2011. szeptember 1., csütörtök

Betegség, interjú, bénázás

 

Idézet mára:

Buddha szerint egyetlen bizonyosság van az életünkben, az pedig a karma törvénye. Minden más, a sors, a véletlenek, az eleve elrendelések, az istenségek – csak bizonytalan hitelvek, amelyek nem adhatnak szilárd támpontot az életünkben.

 

Augusztus 31. Szerda:298551_10150358407019739_96838814738_9725572_5117491_n

A nyár utolsó napját betegen töltöttem. Rajtam is kijöttek a megfázásos tünetek. Bevan dugulva az orrom, s rengeteget fújom, s már fáj, és kipirosodott. Nagyon szarul voltam, de ennek ellenére bementem dolgozni. Ahol még szarabbul voltam a légkondi miatt. Úgy éreztem magam, mintha allergiás lennék. Szünetben vettem gyógyszereket, s segítségükkel áttudtam vészelni a napot… Zavarban levő arc

Hívtak a Zara irodából, s pénteken 15-re megyek interjúra, mivel jelentkeztem 1 hete a Team assistant pozíció betöltésére. Sok reményt nem fűzök hozzá. Több okból sem. Most ugye levagyok robbanva. Aki rámnéz nem lát mást csak egy kupac mosott szart. Zavarban levő arc Sebes az orrom, mert este kikapartam, s 2 centi hosszúságú varrat van a jobb oldalán. Továbbá az orrom s az ajkam között pedig megvágtam magam borotvával, s ott is van egy kis varrat. ( Kb.: mint akit összeveretek. )

Look-1002[2]+ Ugye piros az orrom, geci más, mély a hangom a megfázás miatt, s látszik az arcomon, h nem wok a koppon…

+ Kell a kiváló angol nyelvtudás. Én meg csak társalgási szinten beszélek angolul. De megpróbálom, mert ha kellene az angol, megtudnám tanulni, s szívesen fejleszteném tovább magam.

Szo majd szorítsatok. Mosolygó arc

Szeptember 1. Csütörtök:

Megkezdődött az iskola. MEglepő módon, sok új arc, fiatal fiúka fordult emg az üzletben, de mindezek ellenére gecci szar napom volt. Zavarban levő arc Picivel jobban vagyok, mint tegnap, de nem sokkal. Pörgés volt. Jöttek az áruk. Azzal nem is volt. Kasszáztam. Ott voltam most irtó gáz. Szomorú arc Nagyon szar volt, szégyelltem magam. Először a részlegvezetőre lettem mérges, mert visszatérítést csináltatott velem, s pattogott, s ordibált, h mit h kell csinálni, mert ugye Look-1074[2]én nem vágom, még, h h kell a visszatérítést csinálni, s 3 terméket hozott vissza, s nem úgy ment, ahogy ő akarta, s ordibált. Nekem meg betegen elpattant az agyam, s kiakadtam, s visszaszóltam, h ne ordibáljon velem. Átkiabáltam az üzleten Áginak, h jöjjön ide, s legyen szíves megcsinálni, mert gecire nem megy, s ilyen körülmények közt, nem is fog menni – utaltam itt az ordibálásra – s bementem a raktárba.

Aztán mikor végeztem a kasszázással, ellenőrzéskor kiderült, h ez a visszatérítés ellett baszva. A 3-ból 1 terméket vettem vissza azt is szarul, s Ági se értette, h miért úgy, de mondtam, h én csak azt csináltam, amit mondtak. Na mind1. Aztán volt még egy 2000 Ft-os hiány is. Így Ági is lebaszott, akit nagyon szeretek, s jóba vagyok vele, s annyira szar volt minden, h kis híján elsírtam magam. Szomorú arc

Aztán mikor végeztem a melóval, s átvizsgálta a táskám, akkor láthatta rajtam, h lewok törve, s nyugodt hangon elmondta, h máskor figyeljek Lucas-Glover-18ezekre oda, s kedves volt, de akkor is szar volt, h alul teljesítettem magam. S pont ma járt le a 3 hónapos próbaidőm… :/

Meló után jött értem Rosszfiú, hozta a szűrési eredményeit, amit már nem is tom mikor csinált. Negatív ő is.  Mosolygó arc

Aztán elmentünk a Corvin Vodafonhoz, s megnöveltettem a telós mobilnetem kapacitását, s kaptam kedvezményt is. Örült a fejem.Mosolygó arc

Most itthon wok. Átkellene ismételnem az angol szavakat legalább, de nincs hozzá energiám. Döglök csak az ágyban.

Kellemes lesz majd a legnagyobb melegbe kiöltözni ingbe, nyakkendőbe… Zavarban levő arc Am jó lenne, ha sikerülne, de ismervén az  én “szerencsém” –ami nincs – …

Na mind1… :/

Szo ez vaaaaan!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

313499_10150312315545209_322432935208_7876576_2946480_n

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem mondod komolyan, hogy a taskatokat atvizsaljak minden munkanap utan. Ez szerintem borzalmas! hol a bizalom?

Rion írta...

:O Wow. Rendesen megleptél kommenteddel.

Ez szerintem alap. Minden hol ez van. Támogatom is. Így is voltak anno belso lopások a cégnél, s vannak minden más cégnél is, s szükséges ez.
Ahol több milliós érték van, ott persze, h ügyelnek a biztonságra. :)

Szo nincs benne semmi borzalom. :)