2012. március 12., hétfő

… Fasz kiva’!…

 

Idézet mára:

“Ha nem kapsz választ az összes kérdésedre, ne türelmetlenkedj, és ne fordulj pótcselekvésekhez. (Csak okosan!)

Fogadd el, hogy a helyzet, amelyet már oly annyira szeretnél magad mögött tudni, még „érésben van”, és ahogy a tavaszi rügyeket, a boldogságot sem lehet sürgetni. Jön az, hidd el, szép tavaszod van és lesz!

Steiner Kristóf

 

M2ZDkCkCcnfx2slzeuKRfV0Qo1_500

Március 12. Hétfő:

Ah! Eléggé nyűgös vagyok. Túl sok levegőben lógó ügyem van… :/
Itt van ez a költözés. Igaz van még 2 hónapom, de minden nap eszembe jut, s rossz érzéssel tölt el az, h nem tudom hová, mikor, s hogy fogok költözni… Zavarban levő arc :/ Annyi a cuccom, h fogalmam sincs, h oldom majd meg. Kocsi kell majd az biztos! Zavarban levő arc De az is megfordult a fejemben, h egy költöztetős céget is felkell kérni… Zavarban levő arcSőt! Most, h végignézek a szobámon… Zavarban levő arc Fasz kiva’! Zavarban levő arc :/tumblr_lfg1luMnvR1qbvdxyo1_500

Csalódott is vagyok. Letört és elkeseredett. Vasárnap este Norbival sétáltunk haza a Deákról, mikor az Akváriumnál jött velünk szembe a volt lakótársam (a legjobb barátomként szoktam róla írni) az egyik haverjával. Lelassítottam, s ahogy közeledtünk egymáshoz, húzódtam hozzájuk, h na akkor megbeszéljük, h h áll a költözési folyamattal, meg h van stb… Erre köszöntünk egymásnak s továbbmentünk. Érezhető volt a zavar és tök szarul érzem a mai napig magam emiatt, s nem is tudom hová tenni…

+ Jön még az is, h azt mondta, h legkésőbb vasárnapig szól, h mizu, és semmi visszajelzés, s pont vasárnap este találkozunk, s meg se álltunk beszélni. Gecci szar érzés!

Még Norbi is mondta, h azt hittem, h legalább megállunk beszélni v valami. Hát mondom Én is, azért is mentem majdnem nekik, de biztos nem volt nekik aktuális v nem tom. De inkább hagyom is ezt a témát, mert csak belelovagolok, s csak szarabb lesz a közérzetem…

tumblr_lfh1ntpAnZ1qg0m81o1_1280Múlthéten 2-3-szor írtam rá. Azt mondta majd szól a héten, az elmúlt már... …Ha keres keres, ha nem nem. Innentől kezdve Én már nem tudok mit csinálni…

Esténként elalvás előtt sokat agyalok. Ott van a melo is. Annyira jó volt ez a hét, h az üzletvezetőnk nem volt bent. A munkahelyi légkör ötös volt! (Egy ötfokú skálán.) Szeretem a munkám, szeretem a munkatársaim, de mától visszatér ez a hárpia sajnos. Én azt mondtam, h egyszer szóljon be megint, s legyen elviselhetetlen, hívom a Hr-eseket, s elmondom, h nem jövök ki vele, rontja a munka teljesítményem, és morálom, s kérelmezem, h helyezzenek át másik üzletbe! Rizikós. Minden üzletben tudják, h mekkora egy ossssstoba üzletvezetőnk van, senki sem szereti, s h nem jó vele dolgozni. 3-an mentek már el tőlünk, s mindegyiküknél szerepet játszott ez a…

Nem értem, h miért jó az, ha ilyen rideg, antiszoc, s kellemetlen légkört termet valaki? Aztán az átkéretés… Ebben az üzletben megvan a magam pozíciója, felelőssége. Mindenki tudja, h miben vagyok jó, s miben kevésbé, ismernek, s Én is ismerek mindenkit. Átmenni másik üzletbe, lehet elveszíteném azt a pozícióm, amit itt csinálok, s amit szeretek csinálni. ( Stylingolás, koordinálás. ) Meg megint kiismerni, megismerni mindenkit… Ajjjj. Nem tom… Fasz kiva! Mennék is meg nem is… tumblr_lfycooJ9R11qg4ls4o1_500

Ma szerencsére, pont elkerültem az üzletvezetőm, s nem kellett lát nom, de holnap meg vele zárok. –.-‘”
Am a meleg managerrel jól kijön mindenki. Engem gyakran beír a a kasszába, h tanuljam azt is. Ma egy számomra komplikáltabb vissza árum volt, ami nem ment, s n besokalltam, kassza sokkot kaptam, s a meleg managerem egyből észrevette rajtam, h valami nem kóser nálam. S odajött, megkérdezte, h mi a baj, majd  többiek is, h mi van, ne vedd magadra, majd belejössz, alig kasszázol előfordul. Ahányan voltak annyi felé vigasztaltak volna. nekem ez sok volt és mérgemben hirtelen a vártánál hangosabban és erélyesebben válaszoltam vissza, h; “JÓ MAJD ELMÚLIK, CSAK HAGYJATOK MÁR BÉKÉN!” s azzal bevonultam a személyzetibe inni, s kifújni magam.

Am szerintem még inkább kivárok. Amúgy is kb.: 1 hét múlva várható, h jön megint Szuszka, – remélem akkor nem leszek megint szabadnapos – és vére fogok már tudni vele dolgozni, s elmondja, h miért keresett múltkor, s mizu… Mert ha még a tavasszal úgy alakul, h járni fogom vele az üzleteket, s segédkezek neki, akkor nem kéretem magam sehová. De ha csak a mi üzletünkben fogok neki segíteni, akkor nem tom mi lesz… Zavarban levő arc
Komolyan ennyit agyalni!… Rosszabb vagyok mint egy nő, vagy egy kalkulátor vagy nem is tudom mi!… Zavarban levő arc

Ah! Inkább tetikélek, s felkészülök a holnapra…. Zavarban levő arc :/

Csók!

Rion

Piros ajkak

tumblr_lg7fiaSXpj1qb730lo1_500

Nincsenek megjegyzések: