2011. december 20., kedd

Anyuval, találkozások, gondolatok, rómeó, keresés

 

Idézet mára:

“Aminek meg kell történnie, az megtörténik. Akivel találkoznod kell, azzal találkozol. Akinek észre kell vennie, az észrevesz. Ilyenkor mondhat bárki bármit, Te úgyis érzed. Nem lehet tudni, mi lesz belőle: egy éjszaka szép emléke, évek, vagy egy élet. Ott van és Te tudod, hogy közötök van egymáshoz. Tehetsz bármit: valahol, egy láthatatlan dimenzióban már össze vagytok finom kis szálakkal kötözve. Ne aggódj, ha most nem vesz észre, majd újra látod. A legfontosabb, hogy nyitott legyél. Nem lehet rosszkor rossz helyen lenni. Mindig ott vagy, ahol dolgod van és mindig azokkal, akikkel dolgod van. Lehet, hogy gyönyörű lesz, lehet, hogy fájni fog, de ez az életed és ennél se szebb, se jobb, se izgalmasabb nem történhetne veled..”

naked-truth-16NEW-FACE-AUSTIN-VICTORIA-01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az előző részek tartalmából:

Hát bocsánat, h nem írtam az elmúlt napokban, s köszönöm a panaszleveleket is, jólesnek ezek a kicsit lebaszós levelek. Mosolygó arc

Ösztönöznek, h na most mindenképp írjak! Arc nagy mosollyal

Öööö! Hol is kezdjem?! Zavarban levő arc

Szombaton fent volt Anyum. Nagyon jó volt! A Keletiből hozzám jöttünk, kajáltam, s rám parancsolt, h borotválkozzak végre meg, Ő addig elkezdett összepakolni a szobámban, amiből este lett a baj, mert semmit se találtam… –.-‘ Mosolygó arc nick-3

Sétáltunk a Vörösmarty téren, megnézett mindent, s nekem is néztünk kabátot a Pull-nál, de nem találtuk meg a közös hangot, h kinek melyik tetszik, melyik áll jól, így átmentünk az Arénába. Itt konkrétan a pasikról beszélgettünk a nézelődés közepette, h ki h néz ki, az helyes, az túl buzis stb. Neked való, felejtsd el, stb… Ami meglepett, h nem volt furi, nem zavart, h Anyummal beszélgetek ilyenekről, holott néha meg tiszta homofób, s Ő se mondta egy szóval sem, h na hagyjuk abba! Arc nagy mosollyalOda vissza ment a játék, hol Én, hol Ő látott meg valakit.

Hatalmas tömeg volt az Arénában s “véletlenül” ( nem hiszek a véletlenekben) összefutottam Sanyival, akivel a blogom által ismerkedtem meg, s együtt járunk a meditációs gyakorlatokra. Bemutattam Anyumnak, beszélgettünk, s miután elválltunk, Anyum azt mondta, h helyes, s szimpatikus srác, mert Ő idősebb nálam, (27) komolyabb, s nem gyerekes. Szo Jó lenne mellém! Arc nagy mosollyal Nah mondom! Arc nagy mosollyal

Pose-5116[5]Aztán Hétfőn bejött hozzám az üzletbe Sándor. “Véletlenül” pont akkor, mikor az 1 órás kajaszünetre kellett mennem. Felmentünk együtt az emeletre kajálni, aztán szünet után eladtam neki 2 jó skinny nacit. Arc nagy mosollyal Jó volt.

Este találkoztam egy kedves ismerősömmel. Érdekes volt az egész, s nagyon sokat, s jókat beszélgettünk. Annyira furi most körülöttem minden, mert olyan embereket (is) ismerek meg, akiknek komolyabb, s összetettebb érzés s gondolatviláguk van,  nem pedig egyszerűen csak a szimpla érzelmeik irányítják.

Jah!

Vasárnap végül felregisztráltam rómeóra!

Húspiac. Kivan írva, h komolyat keresek, de a beérkező levelek 60%-a szexuális jellegű, a maradék 30% érdektelen, számomra nem vonzó emberektől érkezik, s csak a maradék 10% az, ami idővel szintén kiesik Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc :/

De erre számítottam. Tudom, h nem fogom egyből megtalálni az illetőt, s idő kell hozzá, stb…Pose-5119[5]

Bár igaz, h már 1 napja nem is voltam fent, mert különösebben nem is érdekel a rómeó, görcsösen nem keresek, mert rómeó nélkül is vannak most olyan emberek az életemben, kikkel elvagyok, ismerkedek, sodródom az árral, s hagyom, h alakuljanak a dolgok, ahogy alakulniuk kell.

Amit észrevettem az elmúlt napokban magamon, az az, h pl.: a tőlem fiatalabbak nem is érdekelnek már, mint anno. Nem, mert érettebb, s komolyabb gondolkodású, érzésű fiút keresek, aki nem bulizik minden hétvégén, vagy minden másnap, nem drogozik, nem méri végig minden szembejövő fiút, s nem az a tipikus átlag buzi, akitől hányingerem van. Akinek csak a ruha, a márkák, a sok felszínes, anyagias hülyeségek számítanak, s kinek az agyát s a szívét a fasza irányítja… –.-’”

Egy őszinte, s hűséges társat keresek, aki ragaszkodó, s akkor is szeret, ha már nem szerelemes belém, vagy éppenséggel olyan hangulata van, kivel a nehéz időszakokban is kitartunk egymás mellett,  és akivel hossssszú kapcsolatban lehetne élni, nem pedig csak pár hónaposban… :/

Csók!

Rion

Piros ajkak

Tj-Coetzee-111

2 megjegyzés:

Bionic B írta...

Húúú ezt a posztot elolvasva kavarognak ezerrel bennem a gondolatok! Majdnem mintha magamat olvasnám!

Ugyanezeket az elvárásokat fogalmazom meg én is, és teszem fel magamnak időről-időre, állandóan kérdésként, hogy a ragaszkodás és a mély kapcsolat iránti igény az a mai világban valami luxus??? Vagy csak én vagyok finnyás, élek egy álomvilágban és túl nagyok az elvárásaim és nem is létezik ilyen?? De nem csak párkapcsolatban, hanem egy egyszerű, igazi komoly barátságra értve is?! (Nem az ilyen felületes haveri, jót bulizunk együtt, amúgy hello-szia)

De elolvasva a posztodat, reményt adtál és megerősítettél a bizonytalanságban, hogy nem, vannak még emberek a világon, akiknek a törődés, a ragaszkodás, a kapcsolat megélése és hosszútávúsága igenis számít!!! Ez nagyon jó hír!!! :-))

Rion írta...

Örülök, ha mások vannak így, mint pl Te is.
Én is gondolkoztam már ezen, h nem e egyfajta hülye betegség ez nálam, h így gondolkodok. De megnyugtató, h nem az. :)