2011. december 29., csütörtök

Lakótársak, shoppingolás, fiúk a sakktábláról…

 

Idézet mára:

"A szerelem nem szenvedély, a szerelem nem érzelem. A szerelem az, amikor valahol nagyon mélyen tudod, hogy valaki kiegészít téged. Hogy valaki egésszé tesz. A másik jelenléte erősíti a Te jelenléted. A szerelem szabaddá tesz, hogy önmagad légy; semmi köze a birtokvágyhoz."

 

Az előző részek tartalmából:Pose-5227[2]

28.-án Szerdán a lakótársaim megajándékoztak egy kis aprósággal karácsony alkalmával. Annyira megleptek, s jólesett, h gyorsan viszonoztam Én is ajándékkal kedvességüket. Már 1 éve lakom velük. Szeretem Őket, s örülök, h ilyen normális jó fej lakótársaim vannak. Mosolygó arc

Kedden megkezdődtek a leárazások. Rengetegen voltak az üzletben. Kifosztottak mindent. Bár én is részese voltam, mert vettem magamnak 2 inget, cipőt, skinny farmert, egy kötött pulóvert, s egy pilóta kabátot. Mosolygó arc Köszönhetően Anyum, s Mama-Papa Jézuskájának. Mosolygó arc

Szerda este beültünk az Alter café-ba ismét a szűk baráti körrel. Jó volt. Megint csak láttam új travi előadásokat. Mosolygó arc Kicsit gáznak éreztem, h mindig látok újat, a többiek, meg mindig láttak mindent. Úgy érzem magam, mint aki most jött volna fel Pestre, holott lassan már 2 éve Pesten élek… Zavarban levő arc Szeretem ezeket a baráti összejövős, beülős, lazulós, beszélgetős, nézelődős estéket. Mosolygó arc

Pose-5233[2]Am az elmúlt napokban/héten az történt velem, h többen csapják a szelet. Ez az egész ismerkedősdi, kicsit olyan mint a sakktábla. Vannak futárok, kik csak szaladgálnak a világban, maguk sem tudván, h hová, ill, h kit/mit keresnek. Ott vannak a lovasok, kik ugrálnak… … csak finoman fogalmazva annyit írok, h össze-vissza ( Kacsintó arc ). Olykor-olykor azért feltűnnek  a Bástyák is. Komolyságot, szilárdságot, s védelmet sugározva, kiknél jó alkalmanként megpihenni, s menedéket, nyugalmat kapni. Ritkán találkozni a Királlyal, vagy éppen a Királynővel ( kinek mi ugyeArc nagy mosollyal ), de valami miatt mégsem az én király/királynőm tűnik fel a színen… Aztán persze amiből sajnos a való világban is sok van… … azok nem mások, mint a parasztok! :/ Mosolygó arcAkiket nem hiszem, h jellemeznem kellene… Kacsintó arc

Ha végignézel a múltadon, mélyen, komolyabban magadba nézel, akkor Te is felismerheted, h melyik figura vagy a tábláról…

( Persze, lehetsz az életed során több figura is, csak azért nem mindegy, h melyik figura a mérvadó a Te életedben… )

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

zarayoug_szept_08

2 megjegyzés:

angel.o írta...

:o) ez a "SAKK"-os hasolat nagyon jó, tök igazad van! :o) ... a sok paraszt ... :oD ez remek! ;o)

Rion írta...

:) Igen. Kaptam már több visszajelzést, h másoknak is tetszik.
Örülök. :)