgot, amit fölösleges ide leírnom, de sokkal jobban érzem már így magam, h fokozatosan kezdenek beleavatni a dolgokba.

Ja! Volt egy másik gay téma is meló előtt! Az  egyik kollégánkról azt gyanítjuk Ágival, h látens  ( Róla még június elején írtam is, h megfordult a fejemben, h megpróbálkozzak nála, h betörjem, de aztán láttam már párszor öltözni, s eléggé szőrös minden hol, s egyből letettem erről a tervemről. ) Szo ma basztattuk, h próbálja már ki, h milyen fiúval stb… Arc nagy mosollyal De nem adta be a derekát. Inkább elkezdett a nők szépségéről beszélni, s egyből magára is hagytuk! Inkább mentünk a “dógunkra”! Arc nagy mosollyal

Úton hazafelé lassan bandukoltam, mikor az Oktogonnál valaki megcsikizte hátulról a fülem. Megfordultam, s a volt lakótársam volt az, aki éppen randira készülődött. Beszélgettünk gyorsban egy kicsit, de szerdán talizunk majd am is. Aztán bandukolok tovább, mikor megállított az Andrássyn 2 fiatal. Az egyik lány volt a másik fiú, s elmondásuk szerint most engedték ki őket a rehabról. Kb velem egyidősek lehettek. Elkezdtek kérdezni, h mit érzek, gondolok, mert azt mondták neki a Rehabon, h kérdezzék meg ezeket az emberektől.leonardo-9

Mondom:
-Mit érzek? FÁRADSÁGOT!
- S mire vágysz?
- ÁGYRA!
- Nem érzed magad betegnek?
- Neeem!
- Nem akarsz gyógyulni?
- MI???? Miről beszélsz???
- Mi a szánkon át gyógyulunk! – s nézte az ajkaim.

Itt megijedtem, s hátraléptem egyet.
- Meg az orrunkon át is kapjuk a gyógyulást!
- Fújjj! Bocs, de nem értem, h mit akartok, s nem hiszem, h én lennék a ti emberetek…
S mikor otthagytam volna őket, akkor jöttek utánam, s megmondták, h drogra van szükségük, s adjak nekik!

Azt hittem leszopom magam! Mondom;
- Úgy nézek én ki, mint egy dorgooos???
- Hát… …Igen!

- Meglepődött arc Ezt most miért mondod???Meglepődött arc 

Pose-5226[2]- Tök olyan a megjelenésed, a stílusod! Az ilyen fiatalok minimum füveznek!

Itt kicsit lenyugodtam, átgondoltam a helyzetet, s láttam magam előtt az Erzsébet teret, s a Gödört, s a fiatalokat. Én is épp úgy néztem ki, mint az ott bringázó, deszkázó, s este a fűben elterülő pihenő- fű illatban úszó – skacok.

A jellegzetes zöld siltes sapim volt rajtam. Szürke trikó, kockás(SSS) bordós(SSS), kékes(SSS) ( Arc nagy mosollyal ) ing, farmer koptatott rövidgatya.

Mondtam, nekik h menjenek oda, ott nagyobb eséllyel találnak maguknak embert, de jobban járnának, ha inkább próbálnának leszokni a cuccról. Erre lebasztak, h felnőtt emberek, ne apáskodjak felettük, azt csinálnak, amit akarnak!

Mondom igazatok van! SZISZATOK! Arc nagy mosollyal

Megfordult a fejemben, h elmehetnék drog drillelnek vagy mi a fenének, mert annyiszor betaláltak mára  fiatalok ilyen ügyben! Múltkor is jött hozzám egy srác az Erzsébet téren, miközben megpihentem görizés közben, meg egyik este még nyár derekán mikor Rosszfiúval piknikeztünk is megzavartak, h van e cuccunk. Arc nagy mosollyaltumblr_loq0j2VCEA1qa0q0eo1_500

Szo ez történt ma velem! Arc nagy mosollyal

Jah! Péntek este volt blog tali, de csak este 11 után tudtunk csak oda csapódni Rosszfiúval. Eklektikábl átmentek a Cheers-be. Mi meg Rosszfiúval először véletlenül a Chelloba mentünk be. Vettünk piát, s kb.: 3-szor buziztak le minket, WARRIOR-os pulcsis NAGYMAGYAROK mi meg szartunk rájuk! Nem zavartattuk magunk! Arc nagy mosollyal Aztán hívtam Csiguszt, h hol vagytok, mert itt tuti nem, s nagy nehezen megtaláltuk őket, ahol voltunk kb.: kemény fél órát, s lementünk az Alteregoba, ahol pangás volt, s mi így kettő után már itthon tetikéltünk! Arc nagy mosollyal

Nah! Egyelőre ennyi! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

acdgoutwestall02


Nincsenek megjegyzések: