2011. december 13., kedd

Ivászat, Alter, barátok, mindenféle

Idézet mára:

"Tudod mi a bánat? ---> Várni valakit, ki nem jön többé vissza... Eljönni onnan, ahol boldog voltál, S otthagyni a szívedet örökké..."

de(!)

“A megbocsátás felszabadít:

Ez nem jelenti a múlt feledését, azonban nem szabad a régi sérelmeket felemlegetni, mivel az ilyen viselkedés szűklátókörűségre vall. Természetesen az sem jó, ha magadban tartod dühödet, mert így megterhelheted lelkedet és megbetegítheted testedet Ha megbocsátasz másnak és önmagadnak is, megszabadulhatsz ezektől a veszélyektől, és öröm költözik a szívedbe.”

sammy-580

Nyah! Here again! Már írni akartam jó ideje, de rohanó napokat élek, s sajnos nem tudok annyit a gép előtt ülni, mint szeretnék.

Volt, h úgy éreztem, h csak zenét linekelek be, volt, h csak idézeteket, gondolatokat teszek ki, s nem írok, végül egyik se lett. Vagy mondhatjuk, h mindegyik lett. Arc nagy mosollyal Csak most így all in one. Mosolygó arc

Ammmmm… … Csapongnak a gondolatim…

436793841_FRANCISCOLACHOWSKI_life_gay.blogspot_47_123_68lo_thumb[7]Szombat este zártam. Este 10 után értem haza, tusoltam, tettem be zenét, s elkezdtünk inni az egyik lakótársammal, majd egyszer csak beindult, h most iszunk ba.d meg, mert inni kell ilyenkor, s azt csinálta, h egy feles vodka, s kísérőként meg barackos vodka. Áááá ez jó volt. Akkor igyunk még egyet! Aztán: “Már kevéske van az üvegbe azt még igyuk ki!”

Megittunk 3 feles vodkát tisztán rögtön egymás után és kísértük még alkohollal. Ne tudjátok meg! Kb.: fél éve nem alkoholizáltam! Zavarban levő arc A 3. feles már annyira ütött, h az orrom is folyt ki, úgy köhögtem és kapkodtam levegő után! Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc

De jó volt. Aztán szétmentünk. Ő készülődni, öltözni, én meg a gép elé leültem, s ott is maradtam. Arc nagy mosollyal Csináltam a zene listát, de óóóóóu mondom! Arc nagy mosollyal

Jah! + ugye nem nagyon ettem már napok óta. Semmi étvágyam, s vasárnap este tudtam enni, de igazán nagy adagot hétfő este ettem, egy jót kb.: 5 nap után… Zavarban levő arc

Szo ütött rendesen. Meg fáradt voltam, kialvatlan, de szartam le. Csak azért is! Aztán még hívott, mert volt még a hűtőben Nicolaj! Arc nagy mosollyalPose-5217[2]

Itt már beszállt az ivászatba a párja is, a másik lakótársam, aki nemszokott inni, s úgy megint 2 felest, + még a már nem tom hányszor újra töltött vodkás barackos kísérő.

Aztán megindultunk a szomszédba. Lent az Alterben, ahogy leértem a lépcsőn, persze, h Bálint jó barátját láttam meg elsőként! Arc nagy mosollyal

Beszélgettünk, de aztán elszakadtunk, mert jöttek, s csak jöttek a rég látott ismerősök, meg tudom, h rengeteg volt H&M-es kollégát láttam lent, s beszélgettem velük is, nah meg persze a jó barátok, kikkel anno annyit voltam, s buliztam, s az emlékek, aztán már nem is emlékszem a többire! Arc nagy mosollyal

Azt tudom, h csináltam hülyeségeket, s h túl sok hatás és inger ért, és h sokan voltak, de mindig a barátokkal voltam, s táncoltam, s beszélgettem. Egyszer maradtam magamra, egy fél cigi erejéig, de ezen idő alatt konkrétan arra nem volt időm, h felfogjam, h most wtf folyik körülöttem?! S Mit csinálok tulajdonképpen??? Zavarban levő arc

Jó páran leszólítottak, de tán voltak nem magyarok is, mert nem értettem, h mit mond, csak, h angolul a nevem kérdezte, s otthagtyam, mert sietős volt wc-re. De mikor jöttem vissza, akkor meg Rionozott, de spuriztam be vissza a haverokhoz bugizni. Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc

Bocsi az illetőtől.

Az “ismertető jegyem” a zöld siltes sapim sokan lekapkodták a fejemről, s féltem, h elhagyom, de egyből ugrottam érte, mert úgy szeretem azt a sapkát, mint a szemem fényét!

Aminerodrigo-westermann-04k nagyon örülök, h a pia sokat segített. Akartam én még más segítséget is, de egy jó barátom velem volt, megragadott, s inkább bevitt táncolni.

Jah! A show! Volt 2 új előadás, ami nekem új volt. Viszont kurva szar volt, h nem karol át senki. Zavarban levő arc Pf! Nem kérném! :/

Észrevettem a falakon a díszleteket, a mintákat, h újítgattak, javítgattak még az Alteren. Most már tetszetősebb. Mikor utoljára nyár elején voltam Bálinttal, akkor nem tetszett.

Szo jó este volt, s köszönök mindent akik velem voltak az éjszaka. Mosolygó arc

Ami külön jólesett, s köszönet; Balázsnak, Rolandnak és “Jacko”-nak, h nagyon hívtak, s írtak, h menjek, menjek velük bulizniiii! Mosolygó arc

Piros ajkak <3

Bár sajnos vasárnap reggel 9 előtt kelhettem, mert 10-re meg mentem nyitni, s még szinte részeg voltam, mikor elkezdtem dolgozni, de a nap s egyben a meló végére kijózanodtam. Arc nagy mosollyal ( Persze részeg nem voltam, csak… … erőőőőősen másnapos". Kacsintó arc )

De kellett ez az OFF! Jóu vót Móunika kedvesss! Arc nagy mosollyal

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

teenboys_with_pets-1

Nincsenek megjegyzések: