2012. június 30., szombat

Strandolás, cigók, görkorizás, meglepi, buli

 

Idézet mára:

"Soha ne hagyj el valakit, akit szeretsz, olyanért, aki tetszik, mert aki tetszik, majd elhagy olyanért, akibe szerelmes."

 

Nah! Fasz kivan már! 1 hét után végre arra is van időm, h leüljek írni!tumblr_lqm3kim59C1qbzjfxo1_500

Annyira tellett csak tőlem az elmúlt 1 hétben, h jegyzeteljek, h miről írjak, de h meg is írjam, esélytelen volt. Sokat dolgoztam. Megkezdődött a sales és sok a teendő, 12-11-10 órákat dolgoztam a héten. Az egyik szabadnapomon meg próbanapra mentem az Armanihoz, de napokra lebontva részletesen elmesélek mindent;

Június 24. Vasárnap:

Norbival és kolléganőjével elmentünk a Csepeli strandra. Szép és jó nap volt. Bár sikerült összemorognunk, de nem is mi lettünk volna…

Késő délután megindultunk haza. Eléggé fáradtak voltunk, meg aztán már a cigányok is megjelentek a strandon 4 óra után, mivel fele annyiba kerül a belépő, s a termálfürdőből jöttünk ki, mert ott csoportosultak, s elkezdtek természetesen vandálkodni, ordibálni egymással, verekedtek meg ugráltak a termál medencébe(!) A sok idióta barom állatja!… –.-‘”

Csak felhúztam magam rajtuk, összeszedelőzködtünk, s mentünk haza.

Este Norbival kimentünk a belvárosba görkorizni. Elmentünk az Erzsire,tumblr_lqm7cqXCVs1qlkhrdo1_500 az Akváriumhoz (Gödör), vettünk energiaitalt a Rionba, Roniba, majd a király utcában pizzát, s elgördültünk vele a Vigadó térre, s megettük a szökőkútnál. Jól éreztük magunk. Mosolygó arc

Június 25. Hétfő:

Kicsit beázott a lakásunk, mert a nappaliban nyitva maradt a tetőtéri ablakunk, s melóból a kajaszünetemben úgy kellett hazarohannom, h becsukjam.

Este, mikor végeztem, s hazaértem, a szobámba belépve majd szíííívrepedést kaptam ( Móuni(ka)), mert Norbi és Zsófi egyszerre kiabálták ezer wattos vigyorral, h MEGLEPTÉÉÉÉÉS! Arc nagy mosollyal

Kidekorálták a szobánk egyik falát a közös fényképeinkkel, kezdve persze a kezdetektől. Mosolygó arc Nagyon örültem, s jólesett. Rég éreztem már ilyen kellemes boldogságot és megnyugvást. Ezúton is köszönöm. Mosolygó arc

tumblr_lqnabdWX0u1r23o11o1_400Aztán még Zsófi a fürdőben készülődött, hajat mosott, szárított és vasalt, addig én megköszöntem Norbinak a meglepetést! Kacsintó arc Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel

Majd Mi is elkezdtünk készülődni és elmentünk bulizni egy hetero helyre.

Annyira nem éreztem jól magam, s kedvem sem volt menni, mert fáradt voltam, de a gyerekek miatt belementem, had örüljenek, s nem akartam durcizást…

Június 26 Kedd:

Nem volt elég, h este bulizni kellett menni, de másnap reggelről kelhettem, s mehettem melóba! –.-‘”

Délután hazaérvén, elmentünk bevásárolni pár alapanyagot, s 300 Ft-ért vettem tök jó, s szép élő, zöld növényeket.

Norbinak estére nem volt kedve bemenni dolgozni, s eljutott arra a szintre, h felmond. Próbáltam róla lebeszélni, meg az Anyukája is, bár megértjük, h nehéz, stresszes, tudjuk, h nyűg már neki ez az egész, s sok, de nem sikerült lebeszélnünk. Így elkísértem a munkahelyére.

Próbált kompromisszumot kötni, de nem sikerült, s hazaküldték, h aludjon rá még egyet.

Abban maradtak, h mikor lesz lehetőség, később kell majd bemennie. Az is valami…tumblr_lqo44ndSDv1qecujxo1_1280

Estére, mikor már húzott volna magához az ágy, kitalálták, h menjünk Görkorizni! Így Popov, Norbi és Én, megint csak bevettük az Erzsébet teret.

Cigi, citromos sör, zene, kis beszélgetés. Jó volt, bár alig vártam, h végre már lefeküdhessek.

Este, ahogy Norbi mellém bújt, egyből magamhoz tértem, s arra persze volt még erőm, h megszeretgessem. Mosolygó arc

Szo csuda jól teltek ezek a napok.

A többiről majd a köv bejegyzésben írok, de bármily meglepő, nincs időm tovább írni, mert mennem kell dolgozni! “Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

2012-06-25 12.40.36

A(!) kirakat, amit szinte teljesen egyedül csináltam! Zavarban levő arc Mosolygó arc Szégyenlős arc

 

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: