2011. december 23., péntek

…Mit jelent a szerelem, a szeretet, az igazi kapcsoalt…

Idézet mára:

Tedd azt mit a szíved diktál,
Akkor is ha azért a pokolba jutnál,
Semmi áron ne add fel az álmaid,
Csak tárd ki újra szárnyaid.
Engedd, hogy a szél sodorjon,
Ne hagyd, hogy a bánat megfojtson,
Tépd el azt a láncot mi lelked szorítja,
Mitől szenvedéssel fájdalmát ordítja.
Rejtsd el szíved nyílt sebét,
Töröld meg könnyes szemét,
Dobd el minden tört darabját,
Hagy tombolja ki végre haragját.
Tűrd csendesen mit fájdalommal dalol,
Jöjj föl végre a szomorúság gödre alól,
Ne hagyd, hogy bármi is visszatartson,
S újra egy érzés a szívedbe marjon.
Temesd el az emlékeket a föld mélyébe,
Ne álmodj többet sírva a tél sötét éjébe.
Csak álmodd azt ami szíved vágya,
Talán egyszer teljesül majd minden álma.

 

Pose-5126[2]

Pose-5130[2]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most ülök, s bőgök kis óvodás módjára. Sanyival sokat lógtunk együtt az elmúlt napokban. ( Majd a köv bejegyzésemben írok erről is. )

Aztán ma – péntek este- beállt nálam a karácsonyi depi hangulat, épp úgy, mint tavaly… Tetőfokán majd szombat este lesz, aztán a napok teltével helyrejövök, kijövök belőle, s jövőre, szilveszter este helyreáll a “bioritmusom”, az érzelmi hangulatom…

Szo azért tört el nálam a mécses, mert lemondtam minden találkozót az elmúlt 2 napban, s Sanyival se voltam hajlandó találkozni. Így írt levelet, s ilyen formában beszélgettünk. Pose-5140[2]

Aztán az egyik levelében írta ezt, amitől elérzékenyültem:

“A szerelemmel úgy vagyok, hogy kurva jó dolog, csak sajnos hangsúlyozom, hogy az én tapasztalataim alapján kiürül előbb vagy utóbb a szervezetből, mint a drog.
na és persze vak.

ha tudnád hány emberbe voltam szerelmes, akiket emberileg utólag nem tartottam semmire.

inkább azt gondolom, hogy a szerelem érzése amikor azt érzed, hogy zúgsz az egy kurva jó dolog, jó dolog arra, hogy elmélyítsetek egymás között olyan szálakat, érzéseket, amik ott vannak akkor is ha a szerelem érzése elmúlik, és szerencsésebb esetben utána a mély szeretet érzésére vált a sebesség váltó.

szóval szerintem az a faxa ha a szerelem érzésében megtudnak annyira erősödni a párok, hogy utána együtt maradjanak egy harmonikusan jól működő egymás iránt mély szeretet érző kapcsolatban, szeressék egymást nagyon nagyon, kapják meg azt a másik féltől amit akarnak,és akkor az szuper :)”

Leírta azt, amit Én 100%-ban gondolok, érzek, vélekedek egy kapcsolatról, csak eddig nem tudtam ilyen szépen megfogalmazni.Pose-5141[2]

Miért nem ilyen mindenki?

Miért jó a többségnek egyedül? Egyedül mikor kapcsolatra lettünk teremtve. Visszamehetnék Ádámhoz és Évához, de nem megyek, mert hülyeségnek tartom azt a hetero ostoba storyt, de akkor is azért az tény, h egymásra vagyunk utalva, s társas lények vagyunk…

Jó! Persze tudom, megértem, s elfogadom, h a többség ilyen. Nem ezzel van valójában a bajom, hanem azzal, h Én vagyok már megint csak más, s úgy érzem, h egy újabb kisebbségi csoporthoz tartozom, mert kevesen vagyunk, akik ilyen kapcsolatfüggők, mint Én. vagy nem is tudom, minek nevezzem ezt valójában…

Én olyan vagyok mint a ük szüleim, nagyszüleim, szüleim. Egy életen át együtt élnek a választottjukkal. Én is ilyet akarok. S újabb fájdalom, h legbelül szinte tudom, h nálunk, ebbe a világba nem fogok ilyet találni, helyesebben, jóval kisebb az esélye, s ez is nagyon fáj, mert mindenki keresi az Őt, aztán ha megtalálta, egy idő után megunja, s nem marad mellette, mert nem szereti, mert a szerelemből nem tud olyan mély érzéseket kialakítani a másik iránt, mint én, vagy ahogy Sanyi is fogalmazott fentebb, egy olyan mély szeretetteljes érzést, ami akkor is egyben tartja a párokat, ha már éppen elmúlt az az átkozott szerelem… Pose-5142[2]Szomorú arc

S hiába mondják, h nem vagy egyedül, ott a barátok stb…

Eddig is ott voltak, ezután is ott lesznek. Mert attól függetlenül, h kapcsolatban vagyok nem azt jelenti, h nem érdekelnek Ők, vagy mert kevesebbet talizunk. Attól függetlenül itt belül ugyan úgy fontosak nekem. Nem olyan kapcsolatra vágyok, ami just You and Me. Szo ahol senki más nincs rajtunk kívül, s ketten vagyunk egy lakatlan szigeten.

Egy normális kapcsolat, ahol ugyan úgy megvannak a barátok, elmegyünk olykor bulizni, s ha úgy adódik megütök 1-2 fiút, ha rámozdulna a páromra! Mosolygó arc S Ő is szétcsap a buzik közt, h velem kikezdene valaki stb.

Egyszerűen annyira fontos számomra a hűség s az őszinteség, h… … h fogalmam sincs, h most ez h jött ide, ill egyáltalán h jutottam ide… Zavarban levő arc

Ah! Hagyjuk. Ez már a zavart depiség jelei nálam. Meg fáradt is wok, s csapongnak a gondolataim…

Tök happy, s jó volt minden a héten, s sajnos így kell lezráni… :/

Csók!

Rion

Piros ajkak

 

tumblr_l8h7hffOp61qaiimro1_500_thumb[5]

Nincsenek megjegyzések: