2012. február 23., csütörtök

Mi, szenvedés, meló, tervek

 

Idézet mára:

"...Örök életre szerződtünk hiszem vagyis merem
Hogy megtaláltam benned akire vágyom a másik felem
Napról-napra erősebben lüktet ez a szív
Bízom benne az érzés összeköt akár egy híd..."

 

Az előző részek tartalmából:

Nagyon nyűgös vagyok már, mert már ez lesz a 2. este, h Norbival Swim-1552[2]külön alszunk. Így alakult a beosztásunk, s am heti 2-3 alkalommal külön alszunk, de ez az egymás utáni két nap nélkülözés too much nekem.

Nem találom a helyem, nem érdekel igazán semmi, s folyton rá gondolok, amit nem kellene ennyire… :/ Ajjjjjj! :/ Szomorú arc

Nem is tudok semmiről írni. Semmi jó, különös nem jut eszembe… :/

Az elmúlt napokban melóban bábut öltöztettem megint, s kidekoráltam az étkezőnk egyik falát Pull-os képekkel, mert megkért rá az üzletvezető. Mosolygó arc

A csütörtöki napom nagyon hosszú volt. Reggel 7.30-tól 17.30-ig toltam bent a  biciklit. Az utolsó órára már zombi voltam.

Viszont észrevettem, h amikor új kollekciók jönnek, akkor mindig többen vannak az üzletben, nagyobb is a forgalom,s ha vannak emberek, van tömeg, nyüzsi, akkor Rion úrfi hangulata is jobb. Mosolygó arc Mintha tudnák már a vásárlók, h mikor jönnek új áruk. Most nagyon jó, szép színes termékeink jöttek. Felvásárolnám a fél boltot ha 402453_10150698249429739_96838814738_11157282_1544350684_ntehetném! Zavarban levő arc :/

Fáj is 2-3 dolog miatt rendesen a szívem! Szomorú arc

De szar kilátások vannak. Megtudtam, h márciustól nekünk 30 órásoknak 5 órával csökkentik az óraszámunk, de remélhetőleg áprilisban  visszakapjuk a + 5 óránkat. Ha lesz valahol lehetőségem, akkor lelécelnék másik üzletbe, mert 20-25 órásokkal valamelyest engedékenyebb a HR iroda. 30 órások már nem nagyon tudnak mozogni. Szo remélem lesz lehetőségem lelécelni innen másik üzletünkbe (márkán belül) mert az üzletvezető ma is gallyra vágta a munka morálom… :/ topmandenim1

Aztán mondta az üzletvezető, h látta, h kidekoráltam a konyhát. Nem mondta, h jó vagy szar, (bár meglepődnék, ha tetszene neki valami is ) de azt mondta, h a konyha dekorációját teljesen rám bízza, s azt teszek ki, amit akarok (persze csak pull-os képekről lehet szó) időnként, szezononként cserélhetem, tehetek ki staff-os képeket stb.

Ma megint voltam szoliba, de ahová járni szoktam, várni kellett volna 20 percet így elmentem az Oktogonhoz az ergo line-hoz. Soha többet nem megyek oda. 10 perc 1150 Ft(!!!) volt és 9 percnél már kiszálltam, mert nem bírtam tovább + nem volt olyan jó, és igényes a hely, mint a király utcánál a Beauty pinky.

Nah! Elteszem magam holnapra, mert álmos, nyűgös, hisztis vagyok, s csak szenvedek itt a gép előtt.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Sami-Alliot-Sylvain-Norget-Homotography-1

Nincsenek megjegyzések: