2012. február 18., szombat

Szoli, valentin 2/2, meglepi, tej ,meló, változások, buli

 

Idézet mára:

"Nincs annál szebb reggel, mikor amellett ébredhetsz, akit a Világon mindennél jobban szeretsz." :)

 

Február 15. Szerda:spencer-karl-simone-homotography

Másodjára mentem el szoliba. Sokkal gördülékenyebben ment, s gyorsan elrepült az a 6 perc, amire befeküdtem, s ezt már élveztem is. Mosolygó arc Valamiért a hasamon jobban látszik, de lassan és biztosan emberi színem lesz. Arc nagy mosollyal

Este megkaptam Norbitól Én is a Valentin napi ajándékom. Finom édességet és egy szerelmetes képeslapot kaptam. Nem is akár milyet. Az a pár szó, mondat, ami benne van, nagyon mi vagyunk; Mosolygó arc

“Hiszünk a finom falatokban,  szundikálásban, hűségben és szerelemben. Nem csoda, h ilyen jók vagyunk együtt“  Mosolygó arc

 

tumblr_lcr3j8964E1qzyyyno1_1280Mikor megkaptam csak ültünk ott egymással szemben az ágyon török ülésben. Én hol az ajándékomat néztem hol Őt, ahogy mosolygott. Lányos zavaromban nem tudtam mit mondani, csinálni. Ő az első, akitől ilyen szinte személyre szóló ajándékot kaptam. Mosolygó arcAztán egyszer csak hosszabb ideig néztünk egymás szemébe, akkor Norbi nekem ugrott, s szép szerelmetes beszélgetés vette kezdetét. Szép emlék. Mosolygó arc

Amilyen jó volt a szerda, olyan szar a csütörtök. Délután nagyon csúnyán összevesztünk sok kis apró hülyeségeken. Este nem is aludt nálam, de másnapra megbeszéltük a dolgokat. Elém jött melóba, s csinált kettőnknek kaját. Saját kezűleg panírozott, és sütött ki húst és vágott össze, majd szintén sütött ki krumplit! Örült a fejem! Arc nagy mosollyal Voltunk piacon is, s végre sikerült találnom, s vennem 2 liter termelői tejet. Nagyon finom s ízletes. El is fogyott sajnos gyorsan. Zavarban levő arc

Szombaton Norbi tőlem ment el dolgozóba. Csomagolt be magának celofántba kiflis szenyát, s hát eléggé olyan alakja, formája volt… Jól megmarkoltam, s megkérdeztem h eeeeez mi?? Válasz: Viszi magával melóba délutánra, h ne unatkozzon. Arc nagy mosollyal AAAAAALL RIGHT!tumblr_ly7eanBZkV1qhlbuko1_500

Melóban is változások vannak. Felvették a leendő új munkaruhánk méreteit. Sokkal fahinabb staff szerkőnk lesz, minta mosatni. A jelenlegit szinte mindannyian utáljuk! Zavarban levő arc

Pénteken volt meetingünk, ahol közölték a managgerek, h a 2 30 órás (abból az egyik én vagyok ) becsüljük meg a pozíciónkat, s kapunk + feladatköröket, mert potenciálok vagyunk. Közölték, h 2 irányba lehet tovább fejlődni. Az egyik a kassza, másik a koordináció. Mivel a kasszázás nekem döcögősebben ment, - bár mostanában már semmi bajom nem volt – így engem a koordináció részre osztottak be. ( Visuel, stylist, dekoratőr. )

EMMA_GIBNEY_MATT_02Szerdán itt volt a cseh koordinátor főnökünk Susanna. Mondta az üzletvezetőmnek, h adjon ki nekem feladatokat. Bábukat öltöztettem, s egy teljes falat húztam fel az újonnan érkezett ruháknak. Susannának tetszett a munkám, s mondta, h szimpatikus vagyok neki. Így megkérdezték tőlem, h érdekel e ez, amit csinálok, dolgoznék e vele. Mondom igen, így pénteken a meetingen közölték, h úgy döntöttek a managerekkel közösen, h Susanna keze alá rendelnek. 3 hét múlva jön s együtt fogjuk az üzlet kirakatát átrendezni. Szo angolozhatok megint, mivel Ő csak csehül és angolul beszél. :S :/


Bár eddig is megértettük nagyjából egymást, s nem volt gond  kommunikációval, de picit parázok emiatt. :S + Kirakatban csak egyszer segítettem 1-2 dolgot még Szuzinak még a nyáron, szo nem tudom, h milyen lesz majd… Zavarban levő arc

Aznap “bemelegítés” címén át is öltöztettem, megint 3 bábut, azokkal nincs gond. Nagyjából már tudom, h mit h kell, mire kell odafigyelni, meg szeretem is a stylingolást. Mosolygó arcNickHissom-KaiZFeng-Homotography

Nah! Sok leszek!

Ma este Pull-os buláj lesz. Norbival meló után találkozunk majd félúton, s dzsalunk majd lazulni egy kicsit. Mosolygó arc Kicsit izgulok emiatt is, mert szerencsére eléggé kivontuk magunk a buzi világból, (aminek örülök ) s ha tudom, h melegekkel fogunk érintkezni, találkozni, akkor mindig van egy alap para bennem, amiről megpróbálok nem tudomást venni, de annak örülök, h a résztvevő kollégák 3/4-e hetero lesz. Mosolygó arc

Nah! Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Sami-Alliot-Sylvain-Norget-Homotography-1

Nincsenek megjegyzések: