2011. december 15., csütörtök

Gondolatok, kapcsolat keresés, szűrés, Alter Café,

… We found… :’)

 

Idézet mára:

"Mindannyiunk életében vannak olyan emberek, akik egyszerűen nem azért léptek be az életünkbe, hogy végig velünk maradjanak... Sokkal inkább azért, hogy átsuhanva életünk napjain, megmutassanak nekünk valami fontosat, ami megváltoztat bennünk dolgokat, örökre. Ha pedig eljön a nap, el kell őket engednünk és nem tehetünk ellene semmit. Óriási bennünk a veszteség.. pedig igazából kaptunk valamit..."

Pose-5238[2]

Az előző részek tartalmából:

Kedd reggel úgy ébredtem, h tiszta könnyes volt a szemem. Emlékszem is mit álmodtam, s ez miatt egész nap olyan szomorkás, s nyomott hangulatom volt… Zavarban levő arc Nem is értettem, mert am a hétvégétől normális voltam, s nem volt különösebb lelki válságom, erre meg… Zavarban levő arc

Erősen gondolkozok azon már napok óta, h felregizek rómeóra, de még nem visz rá a lélek, így is most furcsán alakulnak körülöttem a dolgok egyes emberekkel, így még várok vele.CasperSmart-JeniferLopez-06

Ha regizek majd, akkor is valamelyik szabad napomon, ha lesz rá időm, mert mostanában semmire sincs, bár aki ismer, az tudja, h nálam ez nem újdonság. Zavarban levő arc 

Szo ha regiznék is, akkor is csak egy új kapcsolatért. Rettenetes egyedül lenni! Régebben persze én is elvoltam, de akkor se voltam teljes.

Erről meséltem is Gaboonak, akinél Hétfő este voltam, s hasonló helyzetben van Ő is.

Aztán Kedd este ismét csak értek olyan pofonok, ami helyre tett ismét egy időre, s arra ösztönöz, h már akkor nekem is itt lenne az ideje, h ismét ismerkedjek, mert valóban felejteni, csak másik fiúval lehet, ahogy azt Bálint is teszi.

Eszembe jutott az is, h igen. Valóban így van, mert anno az Exemmel – Mancin – is csak úgy sikerült túllennem, h jött Bálint, tehát egy másik kapcsolat segített csak igazán.

Hiába éltem fél éven t egyedül, nem segítettek az alkalmi fiúk. Enyhíteni enyhítettek, de akkor sem tudtam kiteljesedni... mármint nem éreztem teljesen jól Önmagam. Valami, helyesebben valaki mindig hiányzott az CasperSmart-JeniferLopez-08életemből. A Gabooval beszélgetés alkalmával rájöttem, s kimondtam, h Én akkor tudok teljesen boldog, s önmagam lenni, ha van valakim. Akit tudok, s lehet úgy szeretni, s Ő is viszont szeret, hisz ezzel tápláljuk egymást. Energikusabb is vagyok, s sokkal jobban érzem magam, mint egyedül.

Igen. Én ilyen érzékeny, szerelmes, s romantikus egy bika vagyok, aki egyedül nem teljes… Zavarban levő arc :/

Gaboo megkérdezte, h ez nem- e a kapcsolatba menekülés kategória?

Nem válaszoltam egyből. Amit TUDOK, és ÉRZEK, h nekem kapcsolatban a jó.

Alkalmik nem érdekelnek. Pont 1 éve a téli időszakban volt szilveszter után, h elkezdtem naggggyon alkalmizni, de tavasz közepére már visszafogtam magam, s megválogattam az embereket, még végül már csak az exemmel jártam ismét össze, s aztán nyáron jött Bálint s onnantól voltam ismét igazán boldog s Önmagam.

Ez idő alatt Én azt tapasztaltam, s tanultam meg, h a szex csak azzal jó igazán s 100%-os, akivel ismeritek, szeretitek egymást, hisz az már akkor nem szex, hanem… szeretkezés. S ez az érzés sokkal jobb, mint ismeretlen faszokkal összefeküdni.CasperSmart-JeniferLopez-12

De mondom. Ez az ÉN véleményem. Elfogadom, s tudom, h sokan másképp gondolkodnak… Remélem ezt is elfogadják. ( Bár aki értelmesebb, érettebb fajta, az tudja is, h miről beszélek, s nem csak elfogadja… )

Szintén kedden meló után elmentem az Auróra utcai intézetbe a szűrési eredményeimért. Negatív minden. Elmentem Bálinthoz, s közöltem vele. Elintézhettem volna telefon is, bár a személyes tali, s amit láttam, tapasztaltam, kellett ahhoz, h ösztönözzön arra, h most már elég a gyászból, s kezdjek el egy új kapcsolatot keresni.

Utána találkoztam Sanyival egyik olvasómmal, s elmentünk Kalihoz a meditációs gyakorlatra, majd Sanyi feljött beszélgetni, s vacsiztunk egyet, aztán elváltunk, mert találkoztam a legjobb barátommal, a volt lakótársammal, s elmentünk a belvárosba sétálni, ahová mindig is szoktunk, a törzs területemre. Mosolygó arc

Andrássy, Gödör, Deák, Vörösmarty, Váci utca, Duna korzó. Mosolygó arc

Majd beültünk az Alter Caféba, ahol meglepően sokan voltak. Akkor megbeszéltük, h jövünk szerda este is.

Így is lett, bár Ő lemondta, de több emberrel is egyeztettem, s így hatan beültünk a varietére. Most voltam a caféban a show-n először. Jó volt, mert csupa olyan előadásokat láthattam, amiket az Alter clubban még nem láttam. Jó volt ez a kis lazulós, beülős, beszélgetős este.

CasperSmart-JeniferLopez-14Mivel nem voltunk sokan, így Dömper kiszúrt magának, s Ő is beszólt ( mint anno írtam, h a nyáron is sokan Fluoroztak és SPztek. ) a Zöld siltes sapimért, h Fluor Tomikától van? Arc nagy mosollyal Nagyon szeressük! Mosolygó arc

Am este az jutott eszembe, h lehet a tudatalattimnak köszönhető, amit teszek, de megnéztem Gaboo ajánlásával egy videót, s hasonlóan cselekszek én is.

A videó a bejegyzés végén lesz majd látható.

De a lényeg, h mi Bálinttal az Alter caféba nyáron heti 2 alkalommal jártunk karaokizni. Nagy erő kellett ahhoz, h betegyem oda a lábam. Sokat segített ez a videó, s valóban jobb, h mertem úgymond “bátor s erős” lenni, h nekimenjek a félelmeimnek, ill annak, amitől meghőköltem...

Bár itt is újabb, s váratlan fordulatok álltak be, s fogalmam sincs, h h fog alakulni a magánéletem az elkövetkezendő hetekben, mert már mindenki akar mindenkitől mindent, s szombat óta még tovább bonyolultak a dolgok, de inkább jobb lenne, ha bele se gondolnék, mert csak jobban összezavarodnák! Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc

Szo a húspiac feeling szombat óta elindult, ami zavar, s nem szeretem ezért ezt a meleg világot, s ez nem az én világom. Én nem fogom átlépni, s azt se engedem, h mindenki átlépje felém a határokat. Ebből kiakarok szállni még most az elején és az biztos, h mindegyikre felfogom tenni az i-re a pontot, s lefogom zárni, ezt a sok kibontakozó, s kavarodó szálakat, csak sértődés ne legyen belőle, mert azt nem szeressük… Zavarban levő arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_llgp1gU9XG1qdaysbo1_1280

3 megjegyzés:

csaktom írta...

http://jesushadtwodaddies.blogspot.com/2011/12/egymas-mellett.html

B írta...

Én Rionnal értek egyet, amellett, hogy megértem a másik srác helyzetét is, de egyszerűen az az életmód, amit most ő képvisel, elég hamar felemészti az embert, ideig-óráig jó, vagy legalább is azt hisszük, hogy jó... de amúgy meg...

És ez nem csak a párkapcsolatban van így, hanem a barátságokban, hétköznapi kapcsolatokban, ha egyszerűen habzsoljuk ezeket a - pillanatnyi - kapcsolatokat, nem lesz állandóság, hamar teljesen megcsömörlik, kiüresedik és depresszióssá válik az ember...

De ezzel is úgy van az ember, mint sok dologgal: hullámzó, valamikor így, valamikor úgy jobb élni. Mindkettőre akad példa egy megélt életben. De szerintem Rion ebben a jegyzetben leírt gondolatai a fenntarthatóbbak (legalább is, én is így érzek...) Persze ehhez neki is szüksége volt arra, hogy megtapasztalja a másik életmódot és rájöjjön arra, hogy az nem boldogít. Csak valahogy ez kimaradt a "párhuzamos bejegyzésből" pedig fontos elem. :-)

Rion írta...

:D

Tetszett ez az összehasonlítás.
Főleg, h a belinkelt képen az egyik tanítóm látható! :D

Na szóval!
Igut annyira nem ismerem. keveset tudok róla, de azt tudom, h mi pont egymás ellentétei vagyunk. :)

+ Ő még nagyon fiatal. Nemrég költözött Pestre, még iskolába jár, stb...

Ezen belinkelt bejegyzése alapján én aztmondanám, talán ő egy nyilas. Rájuk jellemző ez a jellem.

Én bika vagyok. Masszívabb. Szeretem a megszokott, nyugodt dolgokat. Korosabb is vagyok, s több mindent megéltem.

De a bejegyzésemben írtam is, h Én is voltam ilyen, de csak most viszanézve látom, h valójában nem volt az nekem jó, s mindig is iylen kapcoaltokra vágytam ami megadatott nekem az elmúlt években.

Valódi értékük ezeknek van.
+ azért én már erősen elkezdtem foglalkozni a spirituális dolgokkal, s a személy maga már-már jobban érdekel, s nagyon fontos, mint csupán egy egyszerű testiség...

Zárásként pedig annyit, h ahány ember, annyi féle... :)