2012. január 7., szombat

Róla, még egy fülbevaló, ajándékok, érzések, gondolatok, kavargás

..."Because I now You love Me Baby!"... :)

 

Idézet mára:

"Tetszik amikor mosolyogsz, de imádom amikor Én vagyok az oka.” :)♥

Január 6. Péntek:393654_10150575338099739_96838814738_10779530_238542948_n

Délelőtt kóma voltam a korán keléstől, mert 11-re mentem dolgozni, s délután 1-ig zombi üzemmódban voltam, de aztán óráról órára nőtt az energiám, ami kiteljesedett akkor, mikor Norbi - A Gyerek meglepett személyével, s meglátogatott az üzletben. Nagyon örültem Neki, mert ma a “nemtalálkozósnap”  volt, mert csak kb.: minden másnap talizunk, de csak láthattam ma is élőben. Mosolygó arc 

Am szétrobbanok az energiától! Pedig dolgoztam, hazajöttem edzettem. Több fekvőt s felülést is csináltam, mint szoktam, majd elmentem a Westendben, kilövettem a jobb fülem is, ami csak 1 ezres volt, mert volt használatlan orvosi fülbevalóm, ami megmaradt a múltkori Árkádos lövetéskor, mert ott kettőt adtak és így most ellőttem azt is. Mosolygó arc

Majd találkoztam a volt lakótársammal, aki az első 1 perc után meg is jegyezte, h húú de pörgök, de 10-15- percen belül Ő is fölpörgött, s Én jegyeztem meg, h most meg Te pörögsz! Arc nagy mosollyal Jah. Átragadt rá az energiám, s daráltuk egymásnak a sok mesélnivalót.

397488_10150517539523151_61925383150_8784497_1064490024_nNa nézem mi van nekem ide feljegyezve…

Norbitól olyan dolgokat kaptam most az elmúlt néhány napban, mit még egyik kapcsolatomtól sem. Apróságok, de mégis olyanok, amik jók, öröm, ha kap az ember, s sokat jelentenek a számomra. Másoknak lehet, h nyálas, csöpögős érzelmes hülyeségek – amitamúgyisleszarok – de nekem fontosak, s sokat jelentenek. Az egyik ilyen pl.: az állandó bújása, simogatása, cirógatása. Eddig csak elvárták tőlem, h Én foglalkozzak, kényeztessek mást, de Norbitól kérés nélkül megkapom. Ilyen p.:l az is, mikor szótlanul fekszünk, s egyszer csak felkapja a fejét, mélyen a szemembe néz, s azt mondja, h szeretlek, majd homlokon csókol… … Ehhez nem is kell mit hozzáfűznöm. De ami talán a legszebb/jobb volt, mikor kb.: 2 nappal ezelőtt azt mondta, mikor csak feküdtünk, s összevoltunk bújva, h úgy érzi h Én vagyok a másik fele…axel-joachim-baldauf-homotography-11

Aztán pár perc feloldódás után kaptam észbe, s kérdezgettem, h ezt h érti, mit jelent ez a számára. Azt hittem, h hivatkozik majd Paulo Coelho: Brida című művére, mert Én konkrétan itt találkoztam ezzel a kifejezéssel, de nem ismeri, de elmondása alapján nagyon hasonlított az ott leírtakra. Igaz a műben másképp alakultak a dolgok, de annyira nem akarok párhuzamot vonni. A lényeg csak az, h egyből ez a nemrég olvasott könyv jutott az eszembe. Furi volt, h a “másik fél”-lel Én most 22 évesen, olvastam, h van ilyen, Norbi pedig még fiatalabban tud ilyet gondolni, érezni. Anno én nem is gondoltam, h lehet ilyen, bár a mi helyzetünk, körülményünk teljesen más, az is igaz…

Jó dolgok az érzések. Legyen az jó v rossz, fájó vagy kellemes. Akkor van igazán baj, h szürke valami és alig vannak, vagy csak felszínes érzései vannak…

Mára csak ennyit írok.

Sok minden kavarog most a fejemben. Kicsit olyan, mintha vtumblr_ll0bh4eqh81qgls16o1_500ettem volna be Extasy-t, pedig semmit nem használtam, de a gondolatok csapongnak a fejemben, s nagyon csinálnék valamit. Szeretnék egy új, letisztult blogot. Szeretem a fél erotikus, gay képeket. Jó keresni, leszedni, szerkeszteni. Szeretem a mécseseket, a kellemes zenéket, a bort, s persze ha mellettem van, akit szeretek. Szeretem a romantikát, a nyugalmat, a biztonságot, a megszokott dolgokat. De fogalmam sincs, h ezt most wtfért írtam le… Zavarban levő arc Több képet akarok majd kitenni! Akarok egy kis változtatást is! Megnyugtat, s jó dolog a blogommal foglalkozni. Most jó minden. Mosolygó arc Azt kívánom, h bárcsak örökké így lenne, de tudom, h nem fog, mert ez az élet rendje. Minden jó után jön rossz, s fordítva, de most nem gondolok ilyenekre. Megélem ezeket a kellemes érzéseket/életet, s kész! Mosolygó arc

Kicsit laza, hippi feelingű életet folytatok már egy jó ideje, de most így érzem ismét teljesnek magam… :)

Csók!

RionKacsintó arc

Piros ajkak

697715

Nincsenek megjegyzések: